5 نشانه از رشد بیش از حد کاندیدا (و چگونه آن را درمان)

آیا شما به طور مداوم دچار نفخ و یا سوء هاضمه پس از غذا ؟ آیا شما همیشه خسته و تحریک پذیر یا قادر به فکر می کنم

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

آیا شما به طور مداوم دچار نفخ و یا سوء هاضمه پس از غذا ؟ آیا شما همیشه خسته و تحریک پذیر یا قادر به فکر می کنم به وضوح ؟ آیا پوست شما را شکستن به جوش یا آکنه?

همه این مسائل همراه با بسیاری دیگر – می تواند علائم کاندیدا است. رشد بیش از حد کاندیدا یک مسئله مشترک مؤثر زنان و مردان و غلبه بر آن نیاز به یک جامع طرح حمله.[1]

چه کاندیدا رشد بیش از حد?

کاندیدا آلبیکنس یک نوع مخمر است که زندگی به طور طبیعی در دستگاه گوارش و سایر نقاط بدن خود را. معمولا کاندیدا نمی شود هر گونه مشکلات و حتی می توانید آن را بازی در یک نقش کوچک در کمک به هضم غذا. 'خوب' باکتری ها در روده خود را برای حفظ قارچی کاندیدا در چک.

اگر تعادل بین باکتری های خوب و بد است مختل کاندیدا می تواند به رشد خارج از کنترل است. این منجر به یک عفونت شناخته شده به عنوان کاندیدایی و یک میزبان از مسائل مربوط به سلامت.[2]

در اینجا پنج رایج ترین علائم کاندیدا رشد بیش از حد.

5 علائم شایع از رشد بیش از حد کاندیدا

1. تکرار برفک یا عفونت ادراری

عفونت واژن – همچنین به عنوان شناخته شده برفک – یک علامت شایع کاندیدا است. کاندیدا مخمر زندگی در ناحیه تناسلی به خصوص در مهبل (واژن). در واقع تخمین زده می شود که حدود 75 درصد از زنان را به یک عفونت قارچی واژن حداقل یک بار در طول عمر خود. نیمی از کسانی که شما یک یا بیشتر عفونت های تکراری.[3]

تبلیغات

علائم برفک یا عفونت قارچی واژن عبارتند از: خارش و قرمزی و درد در هنگام رابطه جنسی. ضخیم سفید ترشحات واژن نیز رایج است. برفک می تواند بر زنان و دختران در تمام سنین اگر چه بعید است که رخ می دهد قبل از بلوغ یا بعد از یائسگی است.

عوامل خطر برای ابتلا به یک عفونت قارچی واژن عبارتند از باردار شدن های اخیر دوره از آنتی بیوتیک ها, دیابت یا قند خون بالا و سطح و سابقه STIs.

یک رشد بیش از حد کاندیدا نیز می تواند منجر به عفونت دستگاه ادراری (UTI). این است که بیشتر در افراد مسن شایع بستری شده و یا افرادی که سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد. عفونت ادراري علائم شامل سوزش در ادرار کردن مکرر نیاز به ادرار کردن, تاریک, ادرار با بوی ادرار و یا درد در قسمت تحتانی شکم است.[4]

2. مسائل مربوط به دستگاه گوارش

در حالی که همه ما دچار سوء هاضمه و نفخ را از زمان به زمان ثابت ناراحتی پس از خوردن نشانه آن است که همه این است که به خوبی در سیستم گوارشی است. این است که اغلب به علت عدم تعادل بین "خوب" و "بد" باکتری که در روده شما.

خوب شما باکتری ها بسیار مهم هستند برای فرآیند تخمیر است که اجازه می دهد تا بدن خود را برای شکستن غذا می خورید و جذب مواد مغذی است. آنها همچنین کمک در هضم نشاسته و فیبر و تعدادی دیگر از ترکیبات.

اگر دل و روده خود است غرق شده توسط 'بد' باکتری ها و مخمر شما به احتمال زیاد به تجربه مشکلات گوارشی مانند یبوست و اسهال و تهوع و گاز گرفتگی و یا نفخ.

تبلیغات

رشد بیش از حد قارچی است که اغلب مسئول یک عدم تعادل در روده میکروبیوم. آن را نیز در ارتباط با انواع دستگاه گوارش دستگاه گوارش شرایط مانند کولیت اولسراتیو و بیماری کرون ،

علاوه بر این, چندین مطالعات حیوانی نشان داده اند که کاندیدا استعمار در روده می تواند منجر به التهاب است که باعث بیشتر استعمار است. این می تواند منجر به یک چرخه معیوب است که در آن سطح التهاب همچنان به حمایت از گسترش کاندیدا و حتی ممکن است منجر به بیماری التهابی روده است.

هر دو التهابی روده, بیماری ها و رشد بیش از حد کاندیدا در ارتباط با افزایش سطح التهابی سايتوکاين.[5]

3. عفونت های قارچی پوست و ناخن

خود را در پوست و ناخن ها نیز خانه را به بسیاری از گونه های باکتری های مفید است که کمک به جلوگیری از قارچی کاندیدا از گسترش. اگر یک تغییر به محیط زیست خود را و یا وضعیت سلامت تحت تاثیر دما یا رطوبت از سطح بدن خود باکتری های مفید ممکن است در تلاش برای نگه داشتن قارچی کاندیدا در چک.

بالاتر از درجه حرارت و رطوبت و اسیدیته می تواند برخی از باکتری ها و مخمرها به رشد خارج از کنترل است. این می تواند ناشی از آب و هوای خاص و یا شرایط بهداشتی بلکه توسط لوازم آرایشی بهداشتی صابون و دیگر موضعی محصولات مراقبت از پوست.

اگر چه عفونت کاندیدا از پوست می تواند بر هر بخشی از بدن آن مکان نخست هستند و در مناطقی که گرم و مرطوب است. اکثر عفونت های کاندیدا ها در کشاله ران و زیر بغل و یا پا. علائم شامل خارش و عصبانی راش.[6]

تبلیغات

4. کم انرژی و خستگی

اگر چه خستگی است که یک بیماری شایع در زندگی مدرن آن را نیز یک علامت کاندیدا در افراد مبتلا به. راه های بسیاری وجود دارد که یک رشد بیش از حد قارچی کاندیدا می تواند کمک به پایین انرژی و سازگار خستگی.

هنگامی که تعادل خود را میکروبیوم روده مختل شده است توسط کاندیدا خود را از عملکرد دستگاه گوارش خواهد شد کمتر کارآمد است. این می تواند منجر به کمبود مواد غذایی از آنجا که خود بدن قادر به شکستن مواد غذایی به درستی. سطوح پایین ویتامین B6 و اسیدهای چرب ضروری و منیزیم اغلب مربوط به خستگی و خستگی. کمبود منیزیم است که اغلب مربوط به خستگی.

علاوه بر این سیستم ایمنی بدن را ضعیف نیز می تواند کمک به فقیر سطح انرژی است. اگر میکروبیوم روده خود را به خطر بیافتد توسط مخمر کاندیدا, آن را نمی خواهد بود قادر به مبارزه با دیگر تهاجم عوامل بیماری زا و بیماری موثر است. این می تواند شما را بیشتر مستعد ابتلا به عفونت مبتلا به خستگی مزمن.

برخی از پزشکان بر این باورند که رشد بیش از حد کاندیدا ممکن است به سندرم خستگی مزمن مرتبط.

5. ذهن و خلق و خوی مشکلات

نوسانات خلق و خوی و اضطراب کم خلق و خو و تحریک پذیری و حافظه ضعیف و مه مغز اغلب نسبت به هورمون و یا استرس, اما این همیشه مورد نیست. رشد بیش از حد کاندیدا علت عمده ذهن و خلق و خوی مسائل است که می تواند زندگی را دشوار است.

تحقیقات نشان داده است یک روده-مغز محور است که در آن مغز ما به طور جدایی ناپذیری به دستگاه گوارش شما. در واقع نزدیک به 95% از ما سروتونین (انتقال دهنده عصبی مسئول تنظیم خلق و خوی) ساخته شده است در روده خود را. سطوح پایین سروتونین می تواند منجر به اختلالات خلقی مانند افسردگی و اضطراب و تحریک پذیری.[7]

تبلیغات

آن را به این دلیل که اکثر داروهای ضد افسردگی کار با مسدود کردن مغز گیرنده های سروتونین به دلیل این اجازه می دهد تا بیشتر سروتونین به "اقامت" در مغز است.

یک رشد بیش از حد قارچی کاندیدا می تواند به سرکوب تولید انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین با قطع توانایی بدن خود را به آن را ایجاد کنید. کاندیدا نیز شکسته شدن دیواره روده و افزایش دسترسی به جریان خون که در آن می توانید محصولات جانبی سمی.

یکی از جدی ترین این محصولات جانبی است استالدهید که همچنین می تواند واکنش نشان می دهند با انتقال دهنده عصبی دوپامین. این می تواند بر سلامت روانی و منجر به توسعه و اضطراب و حملات هراس و افسردگی و کاهش تمرکز و مه مغز.[8]

چگونه برای درمان رشد بیش از حد کاندیدا

اگر شما با شناسایی علائم فوق در حال حاضر است زمان خوبی برای شروع درمان ریشه مشکلات خود را: رشد بیش از حد کاندیدا.

رژیم غذایی یک عامل عمده در رشد بیش از حد, بنابراین درمان باید آغاز مهلت غذاهایی که می خورید در هر روز است.[9]

سعی کنید به منظور محدود کردن مصرف خود را از قند و کربوهیدرات ساده به عنوان این اصلی "سوخت" برای قارچی کاندیدا. شما همچنین باید اضافه کردن مقدار زیادی از داروهای ضد قارچ, غذاها و مکمل های به منوها روزانه خود را مانند سیر و پونه و روغن نارگیل و آویشن.

پروبیوتیک ها و غذاهای تخمیر شده نیز کمک به برقراری مجدد تعادل باکتری های خوب در روده خود را کمک خواهد کرد که برای مقابله با رشد بیش از حد قارچی. این بسیار مهم است پس از یک دوره از آنتی بیوتیک ها به عنوان این می تواند به شدت نایاب تعداد باکتری های خوب در روده خود را.

نکاتی برای سالم هضم

عکس های اعتباری: Christopher Campbell طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن