تسلا می گوید کارگران آنها می توانند Juneteenth بدون پرداخت در Juneteenth

تسلا گفته خود کارگران آنها مجاز به Juneteenth به عنوان یک "معافیت غیبت" پس از برخی از در حال حاضر نشان داد تا

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

تسلا گفته خود کارگران آنها مجاز به Juneteenth به عنوان یک "معافیت غیبت" پس از برخی از در حال حاضر نشان داد تا برای کار در تعطیلات که به رسمیت می شناسد پایان برده داری در ایالات متحده با توجه به ایمیل های داخلی برای اولین بار گزارش شده توسط BuzzFeed و CNBC. این شرکت همچنین گفت که کارکنان آنها خواهد پرداخت نمی شود اگر آنها نمی نشان می دهد.

فقط بعد از این داستان منتشر شده مدیر عامل شرکت Elon Musk توییتی که Juneteenth خواهد بود "از این پس در نظر گرفته شده ما برای تعطیلات تسلا & SpaceX" اگر او را بلافاصله روشن اگر کارگران پرداخت خواهد شد در آن روز در حال حرکت رو به جلو است.

دیگر شرکت سیلیکون ولی مانند Spotify در حال بارگذاری و توییتر قبلا اعلام کرده بود جلوتر از زمان است که آنها Juneteenth پرداخت شرکت تعطیلات. خودروسازان مانند فورد و جنرال موتورز را صرفا خواسته کارگران خود را به رعایت یک لحظه سکوت.

هر دو ایمیل آمد از سر تسلا آمریکای شمالی بخش منابع انسانی, والری کارگر در صبح روز جمعه پس از برخی از تغییرات در حال حاضر آغاز شده است. در ابتدا او نوشت که شرکت "به طور کامل پشتیبانی Juneteenth ما برای هر کارمند است که می خواهد به روز به جشن منعکس کننده یا شرکت در حوادث است که معنی دار به شما." مدت کوتاهی پس از استادکار به دنبال با ایمیل دیگری (با خط موضوع "JUNETEENTH!"), گفت که کارگران خواهد پرداخت نمی شود اگر آنها نمی آیند.

ایمیل آمد روز بعد از یک گروه کوچک از کارکنان اعلام کرد Juneteenth تجمع در تسلا, Fremont, California کارخانه در اعتراض به خشونت پلیس و تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ، یکی از دلایل آن دسته از کارکنان ذکر شده برای برگزاری این تجمع این است که آنها باور نمی کند کارگر و تسلا انجام داده بود به اندازه کافی در واکنش به تظاهرات اخیر در سراسر کشور و جهان پس از کشتن جورج فلوید. کارگر قبلا ارسال یک ایمیل به تسلا کارمندان در ژوئن 9th, اعلام "گوش دادن به درک" سری او گفت: "اجازه می دهد تا ما را به گرد هم می آیند گوش دادن به همکاران ما' داستان های به اشتراک گذاری منابع آموزشی و کمک به همه ما درک بهتر دیدگاه های جدید," با توجه به یک کپی به دست آمده توسط آستانه.

تسلا شده است ضربه با بیش از یک طرح دعوی در دادگاه توسط کارمندان سابق که ادعا می کنند که آنها در برخورد با نژادپرستی در این شرکت در کالیفرنیا و نیویورک کارخانجات. این شرکت بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر در مورد ایمیل و یا اعتراض برای جمعه برنامه ریزی شده.

تسلا بازگشایی فرمونت کارخانه ممکن است در نقض محلی اقامت در خانه سفارش از آالمدا کانتی مقامات. این شرکت پس از تلاش شده است تا سطح شیب دار تولید مدل Y SUV آغاز شد که حمل و نقل جلوتر از برنامه قبل از خاموش کردن. در یک ایمیل به کارکنان در اوایل این ماه مشک گفت که ساخت بیشتر مدل Ys خواهد شد "واقعا [را] تفاوت به تسلا در حال حاضر."

به روز رسانی ژوئن 19, 1:09PM ET: اضافه شدن اطلاعات از ایلان صدای جیر جیر در پاراگراف دوم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن