شهرستان می شود یکی دیگر COVID آزمایشگاه تست

DC آزمایشگاه راه اندازی شده توسط CSIR-CFTRI در Govt. Ayurveda Hi-tech Panchakarma Hospital on KRS Road میسور/م

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

DC آزمایشگاه راه اندازی شده توسط CSIR-CFTRI در Govt. Ayurveda Hi-tech Panchakarma Hospital on KRS Road

میسور/میسورو: آزمایشگاه جدید تست CSIR-CFTRI COVIDکه در بیمارستان پانچاکارما Ayurveda Hi-tech دولتی در شهر برنداوان در جاده KRS راه اندازی شده است توسط معاون کمیسر (DC) آبرام جی سانکار صبح امروز افتتاح شد.

در حال صحبت کردن پس از افتتاح آزمایشگاه، پنجم در میسورو منطقه، دی سی گفت که نیاز به یک آزمایشگاه تست COVID به صورت محلی وجود دارد و افزود که آزمایشگاه جدید خواهد بود مفید برای آزمایش نمونه ها و گزارش در اولین زمان آن را در جلوگیری از مرگ و میر در حال افزایش COVID مربوط به در این منطقه کمک کند.

در همین حال، دکتر پراکاش م. حلامی، دانشمند ارشد و رئیس میکروبیولوژی و تخمیر تکنولوژی، که او هم زمان با هم، هم ادواری آزمایشگاه تست CSIR-CFTRI COVID است، در صحبت با ستاره میوسر گفت که آزمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر عمل می کند و می تواند ۱۰۰ تا ۲۰۰ نمونه در روز آزمایش کند.

دکتر پراکاش با اشاره به این که در حال حاضر تنها پنج تکنسین در این آزمایشگاه که با هزینه 1 Rs.crore راه اندازی شده است، مشغول به کار هستند، گفت که تکنسین های بیشتری از اداره منطقه به دنبال آن بوده اند تا آزمایشگاه برای ساعت های بیشتری کار کند و روزانه 500-600 نمونه را آزمایش کند.

دکتر پراکاش با بیان اینکه نمونه ها از اداره منطقه از طریق دفتر افسر بهداشت منطقه ارسال می شوند، گفت: آزمایش های نمونه برای نتایج دقیق مبتنی بر RT PCR هستند و افزود: دستگاه RT PCR می تواند به یکبار 96 نمونه را پردازش کند.

آزمون COVID-19 RT-PCR یک آزمون واکنش زنجیره ای پلی مراز رونویسی معکوس در زمان واقعی (RT-PCR) برای عفونت مشکوک COVID-19 است.

در حال حاضر آزمایشگاه تحقیقات ویروسی و تشخیصی (VRDL) در گروه میکروبیولوژی در دانشکده پزشکی و انستیتوی تحقیقاتی میوور (بیمارستان ک.ر.) ،"PARAKH- یک آزمایشگاه مهار میکروبی سیار (BSL-3) که توسط آزمایشگاه تحقیقات مواد غذایی دفاعی توسعه یافته است نیز در محل بیمارستان کی.آر.آر، بیمارستان COVID و نمونه های آزمایش های بیمارستان JSS S.

MLA L. Nagendra, دکتر KSMS Raghavarao, CSIR-CFTRI مدیر, دکتر شکار سی. مانده, مدیر کل CSIR و منشی, DSIR, دولت هند, دکتر P.V. Ramalingaswami همکار CSIR-CFTRI, دکتر ماهانتاش هوگر, معاون پزشکی مدیر بیمارستان Ayurveda Hi-tech Panchakarma.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن