بازی Resident Evil 3 بازسازی برای PS4 و Xbox One با تخفیف برای اولین بار

کپکام بازسازی Resident Evil 3 فرود بر روی PS4 و Xbox One در ماه آوریل و آن را در حال حاضر 20 دلار خرید. به جای

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

کپکام بازسازی Resident Evil 3 فرود بر روی PS4 و Xbox One در ماه آوریل و آن را در حال حاضر 20 دلار خرید. به جای پرداخت 60 دلار شما فقط پرداخت $40 برای دیسک نسخه از این بازی. این اولین بار است که افت قیمت است که ما دیده ایم برای RE3و بر اساس غذای آماده از همکار من سام Byford را نقد کنید, این به نظر می رسد قیمت مناسب برای بازی.

نسبت به بازسازی عالی از Resident Evil 2این بازی است کمتر قابل توجه است. چرا که آن را کوتاه تر بازی که فاقد چند داستان موجود در RE2. سام اشاره می کند که به عنوان یک نتیجه, آن را احساس بیشتر شبیه به یک گسترش از یک بازی کاملا جدید. که گفت:, آن را به صورت بصری خیره کننده و سرگرم کننده را به بازی و بازی شامل 4-در-1 چند نفره-حالت متمرکز به نام دوباره مقاومت است. شما مرتب کردن بر اساس از گرفتن دو بازی برای قیمت یک.

Apple iPad

در اینجا یکی دیگر از یادآوری چرا شما نباید پرداخت قیمت کامل برای هفتمین نسل آی پد. در بهترین خرید و آمازون آن را به پایین به 250 دلار ($80 خاموش) برای نسخه 32GB و 330 دلار ($100) برای 128GB تبلت. به عنوان است که معمولا مورد بهترین خرید انتخاب بهترین رنگ و ذخیره سازی تنظیمات و شما می توانید ترتیب منظقه وانت اگر شما را انتخاب کنید. آمازون است که به افتخار این قیمت اما سهام آن است که در داخل و خارج است که متاسفانه معمولا مورد که برای خرده فروش. اگر شما نمی بینید رنگ دقیق و ذخیره سازی مقدار که شما می خواهید در یک, اپل, بررسی, بعد امروز به عنوان سهام ممکن است پر.

نینتندو 2DS XL کنسول دستی با Mario Kart 7 نصب شده است $100 در خارج (از طریق Slickdeals). معمولا هزینه 150 دلار در آمازون و دیگر خرده فروشان اما خارج شده است و تنها عمده فروش و خرده فروش است که به نظر می رسد در حال حاضر فروش 2DS XL. بنابراین اگر شما تا به حال یک زمان سخت پیدا کردن یک, شما می توانید آن را به مراتب کمتر از آن معمولا هزینه ها در خارج. وجود دارد مقدار زیادی از بازی های منتشر شده برای 3DS پلت فرم, که تمام بازی در 2DS XL جز بدون اثر 3D.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن