آمازون است که بازگشایی آن, فرانسوی, انبارها پس از COVID-19 اختلاف کار

آمازون است که بازگشایی آن شش مراکز توزیع در فرانسه آغاز, امروز, با توجه به یک گزارش از سی ان ان. این شرکت تعطی

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

آمازون است که بازگشایی آن شش مراکز توزیع در فرانسه آغاز, امروز, با توجه به یک گزارش از سی ان ان. این شرکت تعطیل انبارها در ماه آوریل به دلیل اختلاف کار با کارگران که ادعا شده که این خرده فروش اینترنتی انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از آنها را از ادامه COVID-19 بیماری همه گیر. شش انبارها به "تدریج بازگشایی" از امروز شروع با توجه به آمازون سخنگو صحبت کردن به سی ان ان.

آمازون بسته تمام شش فرانسوی خود انبارها در 15 آوریل پس از یک دادگاه صادر حاکم است که تهدید به جریمه این شرکت در €1 میلیون در هر مورد برای حمل و نقل از هر چیز دیگر از لوازم پزشکی و بهداشت محصولات و مواد غذایی.

به حکم دادگاه پس از شکایت از اتحادیه ها به نمایندگی از آمازون کارگران که استدلال می کرد که انبارها بیش از حد شلوغ است و آمازون انجام نمی دهد به اندازه کافی برای حفاظت از آنها در برابر ویروس. آمازون استدلال کرد که عملیات خود بودند "پیچیده و متنوع" و "خطر بیش از حد بالا بود" سعی کنید به تنها کشتی محصولات است که ملاقات حکم دادگاه — از این رو به کل خاموش شدن به ماه گذشته است.

یک بیانیه نوشته شده توسط CFDT خدمات اتحادیه می دهد جزئیات بیشتر در مورد این توافق که شامل سلامت تضمین داوطلبانه بازگشت به کار برای کارگران, تنظیم برنامه برای کمک به با فاصله و افزایش پرداخت از €2 در هر ساعت از طریق پایان ماه مه.

با وجود بازگشایی در فرانسه آمازون همچنان به مبارزه با ایمن کار شرایط را برای کارکنان خود را در طول COVID-19 بیماری همه گیر. به تاریخ وجود داشته است, هفت شناخته شده COVID-19 مرگ و میر کارکنان در آمازون انبار. این شرکت همچنین در حال frustratingly مات در مورد چگونه بسیاری از کارگران که در واقع آلوده شده است یا مرده از ویروس با آمازون معاون ارشد رئیس جمهور از انجام عملیات در سراسر جهان دیو کلارک خواستار آمار عفونت "نه مفید است ، آمازون نیز اخراج برخی از کارکنان آن که صحنه اعتصاب بیش از نگرانی های ایمنی که منجر به یک مهندس ارشد و معاون رئیس جمهور استعفا از شرکت در تظاهرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن