جدا نشده سنگهای یکی از آدام سندلر, بهترین فیلم در حال حاضر در جریان Netflix بکشد در آمریکا

آدام سندلر نشده عمل کرده و در بسیاری از درام اما کسانی که او ستاره در تمایل به فراتر از انتظارات. جدا نشده سنگ

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

آدام سندلر نشده عمل کرده و در بسیاری از درام اما کسانی که او ستاره در تمایل به فراتر از انتظارات. جدا نشده سنگهای متفاوت است.

جاش و بنی Safdie تحسین منتقدان فیلم مستقل که ستاره سندلر به عنوان Howard رتنر شهر نیویورک طلا و جواهر با اعتیاد به قمار که خطرات آن را همه در یک, نادر, سنگ, Kevin Garnett و 2012 Celtics بازی در حال حاضر جریان در Netflix بکشد در ایالات متحده است. این پرچم در حال اهتزاز است یک شرکت تولید کننده این فیلم در کنار ضربه, indie در, ساز, A24. جدا نشده سنگهای موجود بود به جریان در Netflix بکشد در سرزمین های بین المللی قبل از امروز.

جدا نشده سنگهای شد نام یکی از 2019 بهترین فیلم توسط تعدادی از منتقدان و بسیاری در نظر گرفته از عدم شناخت توسط جایزه بدن برای سندلر به عنوان یک حمله. اضطراب القا فیلم نیز کمک سیمان Safdie برادران به عنوان دو تا از بلند پروازانه ترین فیلمسازان کار امروز پس از موفقیت خود را با زمان خوب در سال 2017 و آسمان می داند آنچه در سال 2014.

شخصا صحبت ختنه نشده سنگهای نیز نشانی از یک کار فوق العاده از دقت تصویر کشیدن آنچه در آن شبیه به یک توپ بسکتبال و یا هر ورزشی — فن. به عنوان Louis Bien نوشت: SB Nation در دسامبر 2019:

این ممکن است دقیق ترین ورزش های فیلم من تا کنون دیده اند. در حالی که معمولی ورزشی فیلم می اندازد آنچه احساس می کند مانند چالش های غیر قابل عبور در قهرمانان تنها به حل و فصل آنها منظمی در جدا نشده سنگهاینتیجه غیر ضروری است. نکته این است که شما تبدیل به یک احساسی به گروگان گرفتند. و شما لازم نیست که به یک انحطاط قمار باز به می دانم که احساس; هر طرفدار ورزش می داند چرا که آنچه که ما تیم ورزشی مورد علاقه اگر نه بسیار خود ما دروغ philandering scumbag که ما افسار خود را به دلخواه و با آغشته ناخواسته موجب وفاداری و امید است که ممکن است هرگز بازپرداخت شود که احساسات ما هرگز احساس متقابلا?

اگر شما به دنبال یک جدید سندلر فیلم به تماشای Netflix امروز آن را جدا نشده سنگهای نه رمز و راز قتل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن