Vergecast: WWDC پیش بینی و آینده تهدید به بخش 230

آستانهشاخص پادکست این Vergecast است که به دو بخش تقسیم شده این هفته: WWDC پیش بینی ها و بحث و گفتگو در مورد فن

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

آستانهشاخص پادکست این Vergecast است که به دو بخش تقسیم شده این هفته: WWDC پیش بینی ها و بحث و گفتگو در مورد فناوری سیاست.

نیمه اول نشان می دهد شرکت میزبان Nilay Patel و دیتر Bohn اجرا از طریق جالب ترین شایعات و نشت حدس در مورد آنچه که اعلام می شود در سال 2020 اپل در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی در هفته آینده — از به روز رسانی مک سخت افزار به اپل پرداختن مداوم سر و صدا از توسعه دهندگان در مورد رابطه خود را به فروشگاه App و هزینه های آن را.

در نیمه دوم نشان می دهد ارشد خبرنگار Adi رابرتسون متوقف می شود با به روز رسانی ما در سیاست های جدید ارائه شده در کنگره و در شرکت های فن آوری در این هفته از جمله محدود کردن بخش 230 ایمنی به خوبی سامریان عمل می کنند و گوگل را به عقب و جلو از لغو دسترسی به آن تبلیغات برنامه برای وب سایت های انتشار محتوای نژادپرستانه و تئوری های توطئه است.

وجود دارد یک کل خیلی بیشتر مورد بحث در این قسمت پس از گوش دادن در اینجا و یا در مورد نظر خود را پخش پادکست به شنیدن آن است. شما همچنین می توانید از دیروز قسمت شامل Basecamp CTO David Heinemeier Hansson و تشکر. دیوید Cicilline (D-RI) بحث در مورد مشکل با فروشگاه برنامه اپل هزینه برای توسعه دهندگان.

داستان های دیگر مورد بحث در این قسمت:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب