پرستاران فراتر از ندای وظیفه برای خدمت به بیماران

توسط تیم ستاره میسور بین المللی پرستاران روز جشن گرفته می شود در 12 ماه مه (امروز) به مناسبت ولادت فلورانس نای

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

توسط تیم ستاره میسور

بین المللی پرستاران روز جشن گرفته می شود در 12 ماه مه (امروز) به مناسبت ولادت فلورانس نایتینگل (12 مه سال 1820 – 13 اوت 1910). او همچنین شناخته شده به عنوان 'بانوی با لامپ' و 'فرشته کریمه.'

فلورانس بلبل و تیم او از پرستاران کار کرده بود round-the-clock برای مراقبت از بیمار سربازان در طول جنگ کریمه در 1853-1856. تلاش های فلورانس نایتینگل-رهبری تیم به کاهش مرگ و میر با دو سوم.

بین المللی پرستاران بعد مشاهده شده است به تمرکز بر اهمیت پرستاران و تشخیص تلاش های خود را. این رویداد دارای افزایش ارتباط در زمانی که سلامت کارگران تبدیل شده اند ضروری برای مبارزه با رمان Coronavirus بیماری است. هر سال شورای بین المللی پرستاران می آید تا با یک تم به افتخار پرستاران. برای 2020, تم برای بین المللی پرستاران روز 'پرستاری جهان به سلامت.'

موضوع این است که به ستایش پرستاران در سراسر جهان و به ویژه در کسانی که مدیریت بی سابقه حجم کار درمان بیماران با COVID-19. در این مناسبت ستاره میسور صحبت کرد و به برخی از پرستاران در Mysuru برای گرفتن یک نگاه اجمالی از آنچه هزینه فداکاری های آنها در حال ساخت است.

احساس افتخار از شوهر من به عنوان او پرستاری COVID بیماران

P. S. Prema, دستیار پرستاري در Bharath بیمارستان سرطان (Bharath بیمارستان و موسسه انکولوژی), Hebbal گفت: "این تست زمان برای ما. شوهر من Bhimarao است که کارکنان در K. R. بیمارستان. خانواده ما تا به حال تحت قرنطینه و پس از او فرستاده شده در نمایندگی به COVID-19 بیمارستان که در آن او کار می کرد برای چند هفته. همانطور که ما در همان حرفه ما به اشتراک تجربیات. ما به خوبی می دانیم که هر دو از ما ممکن است آلوده. اما در همان زمان ما می دانیم که ما در حال خدمت به بشریت است. من احساس می کنم بسیار افتخار است که شوهر من است مراقبت از بیماران آلوده."

در Bharath سرطان بیمارستان ما مواجه نیست هر مورد اما ما با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم. در مقایسه با افراد سالم, سرطان, بیماران فقیر ایمنی و از این رو بیشتر در معرض خطر بیماری های عفونی. در نور از این ما به خوبی آماده مسئولیت رسیدگی به این بیماری همه گیر. ما به اندازه کافی PPE کیت و سایر ملزومات. برای آن دسته از کارکنان که قادر به کار با توجه به مسائل حمل و نقل و یا کسانی که در حال زندگی در مهار مناطق بیمارستان ما دولت داده شده پرداخت می شود, تعطیلات," او گفت:. "من یک دختر (2 std.) و یک پسر (LKG). من واقعا احساس افتخار می کنم که من یک پرستار,," او اضافه شده است.

مردم را متوجه ارزش ما

ساکن Gokulam, وانی Adarsh کار کرده است به عنوان یک پرستاری سرپرست در Bharath بیمارستان سرطان. "از 15 سال گذشته من مشغول به کار در اینجا. پس از اتمام دیپلم پرستاری در مدیکری من B. Sc. پرستاری و MBA. تا به امروز ما گزارش نشده است Coronavirus آلوده به بیماران در بیمارستان ما اما هنوز هم تمام تماسهای ورودی بیماران هستند که به نمایش در آمد. پیشگیری مهم ترین گام در شکست دادن این بیماری" او اشاره کرد.

