وبلاگ Tumblr شما در حال حاضر حذف همه reblogs از پست ها که نقض آن سخنرانی نفرت سیاست

وبلاگ Tumblr روز دوشنبه اعلام کرد که یک به روز رسانی برای آن بیان نفرت سیاست اعلام در وبلاگ خود که آن را شروع

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

وبلاگ Tumblr روز دوشنبه اعلام کرد که یک به روز رسانی برای آن بیان نفرت سیاست اعلام در وبلاگ خود که آن را شروع به برش پایین در رسیدن به پست های در نظر گرفته شده بیان نفرت از بین بردن تمام reblogs از فسخ محتوا. وبلاگ Tumblr و می گوید آن را به طور خاص هدف قرار دادن سخنرانی از نازی ها و دیگر سفید supremacist گروه است که در آن می گوید هنوز هم تقویت شده بر روی پلت فرم آن از طریق reblogs حتی بعد از پست اصلی حذف شد برای نقض آن سخنرانی نفرت سیاست.

"بسیاری از شما نام ما بیشتر به داد ما چگونه به مقابله با سخنرانی نفرت به خصوص سخنرانی نفرت از نازی ها و یا دیگر سفید supremacist گروه. امروز ما به شما اجازه می دانم که ما شنیده ام شما و ما در حال گرفتن بیشتر اقدام" وبلاگ Tumblr است که در حال حاضر متعلق به وردپرس خالق Automattic می نویسد. "در تحقیقات خود ما و از خود مفید گزارش ما در بر داشت که بسیاری از این موجود نفرت گفتار ناشی از وبلاگ که در واقع در حال حاضر فسخ شده است. در حالی که خود را پست اصلی حذف شد بر وبلاگ ختم محتوای این پست هنوز هم زندگی می کردند در reblogs."

وبلاگ Tumblr می گوید که در حالی که همه reblogs شد تقویت پیام و برخی از آنها در واقع اختصاص داده شده به رد کردن آن و یا در برابر استدلال آن است که reblogs "به ندرت شامل نوع ضد سخنرانی است که در خدمت به حفظ و نفرت و بلاغت در چک."

در حال حاضر وبلاگ Tumblr و می گوید آن را از طریق فسخ پست با تمرکز بر روی پست تبلیغ نازی ديدگاه و دیگر سفید supremacist ایدئولوژی به حذف تمام ارتباط reblogs. وبلاگ Tumblr و می گوید: در هفته گذشته به تنهایی آن را حذف 4.47 میلیون reblogs به عنوان بخشی از این فرایند است. "حرکت رو به جلو ما را ارزیابی همه وبلاگ های معلق برای بیان نفرت و در نظر توده reblog حذف در زمان مناسب" پست خوانده شده.

وبلاگ Tumblr و می گوید آن را به رسمیت می شناسد اثر این ممکن است در آموزشی و عدالت اجتماعی مربوط به استدلال. "ما نمی خواهد را تغییر دهید مثل این بدون در نظر گرفتن تاثیر خود را به آزادی بیان است. ما نمی خواهیم به سکوت کسانی که در حال ارائه آموزش لازم و ضد استدلال به بیان نفرت" این وبلاگ را می خواند. وبلاگ Tumblr و می گوید آن را بررسی رویکرد خود را با انواع مختلفی از خارج از گروه به "اطمینان حاصل کنیم که در تراز وسط قرار دارد با خود توصیه می شود بهترین شیوه است."

"وجود دارد هیچ گلوله نقره ای, راه حل های AI و یا الگوریتم است که کاملا می تواند هدف گفتار نفرت. به همین دلیل ما اختصاص داده شده اعتماد و ایمنی تیم و به همین دلیل ما یک راه آسان برای شما برای گزارش هر گونه نفرت گفتار شما ببینید" شرکت می گوید.

وبلاگ Tumblr با رویکرد اعتدال به فرود در آب گرم با آن جامعه در گذشته برجسته ترین زمانی که پلت فرم ممنوع تمام مستهجن و انواع دیگر محتوای بزرگسالان هنگامی که آن را هنوز هم متعلق به ورایزون. سایت دچار یک شیب افت در ترافیک وب سایت به کاربران در حال غرق پلت فرم در اعداد بزرگ است. Automattic نگهداری این ممنوعیت زمانی که آن را خریداری وبلاگ Tumblr در ماه اوت سال گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب