70 تخت محفوظ در بیمارستان های منطقه برای COVID شرایط اضطراری

سی ویژگی افزایش در تعداد موارد مثبت تست سریع در بیمارستان های خصوصی نیز میسور/Mysuru: با منطقه شاهد نمایی افزا

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

سی ویژگی افزایش در تعداد موارد مثبت تست سریع در بیمارستان های خصوصی نیز

میسور/Mysuru: با منطقه شاهد نمایی افزایش COVID-19 موارد مثبت معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که تعیین شده COVID-19 بیمارستان در KRS جاده و ESI بیمارستان نیز در KRS جاده خواهد شد که در مجموع 70 تخت آماده در هر نقطه ای از زمان برای هر جلسه اضطراری پزشکی و درمان از مهم COVID بیماران.

صحبت به presspersons در ZP محل در اینجا دیروز Abhiram G. Sankar گفت که 70 تخت خواهد شد به طور انحصاری متعلق به بحرانی بیماران به منظور اطمینان حاصل شود که وجود خواهد داشت بدون تاخیر در درمان می خواهید از تخت.

حفظ که وجود دارد هیچ کمبود تخت او گفت که 45 درصد از بیماران مشکوک در خانه انزوا در منطقه و بیمارستان های خصوصی هم شروع درمان COVID بیماران.

اشاره به این که به غیر از Microbiology Department of MMC&RI (K. R. بیمارستان) از سواب گلو آزمون و تست سریع در حال انجام در JSS و بیمارستان آپولو در شهر سی گفت که حدود 1,300 نفر در حال نمایش روزانه با کمک اضافه شده تست تسهیلات

و این افزایش در تعدادی از آزمایشات ممکن است باعث تشخیص تعداد بیشتری از موارد مثبت در منطقه است. تاکید بر اینکه تشخیص زودرس دارای کلید برای نگه داشتن میزان مرگ و میر بسیار پایین و به نام او بر مردم برای دریافت تست به عنوان به زودی به عنوان آنها نمایش COVID-19 علائم.

93 سال بهبود

Abhiram G. Sankar گفت که مهمترین آنها یک 93 سال بود که مبتلا به این ویروس به خانه بازگشت در هفته گذشته پس از بهبودی کامل.

بیان کرد که این یک مثال است برای اثبات که شن و عزم و دارای کلیدی برای بهبود و حتی افراد مسن افراد آلوده و نیاز مردم نیست بی ارزش دریافت هراسناک او گفت که بسیاری از افراد سالمند را بهبود از این بیماری است.

با اشاره به برخی از مبتلايان در رفتن از دست رفته او گفت که از جمله موارد شایع در همه جا و پلیس کمک گرفته شده است برای ردیابی این بیماران.

کارآمد COVID سیستم کنترل

پاسخ به یک پرس و جو در این حادثه که در آن یک تماس اولیه از یک بیمار مثبت او داده بودند (DC) تعداد تلفن همراه به مقامات طول سواب گلو آزمون Abhiram Sankar گفت که قرنطینه تخلف تماس که او دریافت کرده نشان می دهد که بهره وری از COVID کنترل سیستم است که در جای خود و او احساس خوشحالم برای آن است.

بیان کرد که او موفق به دریافت قرنطینه تخلف تماس از COVID مرکز تماس در کاخ میسور و از بنگالور مرکز تماس او گفت که تماس گیرنده به او هشدار داده بود در برابر نقض قرنطینه هنجارهای توضیح می دهد که تعهد کارکنان. اما تماس گیرنده شوکه شده بودند که او آگاه است که فرد در آنها نام کرده بود و در واقع Mysuru DC.

سی گفته است که این شخص تماس اولیه که به جزئیات, حال, در واقع با توجه به آدرس درست کردم شماره تلفن همراه خود را اشتباه که منجر به این قسمت.

او از مردم خواست تا به اطلاعات شخصی خود را به درستی در طول آزمون و او اضافه کرد که مردم باید درک کنند که با دادن اطلاعات صحیح است حیاتی برای حفاظت از سلامت خود است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن