دو وارد زناشویی در ساده ازدواج

میسور/Mysuru: بسیاری از حوادث از جمله ازدواج در حال لغو و یا به تعویق افتاد COVIDناشی مستند. با اشاره به این د

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

میسور/Mysuru: بسیاری از حوادث از جمله ازدواج در حال لغو و یا به تعویق افتاد COVIDناشی مستند. با اشاره به این دولت بی جی پی Yuva مورچا دبیر B. Y. Vijayendra Abhimani Balaga بود صبح مرتب ساده ازدواج اين دو زوج که از لحاظ اقتصادی عقب مانده خانواده در Maralasiddeshwara Swamy معبد در Adipampa جاده در Kuvempunagar اینجا.

دو زوج که وارد زناشویی امروز K. M. Prameela-Manjunath و N. Sunil-Vijaya. آنها قرار بود به ازدواج در ماه گذشته تحت عنوان 'Shubaramba' (توده مراسم ازدواج به نفع فقیر) از Mysuru منطقه دولت.

این Balaga ارائه شده هر یک از زن و شوهر با 3 گرم طلا Mangalya, 16 gm انگشتر پا نقره ای و ساری ابریشم برای عروس و panche, shalya و پیراهن به داماد; جدا از تنظیم مواد غذایی که شامل سبزیجات, داخل حمام, خوری برنج و laddu برای 50 نفر.

ازدواج انجام شد با کسب اجازه از وزارت مربوطه و با پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی-فاصله.

Kuderu Mutt پیغمبر روپیه Gurushantha Swamiji graced مناسبت. MyMUL مدیر C. Ashok سابق Taluk Panchayat جمهور L. R. Mahadevaswamy زنان BJP رهبر Lakshmidevi و دیگران حاضر بودند.

K. M. Prameela دختر از اواخر Mallaiah و اواخر Javaramma از Belur در منطقه حسن ازدواج K. Manjunath پسر از اواخر Kuppuswamy و Shalvi از Kesare, Mysuru. Manjunath که درگیر در آسفالت کردن آثار ملاقات Prameela بود که ماندن با خواهر, خواهر و برادر در قانون در Belur زمانی که او تا به حال شده است به Belur در کار سه سال پیش و هر دو در عشق سقوط کرد.

N. Sunil پسر Nagaraju و Pavithra ساکنان Maliyur روستا در T. Narasipur taluk گره خورده گره با Vijaya دختر از اواخر Marisiddaiah و اواخر Basamma که ساکن با خواهر در Hadajana روستای Mysuru taluk. Sunil یک راننده تراکتور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب