Penumbral ماه گرفتگی در ژوئن 5, 6

فرصت طلایی برای شاهد 'توت فرنگی Moon' توسط Rtn. PHF Dr. S. A., موهان کریشنا مشاهده شناس دسامبر 26 2019 به ن

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

فرصت طلایی برای شاهد 'توت فرنگی Moon'

توسط Rtn. PHF Dr. S. A., موهان کریشنا مشاهده شناس

دسامبر 26 2019 به نظر می رسد واقعا به یاد ماندنی و حیرت انگیز برای سرخپوستان همانطور که همه شاهد دیدنی خورشید گرفتگی حلقوی! حتی اگر آن را پوشیده از ابر و تیره از Mysuru و بنگلور به نحوی Mysureans موفق به دیدن این نادر فصل عینک با نهایت دشواری است. ناگهان همه ممکن است شروع به فکر می کنم, چرا از صحبت کردن در مورد گرفتگی در حال حاضر ؟ پاسخ بسیار واضح است. امشب سرخپوستان می توانید شاهد دومین ماه گرفتگی سال است. آشکار ترین, شگفت انگیز, قابل توجه, قابل توجه و مشهود رویداد نجومی در آسمان است, 'گرفتگی.' هیچ کدام می توانید فراموش مسحور Supermoon, Bloodmoon ماه گرفتگی رخ داده است که در ژانویه 31 و 27 جولای 2018! این فصل اتفاق بوده است, به یاد ماندنی و میلیون ها نفر شاهد این منظره های دیدنی و جذاب. سال گذشته در تاریخ 27-28 سرخپوستان بودند تا حد زیادی ممتاز شاهد به طور منظم و طولانی ترین مدت 'ماه گرفتگی' این قرن است.

در این سال ما شده اند بسیار ممتاز شاهد سه Penumbral گرفتگی ماه و یک جزئی خورشید گرفتگی از هر بخشی از هند است. همه Penumbral گرفتگی ماه در سال 2020 hard-to-see به موجب آن ماه نتواند تاریکی umbra اما سفر از طریق بیرونی ضعف سایه روشن. اما امشب Penumbral گرفتگی در ماه ژوئن 5-6, سال 2020 خواهد بود بسیار عالی به اطلاع 'توت فرنگی است ... ما شانس تشخیص کمی تیرگی در ماه کامل ، این شکل از گرفتگی قابل مشاهده خواهد بود از تمام نقاط هند و همچنین در منطقه پوشش اروپا و آسیا و استرالیا و آفریقا است. اکثر Penumbral گرفتگی ماه را نمی توان به راحتی از معمول ماه کامل.

گرفتگی ماه که ممکن است کل یا جزئی رخ می دهد تنها در ماه کامل زمانی که خورشید و زمین و ماه در خط. به عنوان خورشید تمدید منبع نور سایه زمین در دو جزء — تیره مرکزی umbra که در آن خورشید به طور کامل پنهان و سبکتر بیرونی سایه روشن در داخل آن obscuration با مشتقات جزئی است. در طول یک ماه گرفتگی, ماه می گذرد برای اولین بار از طریق سایه روشن, مصرف حدود یک ساعت در حال حرکت به سمت شرق توسط خود قطر در این زمان برای رسیدن به لبه غربی از umbra. ماه گرفتگی زمانی رخ می دهد که ماه می گذرد از طریق umbral منطقه از سایه زمین می شود و غیر قابل مشاهده است. ماه گرفتگی قابل تشخیص است از بخش بزرگی از زمین است.

جزئیات کامل از Penumbral ماه گرفتگی در Mysuru زیر داده می شود در زمان استاندارد (IST):

رویداد نجومی: Penumbral ماه گرفتگی (ژوئن 5 – 6)

Penumbral گرفتگی آغاز می شود در

(زمین سایه روشن دست زدن به چهره ماه): 11: 15 pm (5 ژوئن)

حداکثر فاز گرفتگی: 12: 54 am (6 ژوئن)

گرفتگی به پایان می رسد: 2: 34 am (6 ژوئن)

ماه وارد نیم سایه: 10: 15 pm (5 ژوئن)

ماه برگ سایه روشن: 2: 44 am (6 ژوئن)

کل مدت Eclipse: 3 ساعت و 18 متر

قدر Penumbral گرفتگی: -0.41

دید در هند: قابل Penumbral گرفتگی

در Mysuru بهترین محل مشاهده است از Chamundi تپه یا هر منزوی محل است که به رایگان از آلوده نور است. انتظار ترین حلقوی/ جزئی خورشید گرفتگی و سقوط در 21 ژوئن این سال در جایی که آن را می توان از چند مکان در شمال هند است. اما از Mysuru این خواهد بود که جزئی خورشید گرفتگی. بنابراین فراموش نکنید که برای شاهد Penumbral ماه گرفتگی امشب. بعدی Penumbral ماه گرفتگی از این سال است که در جولای 4-5.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن