توییتر و برچسب تهمت تصویری با عنوان "دستکاری رسانه ها'

توییتر دارای برچسب تصویری توییتی توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "دستکاری رسانه ها" به عنوان او

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

توییتر دارای برچسب تصویری توییتی توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "دستکاری رسانه ها" به عنوان اولین گزارش واشنگتن پست. برچسب عمدتا لوازم آرایشی و بهداشتی, اما نشان دهنده قابل توجهی تشدید در ادامه دشمنی بین رئیس جمهور و مورد نظر خود را در پلت فرم رسانه های اجتماعی.

"این پرینت شده است و برچسب هر ما مصنوعی و دستکاری رسانه ها سیاست به مردم بیشتر در زمینه" توییتر سخنگوی کتی Rosborough گفت: پست.

کلیپ ویرایش فیلم دو فرزند به یک, عجیب و غریب, هشدار نژاد-طعمه توسط رسانه ها ارائه شده نادرست سی ان ان پخش با chyron "وحشت زده todler [sic] اجرا می شود از نژادپرست کودک." پس از ارائه فیلم شد و در واقع هرگز پخش توسط سی ان ان به ظاهر نادرست از پخش ممکن است ارائه پایه ای برای دستکاری رسانه های برچسب شده است.

ویدیو تهیه شده توسط Carpe Donktum یک پرکار pro-مغلوب ساختن پیشی جستن meme creator که به حالت تعلیق در آمد از توییتر در ماه اکتبر در ارتباط با Kingsman ویرایش ارائه شده است که تهمت خشونت ترور رسانه های مختلف از مارک های. تكیه مغلوب ساختن پیشی جستن حساب توییتر این به نظر می رسد برای اولین بار Donktum را ویرایشهای شده اند به عنوان "دستکاری رسانه ها" یک برچسب در نظر گرفته شده برای deepfakes و دیگر ذاتا فریبنده مخفی شود.

در شرایط عملی برچسب صرفا یک آیکون قرار داده شده در زیر تصویری که لینک به توییتر را دستکاری رسانه های سیاست. آن را به راحتی از دست رفته و نمی ارائه هر گونه موانع معنی دار نسبت به مشاهده این ویدئو. هنوز هم این برچسب نشان دهنده معنیدار تنش در توییتر اعتدال رئیس جمهور پس از سال از معافیت او از بسیاری از اعتدال سیاست به دلیل ذاتی newsworthiness از اظهارات خود را.

در مه 26, توییتر و برچسب یک صدای جیر جیر در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری به عنوان به طور بالقوه گمراه کننده که منجر به مهم و فوری تلافی از رئیس جمهور از جمله یک فرمان اجرایی که به دنبال دفع تعصب در رسانه های اجتماعی اعتدال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن