این بانک نیز ازنرمافزار ارس استفاده میکند

برای دسترسی به رمزهای پویا برای حسابهای بانک سپه باید نرمافزار رمزساز سپه را از وبسایت این بانک دریافت کنید. ب

توسط PARINEWS در 5 آبان 1400

برای دسترسی به رمزهای پویا برای حسابهای بانک سپه باید نرمافزار رمزساز سپه را از وبسایت این بانک دریافت کنید. برای استفاده از این سامانه مشتریان این بانک باید نرمافزار ریما را از وبسایت بانک کشاورزی دانلود کنند. در این مرحله با وارد کردن شماره تلفن همراه خود (که باید منطبق بر شماره تلفن ثبت شده در شعبه بانک باشد)، رمز فعالسازی نرمافزار برای تلفن همراه شما ارسال میشود. این بانک نرمافزار مستقلی را برای دریافت رمز یکبار مصرف معرفی نکرده و کلیه عملیات از فعالسازی تا دریافت نیاز به فعالسازی نرمافزار همراه بانک از قبل دارد. پس از پایان مراحل فوق تنها کافیست هر بار که نیاز به استفاده از رمز دوم دارید، وارد برنامه رمزساز شده و احراز هویت را انجام دهید تا بتوانید به رمز پویا خود دسترسی پیدا کنید. پس از این میتوانید با هر بار وارد شدن به نرمافزار پس از وارد کردن رمز ورود، کد یک بار مصرف ۶۰ ثانیهای خود را مشاهده و در حین عملیات بانکی مد نظر خود مورد استفاده قرار دهید.

 Da​ta was created by G​SA Con​tent Ge​ne ra​to r DEMO!

شبا برای انواع حسابها مانند جاری، سپرده، تسهیلات و نظایر آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای تبدیل شماره روی کارت حساب بانکی به شماره شبا یا تبدیل شماره سپرده بانکی در بانک قرض الحسنه رسالت به شماره شبا از این نشانی استفاده کنید. به منظور دریافت شماره کارت به شماره حساب و شماره شبا بانک حکمت ایرانیان به این لینک بروید. این شناسه مطابق با استاندارد بین المللی ISO-۱۳۶۱۶-۲۰۰۷ تولید شده و به منظور یکسان سازی شماره حسابهای بانکی در سطح بین المللی به منظور تسهیل تبادلات بین بانکی، مورد استفاده قرار می گیرد. جایگزین شماره حساب های فعلی نمی شود، بلکه به عنوان یک شماره ی استاندارد در کنار آنها قرار می گیرد. سپس به صفحه فعالسازی برنامه رمزساز هدايت میشوید که در آن با مشخص کردن شماره کارت و سپس انتخاب گزینه فعالسازی برنامک، ابتدا یک پیامک حاوی کد امنيتي ۴ رقمی برای شما ارسال میگردد.

بعد از شمارهگیری این کد و انتخاب «گزینه ۵» سامانه شماره کارت بانکی شما را درخواست میکند که بعد از وارد کردن آن باید یک نام چهار کاراکتری برای کارتی که شماره آن را وارد کردهاید، انتخاب نمایید. برای به دست آوردن شماره ی شبا بانک سپه برای هر یک از حساب هایتان فقط کافیست شماره ی حساب مورد نظر خود را وارد کنید و سایت رده این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با راحت ترین راه ممکن به شماره شبا بانک سپه دست پیدا کنید. شماره شبا برای هر نوع حساب بانکی قابل تعریف است و برای دریافت شبا نیازی به داشتن یک نوع حساب خاص نخواهید داشت. برای تبدیل شماره کارت بانک قرض الحسنه رسالت به شماره حساب بانک قرض الحسنه رسالت و تبدیل شماره شبا بانک قرض الحسنه رسالت به شماره کارت بانک قرض الحسنه رسالت به این لینک رجوع کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر از قبل نرمافزار را دانلود کرده باشید، کافیست رمز دریافتی (هم از طریق پیامک و هم از طریق رسید چاپی) را در نرمافزار وارد کنید و پس از آن میتوانید از نرمافزار رمزنما استفاده کنید. این روش مستلزم آن است که از قبل خدمات بانکداری اینترنتی حساب خود را فعال کرده باشید.

روش اول: فعالسازی رمز یک بار مصرف از طریق کد USSD انجام میشود. » و مشاهده رمزهای یکبار مصرف تولید شده با علامت قفل امکانپذیر است. پس برای محاسبه و دریافت شماره شبا بانک سپه، فعلا فقط با داشتن شماره حساب امکانپذیر است. با دادن شماره کارت یا شماره حساب، شماره شبا را دریافت کنید و کد شعبه بگیرید و اطلاعات مورد نیاز حساب بانکی و امثالهم. پس از اسکن موفق، شما باید یک رمز ۶ رقمی را به عنوان رمز ایستای ورودی نرمافزار انتخاب کنید که پس از تنظیم و تثبیت آن، صفحهای باز شده که درخواست وارد کردن رمز دریافتی از طریق پیامک را خواهد داشت. پس از آن کلیدی به صورت بارکد از سوی بانک در اختیار مشتری قرار گرفته که برای فعالسازی نرمافزار (که از پیش، شماره کارت و مشخصات حساب را در آن وارد کردهاید) نیاز است تا بارکد توسط نرمافزار اسکن شود. شمارهی شبا در ایران با حروف IR شروع شده و پس از آن ۲۴ رقم قرار میگیرد. پس از مراجعه به دستگاه خودپرداز باید وارد بخش «خدمات رمز» و سپس بخش «خدمات دیگر» شوید و گزینه «تخصیص رمز دوم پویا» را انتخاب کنید. پس از ورودی به وبسایت بانک صنعت و معدن باید وارد بخش بانکداری اینترنتی شده و پس از ورود به حساب خود، به بخش «تنظیمات» رفته و روی گزینه «فعالسازی برنامک رمزساز» را کلیک کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن