توییتر می گوید تبلیغ متوقف صرف پول در واکنش به تظاهرات

توییتر درآمد حاصل از تبلیغات ضربه سخت بود همه گیر و این شرکت می گوید که "ما در ناآرامی های مدنی" در ماه مه و ژ

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

توییتر درآمد حاصل از تبلیغات ضربه سخت بود همه گیر و این شرکت می گوید که "ما در ناآرامی های مدنی" در ماه مه و ژوئن نیز بدتر. درآمد حاصل از تبلیغات کاهش یافته است 15 درصد در سال در طول سال در روزهای سه هفته از ماه ژوئن توییتر گفت: به عنوان مارک های آهسته یا متوقف هزینه ها در کامپیوتر است. "تقاضا به تدریج بهبود یافته پس از مارک های پس از تظاهرات فروکش" توییتر گفت: صبح امروز در Q2 سال 2020 گزارش درآمد.

مارک های شناخته شده برای جلوگیری از تبلیغات از ظاهر شدن در نزدیکی عباراتی مانند "سیاه زندگی ماده" "جورج فلوید" و "اعتراض." در همان زمان چند بزرگ تبلیغ از جمله استارباکس, Unilever و کوکا کولا متوقف شد تبلیغات در سراسر اکثر سیستم عامل رسانه های اجتماعی در ماه ژوئن. تبلیغات مکث در ابتدا با تمرکز بر نگرانی نفرت گروه در Facebook, اما آنها گسترش یافته است که شامل سیستم عامل های دیگر در زمانی که شرکت ها ممکن است آرزو برای محدود کردن هزینه های خود را به هر حال.

به استثنای "در اواخر ماه مه تا اواسط ماه ژوئن" توییتر می گوید درآمد حاصل از تبلیغات بهبود بوده است پس از آن نقطه کم در شروع این بیماری همه گیر در ماه مارس است. وجود دارد "تدریجی و متوسط, بهبود," توییتر گفت: اما آن نشده است به اندازه کافی برای جبران زیان های شیب دار. توییتر درآمد کل کاهش یافت 19 درصد طی سه ماهه دوم یک بار دیگر فشار شرکت به قرمز — دوم خود را از دست دادن و در یک ردیف پس از باقی مانده سود پس از پایان 2017.

تبلیغ شده اند انقباضی بودجه خود را به عنوان همه گیر نیروهای مصرف کنندگان به خصوص در آمریکا به سرکوب صرف. که به معنای کمتر آگهی خرید و فروش برای توییتر که خود را منبع اصلی درآمد است. درآمد حاصل از تبلیغات کاهش یافت و 23 درصد از سه ماهه مشابه در سال 2019.

مشکلات آغاز شده سه ماهه گذشته زمانی که این بیماری همه گیر آمار در هفته های پایانی توییتر دوره گزارش. آن را به اندازه کافی برای از بین بردن $20 میلیون به 80 میلیون دلار در انتظار درآمد و بریده بریده همه رشد در درآمد تبلیغات بیش از سال قبل. در توییتر کاهش یافته است به برآورد چقدر آن ممکن است کسب درآمد در Q2 با توجه به عدم قطعیت از این بیماری همه گیر.

یک نقطه روشن است که توییتر برجسته است که کاربر رشد. این شرکت بزرگ را به 186 میلیون کاربر روزانه از 166 میلیون قبل از سه ماهه. آن را نیز نشان دهنده بزرگترین سال بیش از سال رشد (از 139 میلیون) پس از توییتر آغاز شده و گزارش روزانه کاربران در سال 2019 (که آن را شروع به انجام به دلیل آن قبل از استفاده از آمار ماهانه کاربران نگهداری پایین رفتن).

همه گیر مبارزات نیز به عنوان توییتر چهره را از دیگر تهدیدات جدی: خرید اینترنتی از بی سابقه هک اوایل این ماه است که شاهد نقض بالا حساب های کاربری و چشم در فعال سرمایه گذار شرکت الیوت مدیریت که در اوایل این سال سعی کردم به فشار توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی. توییتر و الیوت سرانجام به یک توافق بر کاربر و رشد اهداف درآمد که دورسی در بالا اما این احتمال وجود دارد توییتر را از دست ندهید هر چه درآمد هدف راه اندازی شد با توجه به اثرات شدید از این بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن