جدید جو بایدن طرح می بیند میلیون ها شغل در تهاجمی اقدام آب و هوا

در چهارشنبه presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن نشان داد نونما آب و هوا و انرژی برنامه ریزی است

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

در چهارشنبه presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن نشان داد نونما آب و هوا و انرژی برنامه ریزی است که باعث افزایش هزینه های گسترش تلاش ها برای آدرس نژادی و نابرابری و مجموعه های قبلی مهلت برای برش گازهای گلخانه ای.

بایدن طرح با هدف از بین بردن آلودگی کربن از بخش برق 2035. بایدن قبلا متعهد به رسیدن به 100 درصد "اقتصاد مبتنی بر انرژی پاک" تا سال 2050. این طرح همراه با 2 تریلیون دلار برچسب قیمت بیش از چهار سال بالاتر از قبلی خود را ده سال $1.7 تریلیون طرح است. چهل درصد از انرژی پاک سرمایه گذاری خواهد شد اختصاص داده شده برای "جوامع محروم."

بایدن بیشتر بلند پروازانه آب و هوا برنامه های منعکس کننده توصیه های ساخته شده توسط یک نیروی کار مشترک است که او مونتاژ در کنار بهداشت ، برنی ساندرز (I-VT) در تلاش برای برنده شدن بیش از مترقی رای دهندگان. برخی از گروه های تاثیر گذار مانند 350 عمل و طلوع جنبش در ابتدا حمایت ساندرز که تا به حال گرفته شده از یک موضع سخت تر در برابر سوخت های فسیلی است. طلوع جنبش مدیر اجرایی Varshini Prakash بخشی از نیروی کار.

"این هیچ راز است که ما شده ایم انتقاد از معاون رئیس جمهور [sic] بایدن به برنامه ها و تعهدات در گذشته است. امروز او در پاسخ به بسیاری از کسانی که انتقادات" Prakash در بیانیه ای گفت امروز.

در کنار خود جدید انرژی پاک در طرح بایدن نورد از یک برنامه جداگانه به آدرس نابرابری که آلودگی و تغییرات آب و هوایی ایجاد شده است. "هر صدا انرژی و سیاست های زیست محیطی باید پیشرفت بهداشت عمومی و فرصت های اقتصادی برای همه آمریکایی ها در, روستایی, شهری و حومه جوامع و می دانیم که جوامع رنگ و جوامع کم درآمد مواجه شده اند نامتناسب آسیب از تغییر آب و هوا و آلاینده های زیست محیطی در دهه های اخیر از" زیست محیطی عدالت طرح می گوید.

بایدن انتخاباتی نمی کند توصیف آن طرح جدید به عنوان یک سبز معامله جدید اما به دنبال یک استراتژی مشابه با تاکید بر چگونه تهاجمی آب و هوا عمل می تواند ایجاد شغل. در خصوص این طرح ارائه این آب و هوا با فشار به عنوان یک راه برای کمک به ما در بهبود یافتن از بحران اقتصادی در آورده با COVID-19 بیماری همه گیر. او پیش بینی 1 میلیون شغل جدید به ساخت خودروهای برقی و ایستگاه های شارژ. میلیون ها نفر بیشتر اتحادیه مشاغل می تواند از ساختمان سبزتر زیرساخت ها است. بایدن می خواهد به ساخت پایدار مسکن جدید و ارتقاء میلیون ها نفر از ساختمان ها و خانه های که او می گوید را ایجاد حداقل یک میلیون شغل است. او همچنین می خواهد به سرمایه گذاری در صفر تولید گازهای گلخانه ای جرم حمل و نقل.

بایدن طرح برای مقابله با تغییر آب و هوا خواستار "شبکه صفر" انتشار در اواسط قرن است که — بر خلاف ساندرز' طرح — برگ درب باز ادامه داد: سوخت های فسیلی استفاده به عنوان طولانی به عنوان نتیجه دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای کشیده شده توسط فن آوری های جدید و یا کاشت درخت طرح های. او همچنین نمی کند به صراحت تماس برای پایان دادن به fracking که محیط زیست را تحت فشار قرار دادند برای او انجام دهید اما می تواند هزینه او کلید چرخش رای در ایالات پنسیلوانیا است. بایدن همچنین خواستار سرمایه گذاری در انرژی هسته ای — که یک موضوع داغ در میان کارشناسان محیط زیست به دلیل آن را نمی کند و تولید گازهای گلخانه ای اما هنوز هم مستلزم حفر اورانیوم و پشت برگ زباله های رادیو اکتیو.

رسیدن net-صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 می افتد در راستای اهداف تعیین شده در این نقطه عطفی در پاریس مورد آب و هوا که بایدن امید به پیمان آمریکا به رئیس جمهور بعد از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از نقل مکان به حذف ما از این توافق. عدم رسیدن به خالص-صفر تولید گازهای گلخانه ای در سطح جهان در بازه زمانی که می توانست عواقب فاجعه, با توجه به سازمان ملل متحد پنل دانشمندان آب و هوا از جمله تخریب های مرجانی جهان و قرار گرفتن در معرض از 37 درصد از جمعیت جهان به خطرناک موج گرما حداقل یک بار در هر پنج سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن