توییتر غیر فعال تصویری در مغلوب ساختن پیشی جستن retweet پس از Linkin Park فایل های کپی رایت شکایت

توییتر تایید کرد که در آن حذف یک کمپین تصویری جمهور تهمت به حال بازتوییت شنبه بیش از یک کپی رایت شکایت. این Li

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

توییتر تایید کرد که در آن حذف یک کمپین تصویری جمهور تهمت به حال بازتوییت شنبه بیش از یک کپی رایت شکایت. این Linkin Park آهنگ "در پایان" برجسته بود در پس زمینه تصویری که شامل تصاویری از رئیس جمهور تهمت و گزیده ای از سخنرانی مراسم تحلیف خود.

"هر کپی رایت ما, سیاست ما در پاسخ به معتبر کپی رایت شکایت ارسال شده به ما توسط مالک کپی رایت و یا نماینده مجاز" توییتر سخنگوی گفت: در یک ایمیل به آستانه در روز یکشنبه.

گروه توییتی شنبه بود که به دنبال "متوقف و دست بردارد" است که آن را تا به حال نه مجاز استفاده از آن آهنگ در فیلم "Linkin Park نیست و تایید نمی مغلوب ساختن پیشی جستن."

اعلان کپی رایت شده و ارسال شده به سازمان های غیر انتفاعی ابتکار شفافیت لومن پایگاه داده.

کاخ سفید و معاون رئیس ستاد ارتباطات و دن Scavino توییتی تصویری شب جمعه و رئیس جمهور تهمت رسمی توییتر را بازتوییت کرد این شنبه. این پاسخ است که دیگر قابل مشاهده بر روی رئیس جمهور خوراک توییتر اما Scavino اصلی جیر است و هنوز هم زندگی می کنند که از صبح روز یکشنبه (منهای تصویری).

این اولین بار نیست توییتر اقدام علیه یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها بیش از یک کپی رایت شکایت. ماه گذشته آن را معلول چهار دقیقه کمپین تصویری است که شامل تصاویری از جورج فلوید, مینیاپولیس مردی که 25 ماه مه پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او. Facebook و Instagram حذف پست ها از سیستم عامل خود که ویژه این ویدئو. رئیس جمهور نامیده می شود حذف "غیر قانونی" در یک صدای جیر جیر اما توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی پاسخ داد: "درست نیست و غیر قانونی نیست. این کشیده شد چرا که ما یک شکایت DMCA از دارنده کپی رایت."

مغلوب ساختن پیشی جستن تا به حال دیگر توییتهایی پرچم توییتر که در آن گفت: فرار گرفتار آن محتوای سیاست. در ماه مه پلت فرم رسانه های اجتماعی اضافه شده یک برچسب به یک صدای جیر جیر که در آن تهمت و هشدار داد "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود:" چون توییتر گفت: جیر نقض سیاست خود را در برابر ستایش خشونت است. یک ماه ژوئن توییت توسط رئیس جمهور شامل doctored تصویری نشاندار شده به عنوان "دستکاری رسانه ها."

مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر یکشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن