به دادگاه حقوق بشر اروپا علیه گوگل جمع آوری بخار

بیایید صرف چند دقیقه امروز ابتلا به ضد تراست سوالات به گوگل. وجود دارد تحقیقات مربوط به رقابت در جریان است در

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

بیایید صرف چند دقیقه امروز ابتلا به ضد تراست سوالات به گوگل. وجود دارد تحقیقات مربوط به رقابت در جریان است در برابر بسیاری از بزرگترین غول تکنولوژی – Apple, Facebook و آمازون صورت مشابه سوالات و مدیران اجرائی خود را در حال برنامه ریزی برای پیوستن به سوندار پیچای به صورت مجازی شنوایی با مجلس نمایندگان در اواخر این ماه. اما وجود دارد دلیلی برای باور کردن این مورد در برابر گوگل زمین soonest از هر یک از آنها را -- در ماه مه نیویورک تایمز گزارش داد که اتهام می آیند "به عنوان اوایل به عنوان در تابستان امسال است."

موشکافی به این شرکت شیوه های کسب و کار است پس شتاب. سیاسی گزارش هفته گذشته که در کالیفرنیا که نشسته تحقیقات رهبری 48 وکلای طور کلی در حال آماده شدن برای سوار خود را پرس و جو به گوگل رقابت شیوه های. به عنوان Leah Nylen اشاره کرد که در گزارش: "آلاباما است که در حال حاضر تنها کشوری است که در حال بررسی شرکت است."

در همان زمان خبرنگاران در حال نصب خود را در تحقیقات خود به خود و در همه جا آنها را پیدا کنید گوگل اولویت دادن به آن در محصولات خود بیش از کسانی که از رقبای خود.

در بلومبرگ این هفته Gerrit د Vynck نگاه این شرکت تصمیم به تبلیغ یک چهارم میلادی به بالای نتایج جستجو در 2015. این اثر از تمام کسانی که اضافه لینک های پرداخت شده برای کاهش ترافیک آلی برای بسیاری از کسب و کار و ناشران زندگی سخت تر برای آنها. این روزها زمانی که افراد بازدید گوگل اکثر آنها در دریافت اطلاعات آنها به دنبال از خود گوگل و هرگز لمس باز کردن وب سایت در همه. که تقویت شده است مورد کسانی که استدلال می کنند که این شرکت حرکت می کند هر آنچه آنها آورده اند و کاربران در شرایط راحتی را آزار رقابت است.

د Vynck اشاره می کند که گوگل مانند هر شرکت دیگر به مدیریت نیاز دارد و می خواهد از مشتریان خود و کسب و کار است. "کاربران می خواهید بهترین پاسخ," او می نویسد. "توسعه دهندگان وب باید چشم. سهامداران تقاضا رشد است." در همان زمان برخی از کسب و کار در حال حاضر این استدلال که ترکیبی از تبلیغات اضافی و پاسخ های ارائه شده به طور مستقیم در گوگل فرسایش پارچه از وب است.

د Vynck می نویسد:

کوین Hickey مدیر اجرایی فروشگاه آنلاین, Inc., گفت: این تغییرات باید او را مجبور به صرف بیشتر در گوگل جستجو ads برای حفظ جریان ترافیک به کسب و کار تجارت الکترونیکی. بیش از یک دهه پیش حدود دو سوم از Hickey گوگل ترافیک در آمد از رایگان و یا آلی لیست. اما به عنوان گوگل افزایش شکاف آگهی به بالای نتایج که مخلوط بدبختانه. نتایج آلی حدود 20 درصد از بازدید کنندگان به سایت های خود را در حال حاضر و او صرف حدود 10% تا 15% از درآمد خود را در تبلیغات گوگل. او افزایش قیمت اما حاشیه سود را چروکیده.

"قیمت که مصرف کنندگان پرداخت در حال حاضر بالاتر از آنجا که گوگل مدل کسب و کار" Hickey گفت.

گوگل می گوید مصرف کنندگان به سادگی دیگر راضی به 10 لینک آبی کلیک کنید از روز گذشته و با وجود تغییرات آن را همچنان به ارسال یک firehose از ترافیک به وب سایت. بخش بزرگی از جستجوها برای مشخص اطلاعات مانند آب و هوا و ورزشی که به سختی متفاوت در ارائه خود را در هر یک صفحه وب; چرا که نه تنها قرار دادن آن در نتایج جستجو? از سوی دیگر این ایده است که گوگل به تدریج بدتر شده است و برای بسیاری از انواع پرس و جو پیدا کردن من آن را قانع کننده است. (جستجو برای "کفش" یا "مبلمان" در گوگل و سپس در Pinterest و به من بگویید که مفید تر است.)

در جای دیگر وال استریت ژورنال روز سه شنبه گزارش داد که گوگل جستجوها برای ویدئوها رتبه یوتیوب کلیپ های بالاتر از رقبا حتی زمانی که همان کلیپ های ارسال شده به Facebook, Dailymotion و دیگر رسانه ها شد برای اولین بار ارسال شده در این سایت و بسیاری از نمایش ها. (گوگل می گوید آن را به حساب تعداد نمایش ویدئو دریافت که رتبه آنها در جستجوی آن است ... عجیب و غریب؟)

سام Schechner, کیرستن خرد و جان غرب بنویسید:

مهندسین در گوگل را ساخته اند تغییرات است که به طور موثر اولویت یوتیوب بیش از سایر منابع تصویری به گفته افراد آشنا با این موضوع. گوگل مدیران در سال های اخیر ساخته شده تصمیم گیری برای اولویت بندی یوتیوب در صفحه اول نتایج جستجو در بخش به درایو ترافیک به یوتیوب و نه نسبت به رقبا و همچنین به یوتیوب اهرم بیشتر در معاملات کسب و کار با ارائه دهندگان محتوا به دنبال ترافیک برای فیلم های خود, یکی از این افراد گفت. [...]

یک سخنگوی گوگل لارا لوین گفت: هیچ اولویت داده شده به یوتیوب و یا هر تصویری دیگر ارائه دهنده در گوگل جستجو کنید. "ما استفاده از سیستم های تعدادی از سیگنال های از وب به درک آنچه که مردم نتایج پیدا کردن مناسب ترین و مفید برای پرس و جو" خانم لوین گفت. او کاهش یافته است به نظر در نمونه های خاص ذکر شده در این مقاله است.

چرا یوتیوب نشان داد به شدت در این مطالعه یک موضوع بحث. برای مثال اگر شما به دوم شما-موتور جستجوی مورد علاقه (Bing.com ، duh) و پرس و جو خوشمزه ویدئوها که BuzzFeed معروف ساخته شده در Facebook به لینک های بالا همه از یوتیوب. احتمالا این نتیجه از گوگل تداخل.

از سوی دیگر گوگل می کند و ترویج یوتیوب در بسیاری از راه های دیگر در سراسر این محصول با کلیک بر روی "برنامه های گوگل" در بالای صندوق پستی جیمیل خود را و شما خواهید دید آن را سمت راست وجود دارد, به عنوان مثال. بیش از گوگل کمک یوتیوب مترادف با ویدئو و بنابراین در حال حاضر آن را حتی ممکن است مشکوک به نظر می رسد که اکثر جستجوها برای ویدئوها منجر شما به طور مستقیم به آن. "من می خواهم با کلیک بر روی یوتیوب [لینک] آیا آن ذکر شده بود اول یا هفتم در این صفحه نمایش b/c من اعتماد یوتیوب بیش از کسانی که سایت های دیگر" می نویسد: یکی از این نظر در مجله داستان. او آن را به معنای به عنوان یک کیفرخواست از مجله's گزارش — "اتلاف زمان و منابع" او آن را به نام — اما من تعجب می کنم که اگر در برخی از سطح او نیست ساخت خبرنگاران نقطه برای آنها.

"ما استفاده از سیستم های تعدادی از سیگنال های از وب به درک آنچه که مردم نتایج پیدا کردن مناسب ترین و مفید برای پرس و جو" گوگل به من گفت که از من خواسته در مورد مجله's گزارش. "به اطمینان حاصل شود که این سیگنال استفاده می شود بطور یکسان و عادلانه برای همه در سایت ما با استفاده از سیگنال های که خاص به هر یک از سایت و یا پلت فرم. تعداد دیدگاه ها یا نظرات یک ویدیو را دریافت کرده است در هر پلت فرم است که یک عامل در رتبه بندی سیستم. ما تصویری سیستم های رتبه بندی با استفاده از سیگنال های دریافتی از تمام منابع تصویری در همان راه هم وجود دارد که ترجیح داده به یوتیوب و یا هر تصویری دیگر ارائه دهنده."

و در عین حال با وجود تمام کسانی که سیگنال های یوتیوب هنوز تا نوبت برنده بیشتر از نه. گوگل اغلب در مورد مذاکرات نتایج جستجو به عنوان اگر آنها به طور طبیعی رخ می دهد پدیده های مانند گرانش به جای نتیجه سرمقاله تصمیم گیری. و در عین حال آن را سخت به این باور است که تا به حال این مجله رسیده مخالف نتیجه گیری — که در جستجوهای گوگل به ندرت اگر تا کنون تبدیل لینک یوتیوب — که برخی از محصولات Google مدیر نمی شود موظف به رفع آن است.

زمینه ای سوال اینجا است که تا چه حد گوگل باید با توجه به آزادی به ارائه نتایج جستجو به عنوان آن را مناسب می داند و بدون توجه به هزینه به کسب و کارهای دیگر. اتحادیه اروپا جریمه این شرکت سه بار در طول سال برای اقدام در راه آن گفت: تا به حال صدمه رقابت اخیرا برای 1.7 میلیارد دلاری در این سال است. تا کنون دولت آمریکا به طور رسمی اعلام کرد در مورد آن. اما آن را سخت به نگاه در جستجوی گوگل در سال 2020 و نتیجه آن قطعی ثابت شده مفید برای رقابت است. هر سیگنال های این شرکت الگوریتم ممکن است با در نظر گرفتن آن را به عنوان رتبه در نتایج جستجو آن را به نحوی همیشه گوگل که در بالا می آید.

مقاومت مواجه

در روز دوشنبه ایمیل, نسخه من گفت که بریتانیا دارای یک تبلیغات خاموشی در روزهای منتهی به انتخابات. که درست نیست به عنوان بسیاری از شما نوشت در به اشاره. یکی از خوانندگان آن را در این راه: "ما خاموشی است که در رادیو و تلویزیون تنها. این بدان معناست که در حالی که مراکز رای دهی باز هستند در روز انتخابات آنها مجاز به پخش بحث و تجزیه و تحلیل مسائل انتخاباتی.

دیگر مبارزه از جمله آنلاین است که هنوز هم مجاز به اتفاق می افتد هر چند. اغلب احزاب و نگهداری بخش قابل توجهی از دیجیتال خود را تبلیغ صرف برای چند روز گذشته و ساعت — یعنی شما می توانید استدلال می کنند این است که یک راه برای گرفتن در اطراف پخش بان."

یک مثال بهتر برای چه Facebook است و با توجه به ممکن است, استرالیا, که ممنوعیت پخش از در حال اجرا تبلیغات از نیمه شب جمعه قبل از روز رای گیری برای این نظرسنجی در روز رای گیری.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: یوتیوب در نهایت سازندگان اجازه می دانم که دقیقا چگونه آنها در حال ساخت پول بر روی پلت فرم. این شرکت جدید metric به نام RPM (revenue per mille) که نشان می دهد خالق کل درآمد (هر دو از تبلیغات و دیگر کسب درآمد مناطق) پس از YouTube طول می کشد برش. (جولیا اسکندر / شرف)

حاکم

⭐ بن تامپسون باعث می شود این مورد است که ایالات متحده باید قوی عمل در حال حاضر در برابر Infinite — بلکه WeChat, زومو برنامه های دیگر. این یک گام ضروری برای مقابله با یک جنگ ایدئولوژیک شده است که در زیر راه برای 20 سال در حال حاضر او استدلال می کند:

Infinite را با الگوریتم unmoored از محدودیت های شبکه های اجتماعی خود را و یا حرفه ای سازندگان محتوا رایگان است برای ترویج هر چه ویدئوها آن را دوست دارد و بدون کسی دانستن تفاوت. Infinite می تواند ترویج یک کاندیدای خاص و یا یک موضوع خاص در یک جغرافیای خاص بدون هر کسی — به جز شاید نامزد در حال حاضر مدیون یک شرکت چینی — دانستن. شما ممکن است شک و تردید این ممکن است اتفاق می افتد, اما, دوباره, چین در حال حاضر نشان داده تمایل به سانسور سخنرانی در یک پلت فرم ممنوع در چین; چگونه بسیاری از جهش آن است که به فکر می کنم که یک حزب متعهد ایدئولوژیک سلطه را برای همیشه ترک یک مسیر به طور مستقیم به قلب و ذهن میلیون ها نفر از آمریکایی ها دست نخورده?

دوباره, این جایی است که آن را به ارزش گرفتن چین به طور جدی: این حزب نشان داده است از طریق اقدامات خود در خصوص ایجاد و حفظ فایروال بزرگ فوق العاده ای در هزینه های که به آن معتقد است در قدرت اطلاعات و ایده ها. بی شماری سخنرانی از رئیس Xi و دیگران اعلام کرده اند که این حزب بر این باور است که در یک جنگ ایدئولوژیک با لیبرالیسم به طور کلی و آمریکا به طور خاص. اگر ما به رهبران چین احترام از اعتقاد به آنچه آنها می گویند به جای طرح ریزی اعتقادات خود ما بدون هیچ دلیل دیگر از خود ما solipsism چگونه می تواند ما را که شانس ؟

ایالات متحده مهاجرت و گمرک و وزارت امنیت باید لغو یک سیاست است که نیاز به دانشجویان بین المللی را در کلاس های حضوری به منظور باقی می ماند در ایالات متحده است. سازمان توافق با دانشگاه هاروارد و MIT که طرح دعوی در دادگاه در جولای 8th بیش از سیاست. شرکت های با تکنولوژی حال صحبت کردن در برابر اثرات منفی شدیدی سیاست. (مونیکا چانه / آستانه)

COVID-19 تماس با برنامه ردیابی فقط در مورد یک 9.3 درصد تصویب رای دادن در جهان در پرجمعیت ترین کشور جهان است. این تحلیل توسط سنسور برج متمرکز بر دولت-برنامه های تایید شده در کشور از جمله استرالیا, فرانسه, آلمان و هند است. (سنسور برج)

گوگل در حال مذاکره برای سرمایه گذاری 4 میلیارد دلار در هند تکیه Jio. Facebook و دیگر شرکت سیلیکون ولی به تازگی اعلام کرد که جمعی از 16 میلیارد دلار در رشد سریع مخابرات. (Baiju Kalesh, Anto آنتونی مانوئل Baigorri و فوق Rai / بلومبرگ)

مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین شکایت که Facebook را هدف از ثبت نام 4 میلیون رای دهنده در زمان ریاست جمهوری تلاش برای نوسان انتخابات به نفع سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن. موضع رسمی حزب جمهوری خواه است که در حال حاضر ثبت نام رای دهندگان است که یک حزبی مسئله است. (اریک تازه وارد / بلومبرگ)

رئیس جمهور تهمت است که با استفاده از Facebook به microtarget رای دهندگان در حالی که جو بایدن با استفاده از آن به طور فزاینده ای به درخواست برای کمک های مالی. حدود 68 درصد از رئيس جمهور در تبلیغات دیده می شود کمتر از 1000 بار — در مقایسه با 34 درصد بایدن. (بیل آلیسون و Misyrlena Egkolfopoulou / بلومبرگ)

آمازون گفت: کارکنان در نیویورک انبار که نمی توان آنها را مجازات برای گرفتن وقت اضافی به دست خود را بشویید. این شرکت همچنین گفت: کارگران نخواهد بود منظم برای سقوط کوتاه از سهمیه بر اساس چگونه بسیاری از وظایف آنها تکمیل هر ساعت. این اساسا یک کار رویایی در حال حاضر. (جاش Eidelson / بلومبرگ)

در اینجا یک نقشه از بیش از 400 hyperpartisan سایت masquerading به عنوان اخبار محلی. بسیاری از آنها با بودجه دولتی اداره شده توسط دولت و مقامات سیاسی نامزدها پکس و حزب سیاسی اند. (جسیکا Mahone و فیلیپ ناپولی / Neiman آزمایشگاه)

صنعت

⭐سیاه اثرگذارندهها در حال underpaid در زمان ساخت 10 برابر کمتر از همتایان سفید. یک Instagram حساب به نام تاثیر گذار پرداخت شکاف افشای پرداخت نابرابری و فشار برای تغییر در صنعت. در اینجا اشلی Carman در آستانه:

تاثیر گذار پرداخت شکاف ایجاد شده توسط Adesuwa bizzy b یک زن که با این نسخهها کار در سازمان استعداد AGM و مدیریت اثرگذارندهها. از طریق حساب bizzy b می پرسد اثرگذارندهها به صورت ناشناس جزئیات گذشته خود را با نام تجاری کمپین های خود را به نامزدی رای دادن (چه درصدی از مردم در تعامل با محتوای آنها) چقدر آنها پرداخت می شود, آنچه که تا به حال انجام خود را نژاد و جایی که آنها بر اساس. Bizzy b شروع این حساب حدود یک ماه پیش و بیش از 30000 نفر در حال حاضر آن را دنبال کنید. او می گوید: او دریافت حداقل 100 DMs یک روز که منجر به چند "شب بی خوابی است."

"من فکر می کنم گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که تاثیر گذار در فضا است که هنوز در مراحل ابتدایی خود را در مقایسه با اشکال مختلف شاید بازاریابی و یا هر آنچه در آن ممکن است" او می گوید. "بنابراین آن را بسیار غیر قابل تنظیم به میزان زیادی و چه قطعا آشکار از صفحه است که فقط دیدن چگونه بسیاری از تاثیرگذاران نیاز به کمک."

اسنپ چت است, تست جدید تجربه ناوبری است که اجازه می دهد تا کاربران را به حرکت از طریق محتوا با عمودی کشیدن حرکت — یک ژست شده است که محبوبیت توسط Infinite. آزمون متمرکز بر محتوا است که منتشر شده برای عموم به Snapchat کشف نیست دوستان خود را خصوصی ، (سارا پرز / TechCrunch)

واتساپ رفت و برای یک ساعت در روز سه شنبه. باعث نشده است گزارش شده است. (تام وارن / آستانه)

Facebook توسعه یک ربات برای نصب کابل فیبر در ولتاژ متوسط خطوط برق در سراسر جهان است. هدف این است که آن را ارزان تر را برای ارائه دهندگان خدمات اینترنت به ساخت شبکه خود را با استفاده از فوق العاده سریع و قابل اعتماد فیبر اتصالات. (شارا Tibken و Queenie ونگ / CNET)

آمازون در حال آزمایش کردن یک هوشمند جدید سبد خرید است که به شما امکان چک کردن بدون یک صندوقدار. داش سبد خرید به طور خودکار تشخیص موارد شما برداشت کرده ام. آن را در آینده برای اولین بار به آمازون فروشگاه مواد غذایی در وودلند هیلز در محله لس آنجلس. (نیک Statt / آستانه)

تیلور لورنز توضیح می دهد که کیک الگوی رفتاری است که در زمان بیش از توییتر این هفته است. "تماشای یک چاقوی تیز برش پاک از طریق آنچه که به نظر می رسد به یک شی روزمره تعجب آور است و به نوعی عمیقا لذت بخش," او می نویسد. (تیلور لورنز / نیویورک تایمز)

در اینجا یک پروفایل در Nikkia Reveillac, توییتر جدید رئیس تحقیقات از ترینیداد و توباگو است. (انجام فریزر / Newsday)

رشد حزبی تقسیم بین افرادی که مخالفت پناهگاه در محل سفارشات و کسانی که فکر می کنم محدودیت های بهداشت عمومی ضرورت است, بازی در دو کارولینای شمالی Facebook شدند. (Kaitlyn تیفانی / اطلس)

اپل گفت که کارکنان یک بازگشت کامل به دفاتر ما اتفاق نمی افتد قبل از پایان سال است. خرده فروشی کارکنان خواهد شد کار از راه دور به عنوان شرکت تعطیل برخی از فروشگاه های خود را دوباره با توجه به افزایش تعداد coronavirus موارد است. اپل همچنین حمل و نقل Covid-19 کیت های آزمایش برای کارکنان خانه. (Mark Gurman / بلومبرگ)

راه اندازی است که هرگز در جریان برنامه ریزی شده به طور کامل از راه دور در حال تغییر برنامه های خود را در میان coronavirus بیماری همه گیر. برخی از آنها اجازه اجاره منقضی و یا به دنبال راه هایی برای خارج شدن از دیگر قرارداد. (Ari لوی / CNBC)

نگهداری از کودکان و اردوگاه مشاوران در حال تلاش برای ارائه مراقبت از کودکان در تماس های ویدئویی به علت ادامه بیماری همه گیر. بچه ها نیستند که به آن ، (جولی اصطلاحات / وال استریت ژورنال)

برخی از وحشی داستان در ق را r/روابط در حال ساخته. این مقاله ویژگی های داستان از افرادی که ساخته شده تا برخی از های اخیر ویروسی اسطوره ها است. (آملیا Tait / معاون)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

فهرست اطلس نظارت است. گردآوری شده توسط دانش آموزان و داوطلبان اطلس است یک پایگاه داده از نظارت فن آوری های مورد استفاده توسط مقامات اجرای قانون در سراسر ایالات متحده — از جمله هواپیماهای بدون سرنشین و بدنه دوربین, تشخیص چهره و بیشتر.

اتمام نسخه ی نمایشی جدید از mmhmm. این دوربین مجازی که من برفلد در اوایل این ماه به زودی اجازه می دهد تا شما را به کنترل زوم خود را با حضور یک کنترلر پلی استیشن.

دانلود همه قدیمی خود را TikToks — در حالی که شما هنوز هم می تواند!. یک سایت جدید به نام FYP.rip ترفند.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و مشکوک در نتایج جستجوی گوگل: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن