بوریس جانسون: نظرسنجی‌های رو به وخامت و قانون‌گذاران سرکش فزاینده - آیا نخست‌وزیر می‌تواند دوباره قهرمان انتخاباتی شود؟ | اخبار سیاسی

[ad_1] دو سال پس از پیروزی قاطع در انتخابات عمومی با اکثریت 80 رای، بوریس جانسون با حضور مردم و

توسط PARINEWS در 21 آذر 1400
[ad_1]

دو سال پس از پیروزی قاطع در انتخابات عمومی با اکثریت 80 رای، بوریس جانسون با حضور مردم و نمایندگان محافظه‌کار از قهرمان به صفر رسید.

در دومین سالگرد تسخیر اکثریت جوامع محافظه کار از زمان مارگارت تاچر در سال 1987، او از پیروزی به فاجعه بعد از یک فاجعه دست و پا زد.

او حتی دو بار مورد تمسخر مورچه و دسامبر از I'm A Celebrity قرار گرفته است.

شورش محافظه‌کاران

نظرسنجی ها وحشتناک هستند. رتبه شخصی نخست وزیر به پایین ترین سطح سقوط کرده است و این آخر هفته حزب کارگر به طور ناگهانی از برتری 6 تا 9 امتیازی در نظرسنجی ها برخوردار است.

معاونان او به طور فزاینده ای سرکش هستند. بسیاری می ترسند که برنده رای، سوپراستار و مورد علاقه رای دهندگان "دیوار سرخ" در سال 2019 آلوده به خاک باشد و یک تعهد باشد.

زوج آقای جانسونمتحدان قدیمی برگزیت، اسپارت ها، که ترزا می را سرنگون کردند و راه را برای جانشینی او هموار کردند، در خشم خود علیه محدودیت های کووید او علیه او روی آوردند.

استیو بیکر، شورشی ویروس کرونا، در ساندی تلگراف می نویسد که دولت "حسن نیت و اعتماد" افرادی را که دو سال پیش به محافظه‌کاران رای داده‌اند، هدر می‌دهد.

او نوشت: «در تعدادی از مسائل، حزب محافظه‌کار امروز در جای اشتباهی قرار گرفته و در جهت مخالف محافظه‌کاری حرکت می‌کند.

مهمانی های کریسمس داونینگ استریت: چند رویداد در حال حاضر و چه زمانی در حال بررسی هستند؟

هفته بد برای نخست وزیر

در حال حاضر هیچ چیز درست پیش نمی رود. در هفت روز قبل از این سالگرد و در هفته ای که قرار بود هفته جنایت باشد، نخست وزیر امیدوار بود پس از یک ماه سخت مبارزه سیاسی را آغاز کند.

اما در عوض، Crime Week شاهد بود که پلیس از پلیس خواسته شد تا درباره یک مهمانی مسدودکننده در خیابان داونینگ 10 تحقیق کند و مدعی شد که آقای جانسون با انکار وجود مهمانی، پارلمان را گمراه کرده است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

خشم نمایندگان محافظه کار از جانسون

نخست وزیر نیز با اتهاماتی روبرو شد که او مشاور قومی خود را گمراه کرد وقتی متوجه می‌شود که یک اهداکننده محافظه‌کار مولتی‌میلیونر در حال تامین هزینه بازسازی آپارتمانش در خیابان داونینگ است.

و در پایان، هفته جنایت محافظه‌کاران با افشاگری یک نماینده و وزیر سابق به پایان رسید. به همسر سابقش تجاوز کرد در حالی که او خواب بود و او را مورد آزار جسمی قرار داد. بدیهی است که نخست وزیر مقصر نیست، اما آیا شانس او ​​تمام شده است؟

همچنین یک استراحت کوتاه برای آقای جانسون طی هفت روز آینده وجود دارد.

زمانی که شهرداری ها به طرح او رای دادند، او با شورش تحقیرآمیز محافظه کارانه روبرو شد کووید محدودیت‌ها در روز سه‌شنبه و یک فاجعه احتمالی در انتخابات میان‌دوره‌ای روز پنجشنبه در شمال شراپشایر.

در صورت شکست پلان B، چه محدودیت های پلان C را می توانیم ببینیم؟

پیروزی به تلاطم

چه چرخشی در کمتر از شش ماه. در ماه مه، پس از پیروزی توری در انتخابات محلی و میان دوره ای در هارتلپول، شایعه شده بود که جانسون منتظر 10 سال دیگر در رتبه 10 است و 11 سال قدرت را برای خانم تاچر به دست می آورد.

اکنون برخی از قانونگذاران می گویند که اگر حزب محافظه کار در شمال شروپشایر شکست بخورد و رای دهندگان آنها را به دلیل کثیفی در انتخابات محلی ماه مه آینده مجازات کنند، ریشی سوناک یا لیز تروس که گفته می شود در مانورهای رهبری هستند جایگزین او می شود.

به طور طبیعی، سوال تعیین کننده برای دو سال پس از پیروزی در انتخابات آقای جانسون «برگزیت را انجام دهید» در 12 دسامبر 2019، پاسخ دولت به همه گیری بود: محاصره، ماسک صورت، ممنوعیت سفر و واکسیناسیون.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

به تصمیمات "احزاب" شماره 10 و نخست وزیر ادامه دهید

اما دو سال گذشته برای شخص جانسون پرتلاطم بوده است. سال گذشته، او یک هفته را در بیمارستان با این ویروس گذراند، از جمله سه شب در مراقبت های ویژه، و به سختی از مرگ نجات یافت. او همچنین طلاق گرفت، دوباره ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد.

استخدام کرد و اخراج کرد دومینیک کامینگزکه اکنون تبدیل به یک دشمن قسم خورده شده و به نظر می رسد شیطانی قصد دارد او را سرنگون کند. اما او به دلیل چسبیدن - ناموفق - به مت هنکاک، وزیر بهداشت وقت، پس از فیلمبرداری رابطه نامشروعش با یکی از دستیارانش توسط دوربین مدار بسته مورد انتقاد قرار گرفت.

اما پس از «بازگشت واکسن» در نظرسنجی‌های بهار و تابستان پاییز امسال، شاهد چرخش نخست‌وزیر و دولت از یک اشتباه به اشتباه دیگر بودیم، که به گفته منتقدان جانسون، اکثر آنها خودساخته بودند و می‌توانستند از آن اجتناب کنند.

خطا در محاسبات اوون پترسون

با تصمیم گستاخانه‌ای برای حمایت از اوون پترسون، وزیر سابق برگزیت، پس از آن‌که او به دلیل «نقض آشکار» قوانین لابی‌گری توسط یک کمیسیون شهرداری در سراسر حزب مجرم شناخته شد، اوضاع به طرز فاجعه‌باری پیش رفت.

آقای جانسون از اجلاس COP26 در گلاسکو به لندن بازگشت تا در ضیافت شامی در کلاب مردانه و قرقاول شرکت کند، جایی که مهمانان همکارش برخی از خوش صدای ترین تشویق کنندگان آقای پترسون بودند.

روز بعد، در یکی از بزرگترین محاسبات اشتباه سیاسی نخست وزیر در چند وقت اخیر، او به قانونگذاران خود دستور داد که به پیشنهاد برکناری 30 روزه آقای پترسون رای منفی دهند، رأیی که باعث ناآرامی شد و ظرف 24 ساعت معکوس شد. سپس آقای پترسون دست برداشتن ازکه منجر به انتخابات میان دوره ای روز پنجشنبه شد.

این شکست در روابط بین نخست‌وزیر و بسیاری از معاونانش، به‌ویژه معاونان دیوار سرخ، که دو سال پیش برای اولین بار توسط حزب کارگر به دست آمد، به هم خورد.

گاف پشت گاف

سپس سخنرانی فاجعه آمیز آقای جانسون در CBI مطرح شد، جایی که یادداشت های او به اشتباه افتاد و او شروع به بحث در مورد خوک Peppa کرد. به گفته منتقدان، عدم احترام به مخاطب، با توجه به نگرش اندک شناخته شده او نسبت به سازمان، که او شخصا آن را پر از ناله های ناله می داند، تعجب آور نیست.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

"چه کسی در دنیای پپا پیگ بود؟"

حتی خبر خوب سرمایه گذاری 96 میلیارد پوندی در راه آهن نیز شکست خورده است، زیرا وعده ایجاد ارتباط ریلی بین راه آهن Pennine Northern Powerhouse و گسترش HS2 از بیرمنگام به لیدز شکسته شده و بافرها را تحت تأثیر قرار داده است.

اما این اتهامات مربوط به احزاب در داونینگ استریت و گیت دیواری بود که به این گمانه زنی منجر شد که برخی از نمایندگان محافظه کار حتی در حال بررسی نامه نگاری به رئیس کمیته، سر گراهام بردی، در سال 1922 هستند که از آنها درخواست کند. رای اعتماد در برنده خود در انتخابات 2019.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

بوریس جانسون "ناشایست برای دفتر"

محبوبیت کمترین در تمام دوران

اتهام سر کیر استارمر به "یک قانون برای بوریس جانسون و دوستانش و قانون دیگر برای همه" نمایندگان محافظه‌کار را نگران کرد و رهبر حزب کارگر را یک شوخی PMQ کرد: "حتی مورچه و دک در این موضوع از نخست وزیر جلوتر هستند!"

داگلاس راس، رهبر حزب محافظه کار اسکاتلند، که سال گذشته به دلیل سفر دومینیک کامینگز به قلعه بارنارد از سمت خود استعفا داد، گفت که آقای جانسون در صورت گمراه کردن قانونگذاران «نمی‌تواند به سمت بالاترین پست کشور ادامه دهد».

و نظرسنجی‌های این آخر هفته وحشتناک بوده است و نشان می‌دهد که محبوبیت نخست‌وزیر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است، با برتری 9 امتیازی حزب کارگر نسبت به محافظه‌کاران در نظرسنجی Opinium که بالاترین میزان از مارس 2014 است.

:: اشتراک در پادکست All Out Politics در Apple Podcasts، Google Podcasts، Spotify، Spreaker

در مقاله دیگری در آخر این هفته، آقای بیکر نوشت: «ما نمی توانیم اینطور ادامه دهیم. نمی توان یک کشور را به این شکل اداره کرد. من بسیار خوشحال خواهم شد که ببینم بوریس با این آشفتگی برخورد کند و اوضاع را تغییر دهد. انجام این کار خیلی بیشتر نیست."

واقعا؟ این نشان می‌دهد که اگر جانسون با این آشفتگی‌ها کنار نیاید، ممکن است سومین سالگرد پیروزی خود در انتخابات 2019 را نبیند.

غیر قابل تصور؟ نمایندگان حزب محافظه کار خانم تاچر را شش ماه پس از شکست او در انتخابات میان دوره ای در مکانی امن در توری، ایستبورن، در سال 1990 رها کردند. اما او 11 سال نخست وزیر و 16 سال رهبر حزب بود. این تفاوت بزرگ است.

رتبه بوریس جانسون ممکن است در این آخر هفته بسیار زیر صفر باشد. اما او و حامیانش همچنان چالش برانگیز هستند و استدلال خواهند کرد که هنوز زمان زیادی برای قهرمانی وجود دارد که دوباره برنده انتخابات شود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن