دیزنی نیز متوقف شد خود را صرف در Facebook ads

دیزنی به طور قابل توجهی کاهش هزینه های Facebook و Instagram تبلیغات نگرانی در مورد پلت فرم رسانه های اجتماعی ر

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

دیزنی به طور قابل توجهی کاهش هزینه های Facebook و Instagram تبلیغات نگرانی در مورد پلت فرم رسانه های اجتماعی را در اجرای آن محتوای سیاست وال استریت ژورنال گزارش شده است. آن می پیوندد یک لیست از شرکت های بزرگ است که کاهش در Facebook ads به عنوان بخشی از تلاش برای وادار Facebook به تغییر چگونه آن دسته سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط در آن سیستم عامل است.

این monthlong #StopHateforProfit تحریم سازمان یافته توسط ائتلافی از سازمانهای مدافع حقوق مدنی از جمله ضد افترا, لیگ, NAACP, رنگ تغییر و خواب غول لگد جولای 1st و شامل شرکت هایی مانند هرشی هوندا, Ben & jerry's و Verizon.

شرکت های دیگر نیست بخشی از رسمی تحریم هایی که کشیده تبلیغات از Facebook و دیگر سیستم عامل های اجتماعی شامل Coca-Cola, لگو, استارباکس و یونیلور. و مایکروسافت خود را به حالت تعلیق تبلیغات در Facebook و Instagram را از طریق اوت.

با توجه به وال استریت ژورنالدیزنی است متوقف شده تبلیغات خود را برای اخبار دیزنی به علاوه جریان خدمات در Facebook و متوقف شد تبلیغات برای آن Hulu جریان خدمات در Facebook را Instagram پلت فرم. دیزنی صرف حدود 210 میلیون دلار برای دیزنی به علاوه تبلیغات در Facebook در آمریکا در نیمه اول سال 2020 به وال استریت ژورنال گزارش و صرف 16 میلیون دلار برای Hulu تبلیغات در Instagram بین 15 آوریل و ژوئن 30.

دیزنی و Facebook پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر شنبه. یک Facebook سخنگو در بیانیه ای گفت: در ماه گذشته که از آن باقی مانده است "با تمرکز بر کارهای مهم و از بین بردن نفرت سخنرانی و ارائه بحرانی رای گیری اطلاعات است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن