اپل ثبت اختراع اعطا شده برای نرم افزار است که به شما اجازه, اجتماعی دور, گروه selfies

اپل به تازگی اعطا شده حق ثبت اختراع برای نرم افزار که تولید "مصنوعی گروه selfies" که به عنوان پروتکل امتیاز می

توسط PARINEWS در 18 خرداد 1399

اپل به تازگی اعطا شده حق ثبت اختراع برای نرم افزار که تولید "مصنوعی گروه selfies" که به عنوان پروتکل امتیاز می تواند یک راه را به گروه selfies برای رسانه های اجتماعی حتی اگر شما در حال تلاش برای ماندن اجتماعی دور از دوستان خود.

با توجه به درخواست حق ثبت اختراع (برای اولین بار کشف شده توسط آشکارا اپل) یک دستگاه اپل کاربر (روشن نیست که آیا این ویژگی در دسترس خواهد بود در iPads اپل و یا هر دو) می تواند دیگران را دعوت به شرکت در یک گروه عکاسی و نرم افزار را ترتیب آنها را با هم در یک تصویر واحد است. عکاسی از خود هنوز هم می تواند شامل عکس های ذخیره شده و تصاویر زنده یا تصاویر در جریان است. کاربران می تواند در حفظ و اصلی عکاسی از خود را به عنوان به خوبی به عنوان گروه نسخه اصلی کاربر و دریافت کنندگان گروه تصویر می تواند تغییر selfie مثلا با قرار دادن خود در موقعیت های مختلف در این گروه است.

در اینجا آنچه در آن می خواهم با توجه به درخواست حق ثبت اختراع:

حتی اگر ایده اجتماعی-عکاسی از خود دور کامل به نظر می رسد برای یک لحظه هنگامی که وجود دارد یک جهانی همه گیر محدود گردهمایی های اجتماعی, آن را شرط بندی امن است که این مفهوم نیست که به طور خاص با وضعیت فعلی امور در ذهن; اپل برای اولین بار برای ثبت اختراع در سال 2018 و آن را فقط اعطا ژوئن 2nd.

البته همانطور که همیشه در مورد اختراعات استاندارد هشدارهای درخواست: هیچ نشانه ای وجود دارد که چگونه اپل ممکن است تصمیم به استفاده از این نرم افزار و یا اینکه آیا مصنوعی گروه selfies را تا کنون تبدیل به یک چیز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن