Lyft را 'صبر کنید و ذخیره' سواری ارائه ارزان کرایه ضروری برای سفرهای

اگر منطقه خود را تحت اقامت در خانه, دستورالعمل های آن را بهترین برای جلوگیری از استفاده از سوار-به اشتراک گذار

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

اگر منطقه خود را تحت اقامت در خانه, دستورالعمل های آن را بهترین برای جلوگیری از استفاده از سوار-به اشتراک گذاری برنامه های کاربردی مانند Uber و Lyft. اما نه هر کس که گزینه. و با هر دو شرکت با داشتن معلق مشترک و استفاده مشترک از ماشین در طول اپیدمی به عنوان یک احتیاط ایمنی برخی از افرادی که نیاز به پیدا کردن خود را در سمت چپ و بدون مقرون به صرفه تر کاهش می یابد-کرایه راه رسیدن به مقصد خود را.

Lyft در تلاش است تا به ارائه یک راه حل با گسترش آن "صبر و نجات" سوار شدن گزینه ای برای پوشش "ترین" سواران در ایالات متحده و کانادا است. نام آن را همه می گوید: اگر شما مایل به صبر طولانی تر از حد نرمال مقدار از زمان به برداشت شما صرفه جویی در هزینه های سفر خود را. درایور های خود را در نرخ استاندارد بدون توجه به آنچه.

"بیشتر سواران از همیشه را ببینید صبر کنید و ذخیره به عنوان یک گزینه در Lyft برنامه در کنار ما استاندارد سوار شدن حالت. سواران را انتخاب کنید که صبر کنید و ذخیره را همیشه پرداخت کمتر از آنها برای استاندارد کردن اجسام سوار و به طور معمول دیگر آنها نیاز به صبر بیشتر آنها را نجات دهد" شرکت نوشته در وبلاگ خود را امروز. "این اجازه می دهد تا برای سوار به همسان با بهترین-واقع راننده. البته برای سواران است که باید سریعتر وانت استاندارد کردن اجسام سوار است که هنوز هم در دسترس است و قیمت و ETAs همیشه نشان داده شده در Lyft برنامه است."

Lyft می گوید که 40 درصد از آن سواری در آمریکا شروع یا پایان در مناطق کم درآمد و این شرکت بسیار آگاه است که مردم با تکیه بر خدمات خود را برای سفر به داروخانه ها و فروشگاه مواد غذایی و دیگر لازم سفر. "به عنوان تاثیر COVID-19 واضح تر می شود ما را ارزیابی همه گزینه های ما برای اطمینان حاصل کردن اجسام سواران قادر به جایی که آنها نیاز به رفتن مقرون به صرفه و مسئولانه است." به نوبه خود بارگذاری می گوید آن را ارائه حمل و نقل رایگان برای خط مقدم کارگران و کمک به هماهنگ کردن مواد غذایی رایگان تحویل به اولین پاسخ دهندگان در میان دیگر تلاش های آن را ساخت در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن