برخی از مناطق در NR و Chamaraja اعلام محدود مناطق تا جولای 24

شش مناطق در Narasimharaja حوزه به طور کامل مهر و موم شده با 6 صبح تا 10 صبح خرید پنجره میسور/Mysuru: Mysuru DC

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

شش مناطق در Narasimharaja حوزه به طور کامل مهر و موم شده با 6 صبح تا 10 صبح خرید پنجره

میسور/Mysuru: Mysuru DC Abhiram G. Sankar اعلام کرده است مناطق خاصی از Narasimharaja و Chamaraja حوزه به عنوان محدود مناطق از ساعت 6 صبح امروز تا ساعت 6 صبح در جولای 24.

در پی افزایش COVID-19 ميزان عفونت و مرگ و میر در Mysuru به خصوص در Narasimharaja (N. R.) حوزه معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar که همچنین رئیس منطقه مدیریت بحران اقتدار اعلام کرده است مناطق خاصی از حوزه و برخی از مناطق مجاور Chamaraja حوزه به عنوان محدود مناطق. سفارشات را در زور از ساعت 6 صبح در تاریخ 17 ژوئیه (امروز) تا ساعت 6 صبح در جولای 24.

سفارش منتقل شده است با استفاده از قدرت عطا در DC تحت کارناتاکا بیماری های همه گیر عمل COVID-19 مقررات قانون 12 و مدیریت بحران عمل 2005 ستون 24 و 34 و مناطق که در آن منظور خواهد شد به اجرا در خواهد آمد تحت صلاحیت این دادگاه ها از Narasimharaja, Udayagiri, Lashkar Mohalla و مندی Mohalla ایستگاه های پلیس.

این تصمیم گرفته شده در مشاوره با منطقه وزیر منطقه MLAs و دیگر نمایندگان, رهبران مذهبی, پزشکان پلیس و مقامات از Mysuru شهرستان شرکت. در زیر ناحیه محدود قوانین انواع هتل ها و چای و مغازه ها بسته خواهد شد برای ناهار خوردن در سرویس اما باز خواهد شد تنها برای خدمات بسته.

همه فعالیت های تجاری ممنوع شده است به جز برای خدمات ضروری مانند مواد غذایی, مواد غذایی, شیر, سبزیجات, داروهای بانک ها و ادارات دولتی. گوشت و ماهی اصطبل می شود و در روزهای سه شنبه و جمعه ها. همه مذهبی, جشنواره ها و آداب و رسوم اجتماعات منع شده اند و ورود عموم مردم شده است محدود به نماز و سالن و اماکن مذهبی.

ازدواج و دیگر قبل از تصمیم مراسم برگزار می شود اما آنها باید حضور کمتر از 50 و نه بیشتر از آن. خواهد بود وجود دارد هیچ محدودیتی برای حرکت مردم به فوق گفت: تسهیلات اما غیر ضروری جنبش ممنوع اعلام شده است.

مناطق شش مهر و موم پایین

در مرحله اول Muneshwara ناگار KHB مستعمره Udayagiri, Rajivnagar, Beedi مستعمره و Sathagalli طرح های مهر و موم شده و به عنوان مرگ و میر گزارش شده در این مناطق است. 400 متر منطقه در اطراف خانه متوفی خواهد بود مهر و موم شده.

در مناطق که در آن وجود دارد در حال مهر و موم کردن قوانین خدمات ضروری, مواد غذایی, میوه ها و سبزی رسانه ها می توان فقط از ساعت 6 صبح تا 10 صبح.

در این مناطق شده اند که مهر و موم پایین تنها کارمندان دولت, قرارداد کارگران با کارت شناسایی معتبر مجاز خواهد بود به حرکت در اطراف و دیگر جنبش عمومی ممنوع شده است.

تست سریع

افسران از وزارت بهداشت و درمان و Mysuru شهرستان شرکت کرده اند خواسته شده است برای تست همه اعضای خانواده در مهر و موم کردن مناطق هر روز و اگر لازم باشد با استفاده از سریع آنتی ژن کیت های آزمایش برای نتایج سریع تر.

در مورد موارد مثبت ظهور آنها باید بلافاصله معطوف به تعیین بیمارستان ها و یا مراکز مراقبت از طریق آمبولانس بدون هر گونه تاخیر.

برای فاز اول COVID تست و بررسی کار حداقل 400 سریع آنتی ژن کیت های آزمایش شده اند محفوظ و منطقه سل افسر کنترل دکتر راوی دستور داده شده است به دست بیش از این کیت به میدان کارکنان.

بدون علامت COVID مثبت بیماران و یا بیمارانی که علائم خفیف باید معطوف به نزدیکترین COVID مرکز مراقبت و MCC کمیسر دستور داده شده است به شناسایی امکانات برای تبدیل به مراکز مراقبت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن