زمین لغزش در Talacauvery: بدن کشیش دستیار یافت

عملیات جستجو همچنان دو جسد دیگر را ردیابی می کند Madikeri: تیم نیروی ملی پاسخ به فاجعه (NDRF) ، که در ادامه 'ع

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399

عملیات جستجو همچنان دو جسد دیگر را ردیابی می کند

Madikeri: تیم نیروی ملی پاسخ به فاجعه (NDRF) ، که در ادامه 'عملیات Brahmagiri 2' از یدلایمخیرات اوت 13 برای ردیابی کسانی که گم شده در پی زمین لغزش در تپه Gajagiri در کنار تپه براهمگیری در Kodagu، بدن دیگری در یک حالت تجزیه شده پیدا کرده است صبح دیروز.

جسدی که در زیر گل و لای مدفون شده و در حالت تجزیه شده ای در فاصله ای از ناگاترتا پیدا شده است، بر اساس انگشتر انگشت رُویکیران بهات (۲۹) که ساکن جاده ٔ بی.سی در مادیکیری است، شناسایی شده است. منابع می گفتند که او دستیار کشیش تالاکائوری بود.

از آنجا که جنگل حفاظت شده ای در زیر محل زمین لغزش وجود دارد، کارکنان اداره جنگل در حال انجام ضربه های منظم در منطقه و به عنوان کارکنان جنگل می دانستند هر اینچ از جنگل، جستجو تحت هدایت خود را از محل انجام شد، جایی که بدن رئیس کشیش Narayanachar به فاصله پنج کیلومتر یافت شد.

در حدود ۱۱ صبح دیروز جسد راویکران بهات در حالت تجزیه یافته شد و از آنجا که محل بسیار باریک بود، پرسنل NDRF به کمک طناب ها، بدن راویکران را بلند می کنند. از آنجا که جسد در نقطه شناسایی نمی شد، پزشکان متخصص از مادیکیری به نقطه فراخوانده شدند تا در شناسایی جسد کمک کرده و پزشکان تنها قادر به شناسایی جسد به عنوان یک مرد بودند. از آنجا که شک و تردید وجود دارد که آیا بدن راویکیران بهات بود یا از سرینیواس بهات، اطلاعات از اعضای خانواده راویکیران جمع آوری شده و جسد بر اساس انگشتر انگشت بر روی بدن تجزیه شده، به عنوان جسد راویکران بهت شناخته شد.

اعضای خانواده راویکیران و سرینیواس در Talacauvery حضور داشته اند که در شناسایی جسد کمک کننده بود. تا کنون اجساد کشیش ارشد تالاکائوری تی اس نارایاناچار، برادرش آنانداهیرتا و دستیار کشیش راویکیران بهات پیدا شده و پرسنل NDRF برای ردیابی اجساد شانتا نارایان و سرینیواس بهات، جستجو را آغاز کرده اند.

پول پرداخت چک توزیع شده

در همین حال، وزیر منطقه پنجم Somanna دیروز چک غرامت 5 Rs. lakh هر یک به خانواده های Narayanachar و Anandathirtha توزیع دیروز. وزیر ناحیه پنجم سومنا، میسورو-کوداگو نماینده مجلس پراتاپ سیمها، MLA K.G. Bopaiah، MLC Sunil Subramani، DC Annies Kanmani Joy، SP Kshama Mishra، Tahsildar Mahesh و مقامات دپارتمان های مختلف در جریان عملیات جستجو حضور داشته اند که امروز نیز ادامه دارد.

ممکن است به خاطر داشته باشید که به دنبال یک زمین لغزش بزرگ در محل مقدس Talacauvery در منطقه Kodagu در نیمه شب اوت. 5، پنج نفر - Talacauvery معبد رئیس کشیش T.S. Narayanachar (70)، همسرش شانتا Narayana (68)، برادر شانتا Anandathirtha و بستگان Ravikiran بهت و Srinivas بهت گم شده بود به عنوان بخشی از تپه براهماگری سقوط بر روی دو خانه که در آن کشیش ها زندگی می کردند به دلیل باران های شدید.

تیم NDRF جسد T.S Narayanachar را در ۱۱ اوت در حالی که بدن Anandatheertha در ۹ اوت بهبود یافته بود، بهبود یافته بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن