سامسونگ رول smartwatch فشار خون ردیابی در کره جنوبی

سامسونگ منتشر کرده است سلامت آن نظارت بر برنامه در کره جنوبی را قادر می سازد فشار خون ردیابی برای تماشای کهکشا

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

سامسونگ منتشر کرده است سلامت آن نظارت بر برنامه در کره جنوبی را قادر می سازد فشار خون ردیابی برای تماشای کهکشان فعال 2 smartwatch. اجرای کمی جلوتر از برنامه. سامسونگ قبلا گفته برنامه منتشر خواهد شد در سه ماهه سوم این سال و پس از اخذ تایید از کره جنوبی وزارت غذا و دارو ایمنی در ماه آوریل است.

کهکشان دیده بان فعال 2 هنوز هم نمی خواهد کار به طور کامل بر روی جایگزینی برای یک سنتی کاف فشار خون; در واقع, شما نیاز به استفاده از یکی برای تنظیم برنامه هر چهار هفته. که واقعا برای هر چند نوری مبتنی بر سنسور می تواند از لحاظ فنی تنها اندازه گیری تغییر در فشار خون به جای خواندن دقیق خود را. با خواندن سنتی به عنوان یک پایه سامسونگ برنامه باید بیشتر مفید برای ردیابی روند در طول زمان و یا بین بازدیدکننده داشته است دکتر.

سامسونگ می گوید: نظارت بر سلامت برنامه نیز پشتیبانی خواهد کرد ECG (نوار قلب) قلب نظارت از سه ماهه سوم این سال در کره جنوبی. که یکی از ویژگی های اپل با معرفی ساعت اپل سری 4 در سال 2018 هر چند آن هنوز به ارائه پشتیبانی بومی برای فشار خون ردیابی است.

سامسونگ نشده اعلام کرد جزئیات برنامه ای برای آوردن این ویژگی ها در خارج از کره جنوبی. هر گونه تلاش خواهد بستگی تصویب محلی و نهادهای نظارتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن