در میان گزارشهایی مبنی بر اینکه بوریس جانسون در حال بررسی به تعویق انداختن این افزایش است، وزیر به اسکای نیوز گفت که افزایش سهم بیمه ملی در ماه آوریل "آینده" است.
کریس فیلیپ، وزیر فناوری، گفت که بودجه برای NHS و رفاه مورد نیاز است و این حرکت "روشی متناسب" برای یافتن پول است.
اظهارات او پس از آن منتشر شد که روزنامه تایمز آن را گزارش داد نخست وزیر است با در نظر گرفتن تاخیر افزایش قریب الوقوع 1.25 درصدی در یک سال به عنوان "گوشت قرمز" برای منتقدان او در حالی که او با فشار بر سر رسوایی حزب مواجه است.
منتقدان این سیاست همچنین می گویند که در زمانی که هزینه های زندگی همچنان در حال افزایش است، آسیب بیشتری به مردم وارد خواهد کرد.
گاردین همچنین گزارش داد که وزارت خزانهداری به طور فزایندهای نگران این است که جانسون ممکن است برای حفظ شغل خود، افزایش مالیات را لغو کند.
آقای فیلیپ در پاسخ به این سوال که آیا افزایش در ماه آوریل "سنگ شده است" گفت: "بله، ادامه دارد."
وی گفت: «این مورد توسط کل کابینه تصویب شد، در مجلس با اکثریت قابل توجهی به تصویب رسید و برای تأمین مالی NHS به پول نیاز است، که فکر میکنم این چیزی است که یک اولویت ملی است.
این مبلغ 36 میلیارد پوند در طول سه سال برای تأمین مالی NHS و رفاه است.
ما باید آن پول را سرمایهگذاری کنیم تا مطمئن شویم که NHS منابع لازم برای بهبودی از همهگیری را دارد، و این راهی متناسب برای یافتن این پول است.
آقای جانسون در سخنانی در روز پنجشنبه گفت که افزایش مالیات "کاملا حیاتی" است زیرا "هر پنی برای جبران عقب ماندگی کووید و همچنین رفاه اجتماعی هزینه خواهد شد".
سخنگوی او در پاسخ به این سوال که اطمینان حاصل شود که این افزایش همچنان در آوریل اعمال خواهد شد، گفت: "هیچ برنامه ای برای به تاخیر انداختن هزینه ها وجود ندارد".
اما در صحبت با اسکای نیوز، یک نماینده ارشد محافظه کار از دولت خواست تا این افزایش را به تعویق بیندازد.
مل استراید، که ریاست کمیته منتخب بودجه شهرداری را بر عهده دارد، به اسکای نیوز گفت که "برای یک دوره یک ساله، افزایش باید رد شود" زیرا اقتصاد بهتر از آنچه دفتر حسابرسی بودجه پیش بینی می کند مدیریت می شود.
آقای استراید به وزرای دارایی هشدار داد که به خاطر داشته باشند که "فشار بر هزینه های زندگی بسیار گسترده است" و گفت که برنامه های تعویق "یکی از راه های مقابله با برخی از این موارد" خواهد بود.
[ad_2]
مقالات مشابه
- تسلا می گوید کارگران آنها می توانند Juneteenth بدون پرداخت در Juneteenth
- Lyft می پیوندد اوبر در تهدید به بیرون کشیدن از کالیفرنیا بیش از وضعیت راننده 8880110001110888Lyft گفت که این کار را تعطیل عملیات در کالیفرنیا اگر مجبور به طبقه بندی رانندگان به عنوان کارکنان ، مدیران شرکت گفت : در تماس سود با سرمایه گذاران در روز چهارشنبه. Lyft می پیوندد اوبر تهدید به بیرون کشیدن از یکی از مهم ترین بازارهای ایالات متحده خود را بیش از سوال از وضعیت اشتغال رانندگان. موضوع طبقه بندی رانندگان سوارکار به عنوان پیمانکاران مستقل است، که Uber و Lyft می گویند اکثر رانندگان ترجیح می دهند به دلیل انعطاف پذیری و توانایی برای تعیین ساعت خود را. اما اتحادیه های کارگری و مقامات منتخب ادعا می کنند که این کار آنها را از مزایای سنتی مانند بیمه درمانی و غرامت کارگران محروم می کند. اوایل این هفته، اوبر و لفت توسط یک قاضی دادگاه برتر کالیفرنیا دستور داده شد تا رانندگان خود را به عنوان کارمند طبقه بندی کنند. هر دو شرکت گفته اند که از این حکم درخواست تجدید نظر می کند، که برای ۱۰ روز باقی ماند. اما اگر درخواست های آنها شکست بخورد، ممکن است شرکت "اِوبر" در بستن مغازه ای در کالیفرنیا به اوبر بپیوندد، جان زیمر رئیس این شرکت گفت. اگر تلاش های ما در اینجا موفقیت آمیز نیست، ما را مجبور به تعلیق عملیات در کالیفرنیا، Zimmer در تماس اعلام درآمد سه ماهه دوم سال 2020 گفت. خوشبختانه رای دهندگان کالیفرنیا می توانند با رای مثبت در پروپ22 در ماه نوامبر صدای خود را به گوش بنشانند." Uber and Lyft, along with DoorDash, are funding a ballot measure, Proposition 22, that would override AB5 by classifying ride-hail drivers and other gig economy workers as independent contractors. اندازه گیری رای گیری شرکت ها است ' طرح B اگر تلاش های خود را برای از بین رفتن چالش های قانونی دولت شکست. اگر رانندگان به عنوان کارمند طبقه بندی می شدند، اوبر و Lyft مسئول پرداخت حداقل دستمزد، اضافه کار، دوره های استراحت پرداخت شده، و بازپرداخت هزینه رانندگی برای شرکت ها، از جمله مسافت پیموده شده وسیله نقلیه شخصی است. اما به عنوان پیمانکاران مستقل، رانندگان هیچ کدام از این مزایا را دریافت نمی کنند. گزارش درآمد Lyft بود گریم، به عنوان خاموش کردن COVID-19 ادامه داد به تقاضای pummel برای برنامه مبتنی بر سوار شدن در حال تگرگ. شرکت گزارش 339 میلیون دلار درآمد در سه ماهه دوم، کاهش 61 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته. همچنین در این سه ماهه، کشتی سوارفعال Lyft در مقایسه با 21.8 میلیون کاربر فعال در سال گذشته 60 درصد کاهش یافت. Lyft از دست داده پول کمتر در این سه ماهه نسبت به سال گذشته به دلیل آن انجام سفرهای کمتر است. ضرر خالص برای Lyft در طول سه ماهه دوم به ۴۳۷/۱ میلیون دلار در مقایسه با ۶۴۴/۲ میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته، بوده است. شرکت پول در سواری ، در حال تگرگ ، دوچرخه و scooter سفر ، و خودرو جدید خود را کسب و کار اجاره. برخلاف اوبر، لايفت يک تجارت کامل غذا و تحويل مواد غذايي ندارد که به عنوان يک قطره کسب و کار اصلي اش، به عقب برگردد.
- علوم و تجهیزات آزمایشگاهی - مجله ازمایشگاه شیمی
- پیشنهاد کاردی بی برای پرداخت هزینه های تشییع جنازه 17 نفر کشته شده در آتش سوزی نیویورک | Ents & Arts News
- برای پروپوزال در مقطع دکتری چقدر باید هزینه کنیم؟
- این بانک نیز ازنرمافزار ارس استفاده میکند
- رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro تست مثبت برای COVID-19
- Facebook را نونما بخش اخبار راه اندازی در ایالات متحده با تمرکز بر منابع محلی
- سدان مد بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی
- "نمونه خوبی برای جامعه": چین بازیکنان تیم ملی را از خالکوبی منع کرد | اخبار انگلستان