"من احساس می کنم بسیار افتخار می کنم که یک پرستار است. صبر و استقامت و مادرانه نگرش ما نیازهای اساسی. بعد از این همه گیر مردم باید متوجه باشند ما ارزش و سپاسگزار از ما حرفه ای است بهترین هدیه ای که تا کنون به یک پرستار" او احساس می کند.

هیچ تاسف برای انتخاب این حرفه

Chandramma با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار در Cauvery قلب و Multispeciality بیمارستان سیذارتا طرح است. "بله درست است که حرفه پرستاری خواستار خسته کننده و هر دو ذهنی و جسمی تخلیه. عدم کارکنان و فرد تغییر الگوهای گاهی اوقات تبدیل به یک چالش. این یک مسئولیت بزرگ هر چند در پایان روز, من احساس افتخار می کنم که یک پرستار از آنجا که ما برای مراقبت از دیگران است. این یک تلاش هماهنگ شده بین پزشکان و پرستاران و بیماران" Chandramma گفت.

"آن بوده است نه سال از من گرفتند برای این حرفه و حتی یک روز من با عرض پوزش برای انتخاب این شغل است. ما برای مراقبت از بیماران ما 24×7 و مطابق آن عمل در مواقع اضطراری است. کار سخت در برخورد با انواع بیماران با صبر و فداکاری هستند و مهم در زندگی حرفه ای ما," او اضافه شده است.

در بیماری همه گیر کوروناویروس او گفت: "در بیمارستان ما برای کسانی که در حال کار در انزوا بخش آن است که اجباری به استفاده از PPE کیت. ما به شدت به دنبال اقدامات پیشگیرانه. بیماران تنفسی مسائل معطوف به جداسازی بخش و سواب گلو فرستاده شده به آزمایشگاه." در حالی که Chandramma زندگی در Yaraganahalli شوهرش Puttaswamy که همچنین کارکنان, پرستار, کار در 108 آمبولانس در Bannur.

ما فراموش می کنیم زندگی خصوصی ما در محل کار

ساکن Kalyanagiri M. S. Pavitra است ICU بخش مسئول در Cauvery قلب و Multispeciality بیمارستان. بومی مدیکری, Pavitra دارای 20 سال تجربه. "بسیاری از زمان من مشغول به کار در بخش ICU و بخش قلب و عروق. من باید برای مراقبت از بیماران که يا دوران نقاهت پس از عمل جراحی بای پس و دیگر قلب-بیماری های مرتبط با. در ضمن من نیز در قلب ICU و کودک بخش. برای پرستاران باید در اولویت اول به عنوان وجود دارد گفت: "خدمات اول زندگی بعدی'. به عنوان به زودی به عنوان ما وارد بخش ما فراموش کنیم ما در زندگی خصوصی. من احساس افتخار می کنم در مورد یک پرستار,," او گفت:.

او همچنین افزود که او احساس می کند بزرگ می شود ، "هر سال ما نیز جشن روز پرستار. در بیمارستان ما برخی از رویدادهای خاص از جمله فعالیت های ورزشی برگزار خواهد شد," او اضافه شده است.

14 بال و 85 پرستاران

Smitha Chethan خدمت پرستاری به عنوان سرپرست در Cauvery قلب و Multispeciality بیمارستان. او بیش از 20 سال تجربه کار به عنوان پرستار و سرپرست در بیمارستان متفاوت است. "در Cauvery بیمارستان وجود دارد 14 بال از جمله اورژانس بخش مراقبت های ويژه قلبی در بخش مراقبت پزشکی ICU و بخش کار. ما یک تیم از 85 نفر از پرستاران شاغل در شیفت های مختلف round-the - clock. جلسات برگزار می شود دو بار در هر هفته به بررسی پیشرفت پرستاران و پیشنهادات داده شده توسط مقام ارشد پزشکان و پرستاران برای حفظ کیفیت خدمات. ایده های رد و بدل شده و مسائل مورد بحث با دامنه کافی برای بهبود است."

متعادل کردن زندگی شخصی و حرفه یک چالش است

سی و نه سال Sija سانجی ارشد پرستاری در دانشگاه کلمبیا آسیا در بیمارستان Mysuru-بنگلور حلقه اتصال جاده. او مسئولیت مدیریت یک تیم از 157 کارکنان. "در دوران کودکی من, من می خواستم به یک مهندس هوانوردی اما در دانشگاه, من تصمیم گرفتند برای پرستاری به جای. پس از اتمام آموزش در حیدرآباد من شروع زندگی حرفه ای من در کلمبیا آسیا بنگلور. در آن زمان من یک پیشنهاد به کار پرستاری در Mysuru من مادر سه بچه است. این یک تست زمان برای من به شانه است که مسئولیت همراه با جابجایی شهرستانها. این بود که تصمیم گیری آسان برای هر مادر به عنوان جمله را که در آن زمان. شوهر من و اعضای خانواده من بودند حمایت و تشویق من را به این مسئولیت بزرگ" گفت: Sija.

"در حال حاضر مهتر پسر من قرار داده است تا با پدرش در بنگلور در حالی که من جوانتر دوقلو بچه ها با من در اینجا در Mysuru. این تجربه آموخته و پرورش مرا به ریز لحن هنر متعادل هر دو شخصی و حرفه ای زندگی در یک روش مرحله به مرحله," او گفت:.

"این واقعا یک کار چالش برانگیز حداقل در این وضعیت بحران است. مدیریت این بیماری همه گیر و ماندن یک قدم جلوتر تبدیل شده جدید ما هنجار شده است. در تمام طول سال ما تعدادی از زنان باردار و نوزادان با مادران بیماران مبتلا به دیابت و بیماری های مهم دیگر که نیاز به توجه ویژه در این بیماری همه گیر. ما باید به نحو احسن برنامه ریزی و اجرای وظایف به این آدرس. آن است که اولویت در حال حاضر و ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات لازم را با همکاری کامل با سایر کارکنان است. تیم مدیریت ما نیز بسیار فعالانه در این کار جلو," او اضافه شده است. "هنگامی که زنان شاغل به من می آیند من به آنها توصیه در مورد چگونه به اعتصاب تعادل بین زندگی شخصی و حرفه ای با استناد به عنوان مثال خود من. ما در اینجا کار به عنوان یک تیم و ادامه خواهد داد به انجام این کار است."

خدمات به بیمار و جامعه است شعار ما

K. D. Deepashri یک پرستاري و سیگما در بیمارستان Saraswathipuram. بومی مدیکری در Kodagu, Deepashri با 12 سال تجربه به عنوان یک پرستار به عنوان ICU در اتهام و در حال حاضر یک پرستاري. او می گوید که او در بیمارستان سازماندهی توابع به مناسبت روز پرستار که در آن خدمات پرستاران مورد ستایش قرار داد و چند مفتخر. این افزایش اعتماد به نفس ما.

پرستاران شده اند درمان بیمار و بلند کردن روح خود را در طول بیماری همه گیر. "بین المللی پرستاران به روز شده است به خصوص به ویژه در این سال نه فقط به خاطر اینکه ما علامت 200 سالگرد فلورانس نایتینگل تولد اما همچنین به خاطر کار فوق العاده ای از تمام کسانی که به دنبال او قدم به قدم و مبارزه با Coronavirus" Deepashri گفت.

او گفت که هر چند COVID-19 بیماران در حال درمان در بیمارستان هر بیمار نمایش و غربالگری کارکنان می پوشد PPEs. یک پرستار است که نه تنها یک فرد است که طول می کشد مراقبت از بیمار است اما همچنین یک پدر و پسر, مادر, پدر, همسرم, شوهر و از همه مهمتر یک انسان Deepashri اضافه شده است.

یک ویروس ساخته شده جهان متوجه ارزش پرستاران

R. Manjunatha با این نسخهها کار به عنوان مدیر پرستاری در سیگما در بیمارستان. او شروع به کار خود را به عنوان کارمندان پرستار در سال 2003 کار کرده است و به عنوان یک پرستار و مربی و مدیر پرستاری دانشگاه, قبل از منصوب شد به عنوان یک مدیر پرستاری.

"ما احترام در گذشته است. انسان را متوجه ارزش پرستاران تا زمانی که ویروس آنها را مجبور به انجام این کار" Manjunatha گفت. "پرستاران همیشه نمی دانند چه آنها در حال رفتن به. گاهی اوقات این می تواند ترسناک. ما آموزش دیده برای مقابله با آنچه می آید راه ما," او گفت:.

او مدعی شد که منابع لازم داده می شود و اقدامات احتیاطی گرفته شده به درستی وجود ندارد و ترس از درمان هر بیماری از جمله COVID-19. "یک پرستار باید ترس اگر او/او هیچ دانش کافی و آموزش مناسب" او احساس می کند.

"ما نیاز به دانش و تخصص برای درمان بیماران است. من عاشق هر دقیقه از کار من است. ما قطعا با استفاده از فن آوری بیشتر. شرایط می تواند به سرعت تغییر — گاهی اوقات یک روز تمام می شود بخواهند صفحاتی دوباره مرتب شاید وضعیت بیمار رو به وخامت و یا یک بیمار مرخص می شود و یا یک بیمار ممکن است بمیرد. و آن را دشوار است برای کارکنان. آنها همچنین باید برای مقابله با خانواده خود را. اما آنها شگفت انگیز و غیره اختصاص داده شده است. من فکر می کنم ما شجاع هستند اما ما می دانیم که این کار ما و آن است که یک بخشی از ما روز به روز کار می کنند. آن دسته از بیماران که باید دیده شود نیاز به دیده می شود" Manjunatha گفت. "اگر یک پرستار محافظت شده است که به پرستار محافظت از یک هزار و زندگی," او اضافه شده است.

درمانگاه و دانشگاهی طرف هر دو به همان اندازه چالش برانگیز

Prof. M. U. Philomina است, اصلی, Holdsworth یادبود دانشکده پرستاری (ماموریت بیمارستان) Mysuru. "پرستاری آغاز شده به عنوان یک هنر نبود علم در آن است. فلورانس بلبل است که مشغول به کار برای حمایت از حرفه پرستاری با علوم و تحقیقات در زمانی که وجود دارد هیچ امکانات می گوید:" پروفسور Philomina که خدمت در بخش بهداشت و درمان برای بیش از 20 سال در حال حاضر.

"هنگامی که ما خودمان را اختصاص به خدمات ما نباید خود محور. صرفه جویی در زندگی ما می شود تمرکز می کنند. و شعار ماموریت بیمارستان 'خدمات نزد خدا' به صورت خودکار و پس از پیوستن به هر کس می شود سرویس گرا" او نشان می دهد.

"به جز بخش زنان و زایمان (OBG) من کار کرده اند در تمام بخشها زمانی که من مشغول به کار در کلینیک ، در ماموریت بیمارستان من خوب رضایت شغلی به عنوان همه به طور یکسان برخورد. پزشکان و پرستاران باید همکاری خوب," او گفت:.

"ما پاکسازی خودمان را در بیمارستان خود را و تنها پس از دوش ما در تعامل با دیگر آثار در خانه است. به دلیل وجود خطر با توجه به COVID ما باید به مراقبت از خانه های ما نیز می گوید:" پروفسور Philomina بومی Mangaluru افرادی که به B. Prakash, دستیار کشیش میسور امید مرکز. آنها دو پسر — یکی بزرگتر تحصیل در رشته مهندسی هوا فضا و پسر دوم است نوشتن دوم خود را PUC امتحانات.

"ما احساس شادی در هنگام کار با بیماران ما را فراموش کرده ام در مورد هر چیزی که ممکن است بر ما. ما فقط در نظر بگیرید تا (Universal Precautions). قبل از زمانی که ما تا به حال برای کار با HIV موارد نیز ما گفته شده بود برای درمان همه و ما در حال تدریس به اقدامات احتیاطی" او گفت:.

در چالش های او احساس می کند که درمانگاه سمت و دانشگاهی طرف هر دو به همان اندازه چالش برانگیز است. "در بیمارستان ما را در کالج ما باید به دانش کامل به دانش آموزان ما. بالینی طرف از کار فیزیکی در طول بحران مانند در حال حاضر ما باید به اقدامات احتیاطی اضافی. اما در دانشگاه ما باید خودمان را نگه دارید به روز شده," او اضافه شده است.

ما پرستاران کار با همدلی

Sangeeta Lakkundi است پرستاری سرپرست در ماموریت بیمارستان. در حرفه پرستاری بیش از 18 سال در حال حاضر, Sangeeta احساس افتخار می کنم. "برای 15 سال کار کرده بالین در حال حاضر پس از 3 سال من مشغول به کار در دفتر. زمانی که من مشغول به کار بود در کنار من مشغول به کار در ICU. ما پرستاران کار با همدلی و مراقبت را به هر بیمار," او گفت:.

"ما دریافت تمام بیماران مبتلا به تب. همه ما پرستاران در شیفت کار می کنند. هیچ تغییری در ارائه مراقبت به یک مظنون COVID بیمار یا عادی بیمار است. علاوه بر این مدیر ما دکتر Suguna Shanti بسیار حمایت و ستون فقرات گروه پرستاری" Sangeeta گفت.

"هنگامی که بیماران وارد دروازه ما با ارائه دست sanitisers و حرارتی صفحه بیمار و بستگان خود را. در صورتی که درجه حرارت بالا ما آنها را به تب درمانگاه. به دلیل COVID ما تعیین کرده اند تا تب ward, که در آن ما کارکنان مجهز به PPE کیت," او گفت:.

بومی Hubballi او به Sumanth Doddamani که همچنین کار در ماموریت بیمارستان به عنوان یک استاد راهنما و یک دختر تحصیل در 6 استاندارد و یک پسر تحصیل در LKG. "ما پرستاران صرف زمان بیشتری را با بیماران و به اشتراک گذاری آنها مشکلات خود را با ما. هر چه موضوع بیماران مبتلا به اشتراک گذاشتن با ما گزارش به پزشکان. این است که برای اطمینان از سلامتی بهتر است. در ماموریت بیمارستان ما یک ارتباط سالم با پزشکان.

خدمت به مردم باعث می شود من خوشحال

H. S. Thejaswini است که کارکنان در MRC چشم بیمارستان Siddartha طرح است. "من همیشه می خواستم برای خدمت به مردم است. از این رو انتخاب این زمینه گفت:" Thejaswini که در خدمت است پس از 10 سال گذشته است. قدردانی MRC چشم محیط بیمارستان, او می گوید پزشکان و پرستاران باید هماهنگی خوب. "ما در حال حرفه ای در محل کار و در همان زمان ما مانند اعضای همان خانواده است. در واقع ما به صرف زمان بیشتری در بیمارستان است."

"ما در بیمارستان باقی مانده بسته در طول مستند. ما نگران بیماران. به عنوان عمل جراحی بیماران پیگیری بازدیدکننده داشته است و با توجه به مستند قرار داده شدند به مشکل. هر چند در خانه ما مطمئن ساخته شده است که ما هدایت هر کس به ما رسیده بیش از تلفن" او نشان می دهد.

از هفته گذشته ما در حال بازگشت به کار و در حال حاضر ما کار را برای نیم روز. بیماران می آیند در حال حاضر به بیمارستان بنابراین ما خوشحال به آنها خدمت می کنند و ما با در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی لازم. "هنگامی که من به خانه ما مطمئن شوید که من را قبل از وارد شدن به کار خانه. من یک دختر کوچک (برای اولین بار استاندارد) بنابراین من باید بیشتر مراقب باشید" گفت: Thejaswini که Manjunath Punjar و ساکن در Vijayanagar.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب