ما فضا نیروی توضیح می دهد که چرا لوگوی خود ندارد Star Trek ripoff

یک مقام رسمی لوگو و شعار برای ایالات متحده فضایی نیروی نازل شده است, پس از اعلام رسمی مهر در ژانویه و پرچم است

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

یک مقام رسمی لوگو و شعار برای ایالات متحده فضایی نیروی نازل شده است, پس از اعلام رسمی مهر در ژانویه و پرچم است. این سازمان شعار "Semper مافوق" است که برای "همیشه در بالا" در حالی که آرم خود را بر اساس اطراف دلتا شکل است که تمرکز برخی از مسخره با تشکر از شباهت آن به Starfleet آرم از ستاره بازحمت حرکت کردن.

مدافعان فضا نیروی مهر و موم شد و سریع به اشاره است که خود واقعی الهام بخش به نظر می رسد سپر برای نیروی هوایی فرماندهی فضایی. رسمی ما فضا نیروی توییتر حساب اشاره می کند که شکل بوده و استفاده شده توسط سازمان فضایی به عنوان دور برگشت به عنوان سال 1961. ستاره بازحمت حرکت کردن در ضمن عرضه در سال 1966.

بنابراین آنچه در مورد عناصر دیگر از آرم ؟ ستاره در وسط است که به معنای نماد ستاره قطبی در غیر این صورت شناخته شده به عنوان ستاره شمال از ارزش های اصلی و نور هدایت برای سازمان است. دو اسپارس به معنای شبیه پرتاب موشک در حالی که چهار پخ عناصر در پایین نشان دهنده چهار نیروهای مسلح در حمایت از ماموریت فضایی. در اطراف لبه وجود دارد یک نقره, مرز, مفهوم "دفاع و حفاظت" و پس زمینه سیاه و سفید است و سیاهی فضا بدیهی است.

"منطقه سیاه و سفید مظهر تاریکی گسترده از اعماق فضا:" فضا نیروی حساب رسمی توییتر خوش یادداشت "برخی احساس ترس و وحشت اما ما ترجیح می دهم به الهام و ایستادن به چالش بکشد."

فضا و نیروی ششم شاخه نظامی آمریکا در کنار ارتش دریایی سپاه, نیروی دریایی, نیروی هوایی و گارد ساحلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن