چگونه به سازمان دیده بان ناسا راه اندازی آن در آینده مریخ نورد به مریخ امروز

روز پنج شنبه صبح ناسا است که برنامه ریزی برای راه اندازی آن در آینده مریخ نورد به مریخ آغاز یک سال ماموریت برا

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

روز پنج شنبه صبح ناسا است که برنامه ریزی برای راه اندازی آن در آینده مریخ نورد به مریخ آغاز یک سال ماموریت برای کشف کردن اگر سیاره سرخ تا کنون میزبان زندگی است. این مریخ نورد به نام پشتکار مجهز به ابزار به دنبال شواهد باستان مریخ به میکروب اما نخست آن هدف این است که برای حفر نمونه و ترک آنها را در مریخ — به طوری که یک روز آنها را می توان بازگشت به زمین برای مطالعه است.

پشتکار را از سوار شدن به مریخ است Atlas V موشک ساخته شده و عملکرد آن توسط ایران راه اندازی داد. Atlas V راکت قبلا پرواز چهار ناسا در ماموریت به مریخ از جمله کاوشگر کنجکاوی که فرود بر روی سیاره سرخ در سال 2012. برای این پرواز این موشک مجهز به چهار بوستر در پایه آن به وسیله نقلیه اضافی افزایش طول اولیه آن صعود و مجموعه پشتکار در مسیر به مریخ است.

خودرو را از آلا راه اندازی سایت در کیپ کاناورال فلوریدا با پرتاب میله میله برای 7:50am می باشد و همکاران. این شرکت دارای دو ساعته راه اندازی پنجره, بنابراین Atlas V می تواند تا 9:50am می باشد و اگر لازم است. هنگامی که موشک آسانسور, آن را کمی کمتر از یک ساعت به صورت کپسول حمل پشتکار به جدا شدن از Atlas V و شروع سفر خود را. آن را حدود شش ماه و نیم برای این مریخ نورد برای سفر به سیاره سرخ برای رسیدن به مریخ مدتی در فوریه 2021.

تا کنون آب و هوا است که به دنبال خوبی برای راه اندازی, با وجود این واقعیت است که یک طوفان در مسیر ریزش زمین در فلوریدا در این آخر هفته. وجود دارد احتمال 80 درصد شرایط خواهد بود مناسب برای راه اندازی در روز پنج شنبه با توجه به فضای نیروی 45 فضایی بال که نظارت بر ماموریت های خارج از کیپ. اگر پشتکار نمی تواند راه اندازی در روز پنج شنبه صبح فرصت وجود دارد برای راه اندازی هر روز تا آگوست 17th. اما برای ناسا آن را بسیار مهم است که پشتکار کردن زمین می شود در این تابستان. پنجره پرتاب به مریخ تنها هر دو سال زمانی که زمین و سیاره سرخ آمده نزدیک به یک دیگر در مدار خود به دور خورشید است. اگر ناسا نمی تواند راه اندازی این سازمان باید صبر کنید تا 2022 به دوباره سعی کنید.

در حال حاضر همه چیز به نظر می رسد در پیگیری برای راه اندازی. ناسا پوشش آغاز خواهد شد در 7 همکاران و آژانس انجام خواهد شد پس از راه اندازی کنفرانس مطبوعاتی در 11:30AM می باشد و اگر همه به خوبی می رود. بعدا بررسی برای تماشای ناسا بعدی مریخ نورد در کشتی سوار در سفر خود به جستجو برای باستان زندگی در مریخ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن