K. R. BJP پرده PM مودی دستاوردهای دیجیتال تجمع

میسور/Mysuru: مارک نخست وزیر نارندرا مودی's اتمام سال اول از دوره دوم خود بی جی پی K. R. واحد در روز یکشنبه بر

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

میسور/Mysuru: مارک نخست وزیر نارندرا مودی's اتمام سال اول از دوره دوم خود بی جی پی K. R. واحد در روز یکشنبه برگزار دیجیتال تجمع برجسته خود دستاوردها و اقدامات انجام شده برای مقابله با COVID-19 و بلند پروازانه 'آتما Nirbhar' ابتکار عمل با هدف خود کفایی در دفتر K. R. MLA S. A. Ramdas واقع در CADA محل دفتر در Sayyaji رائو جاده ها است.

صحبت به مناسبت Ramdas گفت که حزب کارگران کار کرده بود روز و شب به توزیع جیره کیت مواد غذایی کیت و کیت سلامت برای همه مردم حوزه خود را که در پریشانی عمیق پس از اجرای سراسری COVID مستند. تمجید حزب کارگران به صورت خود کار بیهوده او گفت که این مهم است که توجه داشته باشید که حزب کارگران تا زمان Coronavirus آگاهی به طور داوطلبانه.

حفظ که اصلاحات به APMC عمل مفید برای کشاورزی, جامعه Ramdas گفت که لازم است به راه اندازی یک کمپین برای تحریم کالاهای چینی در پی اخیر چینی تهاجم.

شهرستان BJP جمهور T. S. Srivatsa رهبران M. Vadivelu نور فاطمه Nagendrakumar و دیگران حاضر بودند.

قبلا Chamaraja MLA L. Nagendra تحویل و سخنرانی در این تجمع از حزب در Chamarajapuram.

تصریح می کند که نخست وزیر مودی در پاسخ به وضعیت فقرا و نیازمندان در طول مستند زمان با اعتباری تومان.500 به خود Jan-Dhan حساب Nagendra برجسته دستاوردهای نخست وزیر مودی. حفظ که ساعت باید اعتبار برای پرداختن دیرینه مسائل شده اند که فراموش نشدنی این کشور گفت که تابعیت متمم قانون (CAA) Talaq سه گانه لایحه ساخت و ساز رم Mandir در ایودیا بودند برخی از نمونه های.

وی با بیان اینکه راه اندازی Ayushman بهارات سلامت طرح و توزیع Kisan کارت های اعتباری به کشاورزان در میان بسیاری از دستاوردهای بزرگ از مودی Nagendra تمجید مرکز برای اجرای طرح های مختلف که سود مشترک ،

ستایش از تلاش های MLA Ramdas برای توزیع 80,000 کیت پزشکی به مردم K. R. حوزه او گفت که Ramdas نشان داده است همواره نگرانی برای سلامت و رفاه مردم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن