جدید Oculus تلاش است به ظاهر به بیرون درز از هر زاویه و آن را ممکن است راه اندازی به زودی

در اوایل این هفته ما رو در نگاه اول آنچه به نظر می رسد جدید Oculus تلاش هدست واقعیت مجازی با تشکر از آشکار باز

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

در اوایل این هفته ما رو در نگاه اول آنچه به نظر می رسد جدید Oculus تلاش هدست واقعیت مجازی با تشکر از آشکار بازاریابی تصویر به اشتراک گذاشته شده در توییتر. از آن پس بیشتر تصاویر — از جمله آنهایی که از این دستگاه و یک شایعه تاریخ انتشار — که به نظر می رسد آنلاین نشان می دهد این هدست می تواند راه اندازی به زودی.

تصاویر جدید ارسال شده در جمعه تقویت است که این تلاش جدید ممکن است نگاه بسیار شبیه به جانشین آن اما می توانم در یک سیاه-و-سفید رنگ. برای خودتان یک نگاهی در این تصاویر به اشتراک گذاشته شده در ق:

وجود این واحد که به نظر می رسد برخی از انواع دستگاه های تست نشان می دهد این دستگاه می تواند هر چه زودتر به جای بعد.

که دیر زمانی تقویت شد توییتر leaker WalkingCat که مشترک اول بازاریابی تصویر است که به نظر می رسد در این هفته و به اشتراک گذاشته شده معتبر نشت در گذشته است. آنها ارسال شده آنچه به نظر می رسد بازاریابی بیشتر تصاویر در توییتر در یکی از توییتهای خود را ذکر مرموز سپتامبر 15th تاریخ است که می تواند نشان می دهد زمانی که Facebook متعلق به Oculus برنامه ای برای راه اندازی این شایعه تلاش جدید:

Facebook کاهش یافته است به نظر تصاویر و یا شایعه تاریخ راه اندازی.

شرکت منتشر شد اولین Oculus تلاش در مارس سال گذشته و Adi رابرتسون گفت که آن را تا به حال راحت tetherless طراحی شد اما کمتر سیمی هدست در نقد و بررسی. Facebook به ادامه برای اضافه کردن به تلاش قابلیت پس از انتشار آن, اگر چه, و همکار من سام Byford اعلام کرد و آن را "هدست VR برای دریافت" در ماه مه سال جاری (هر چند آنها سخت برای پیدا کردن در انبار).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن