K-pop ستان پایمال کردن برنامه بعد از پلیس دالاس درخواست ویدئوها از معترضان

پس از اداره پلیس دالاس خواسته مردم برای ارسال ویدئوها از "فعالیت های غیر قانونی از تظاهرات" اتفاق می افتد در ا

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

پس از اداره پلیس دالاس خواسته مردم برای ارسال ویدئوها از "فعالیت های غیر قانونی از تظاهرات" اتفاق می افتد در این شهرستان بیش از آخر هفته با استفاده از یک برنامه خاص به نام iWatch, Dallas, طرفداران K-pop آب گرفتگی این نرم افزار با محتوای مورد علاقه خود هنرمندان و به ظاهر غیرمنتظره سیستم گزارش دهی در این فرآیند است.

روز بعد از اداره پلیس دالاس توییتی اصلی درخواست ثانویه توییت تایید کرد که "با توجه به مشکلات فنی iWatch دالاس برنامه خواهد بود به طور موقت." پاسخ به هر دو توییتهایی ترکیبی از کلیپ های مختلف از گروه های K-pop انجام بازی مانند عبور از حیوانات, انیمیشن های Gif و دیگر مراجع فرهنگ پاپ خواستار درخواست و بعد از آن جشن برنامه بودن پایین.

Buzzfeed News گزارش داد که تعدادی از یک بررسی ستاره به نظر می رسد در برنامه, صفحه فرود در Google Play و Apple App Store بازار. آن بررسی شد همراه با هشتگهای برای زندگی مهم و اختصارات مانند ACAB که مخفف "all cops are bastards." معلوم نیست اگر ترافیک از ویروسی جنبش آغاز شده است که در توییتر منجر به برنامه توفنده و یا اگر پلیس در زمان پایین برنامه یک بار افزایش در فعالیت های ساخته شده آن نزدیک به غیر ممکن است به استفاده از, Buzzfeed گزارش شده است.

فشار به تضعیف رابطه با تلاش در برابر معترضان می آید به عنوان پلیس در سراسر کشور فوران خشونت به سوی تظاهرکنندگان در اعتراض به خشونت پلیس در پی جورج فلوید مرگ در دست سابق مینیاپولیس افسر پلیس در هفته گذشته. تظاهرات در نیویورک, شهر, مینیاپولیس, آتلانتا و دالاس, اوکلند, Los Angeles, واشنگتن, DC., سیاتل و شهرهای دیگر منجر به دستگیری های گسترده و بی شماری موارد از خشونت علیه معترضان و اعضای مطبوعات است.

به عنوان معترضان همچنان به جمع آوری برخی از مردم در حال ایجاد برنامه ها و برنامه های است که اجازه می دهد تصاویر و فیلم ها به اشتراک گذاشته می شود در حالی که همچنین با در نظر گرفتن اقدامات لازم برای محافظت از افراد از doxxing و دیگر اقدامات تلافی جویانه. یکی از ابزار خراش ابرداده از تصاویر و اجازه می دهد تا برای انتخابی مات و رنگ سیاه از بخش هایی از تصویر به کمک به محافظت از معترضان از نظارت تاکتیک های است که می تواند اجرای قانون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن