ویروس-مرگ مرتبط: Kodagu DC به دنبال پروتکل

دیدار رهبران مذهبی; لیست دستورالعمل های عملیاتی استاندارد برای وقار آخرین مناسک COVID-19 قربانیان مدیکری: پس ا

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

دیدار رهبران مذهبی; لیست دستورالعمل های عملیاتی استاندارد برای وقار آخرین مناسک COVID-19 قربانیان

مدیکری: پس از ویروسی تصاویری از COVID-19 قربانیان را تکذیب کرد عزت در مرگ در برخی از بخش های دولت Kodagu معاون کمیسر Annies Kanmani شادی به دنبال همکاری های مختلف مذهبی سر انجام آخرین مراسم به شیوه ای با وقار و بعد از دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (SOP).

در دیدار با مذهبی سر در Kodagu موسسه علوم پزشکی (قدیم) در مدیکری در شنبه سی گفت که آخرین مراسم COVID-19 قربانیان باید انجام شود به عنوان در هر ترید. او گفت که دولت های منطقه را شناسایی کرده یک هکتار زمین در هر سه taluks — مدیکری, Somwarpet و Virajpet و کارکنان لازم خواهد بود مستقر شده و آموزش به آنها داده خواهد شد. او گفت که هیچ پس از مرگ انجام می شود در بدن COVID-19 قربانیان و اعضای خانواده و بستگان خود می پرداخت آخرین جهات خود را از فاصله چهار متر و تشییع و دفن انجام می شود و از همان فاصله.

دکتر Umesh ببو سر گروه پزشکی قانونی دانشگاه علوم قدیم گفت که بدن در حال انجام در آمبولانس به تشییع جنازه توسط سایت یک از چهار عضو تیم. تنها پنج عضو در خانواده مجاز به پرداخت ادای احترامات خود را و آنها نمی توانند لمس بدن. بدن در حال بسته بندی سه لایه برای تشییع جنازه. وجود دارد یک پیش بینی برای تشییع و دفن طبق سنت های مذهبی.

رئیس جمهور مدیکری Kodava Samaja K. S. Devaiah گفت که دولت های منطقه مشغول به کار بود روز و شب برای کنترل گسترش COVID-19 و گسترش جامعه همکاری است. او در حمایت از برگزاری آخرین مراسم طبق باورهای دینی خود است. معاون کمیسر گفت: تصویری از مراسم تشییع جنازه خواهد بود انجام می شود از طرف دولت و ارائه هیچ برای دیگران به ویدیو گرافی آن است.

مدیکری مسلمان Jamath رئیس فدراسیون محمد علی گفته بود که 22 هکتار زمین متعلق به Jamath و از آن یک هکتار را می توان در امان ماند برای دفن مسلمان COVID بیماران. او درخواست DC به اجازه Jamath برای انجام آخرین مناسک مسلمان بیماران در زمین است. سی گفت که او را به درخواست.

Amruth راج از CSI کلیسا در پی دانستن این که آیا وجود دارد ارائه به دفن مرده متعلق به جامعه ای که در تابوت. دکتر ببو گفت: بدن می تواند دفن شده در تابوت.

Seva Bharathi را Mahesh کومار جبهه از هند (PFI) منطقه رئیس جمهور امین Mohisin, Gowda Samaja جمهور Soorthale Somanna, Wakf رئیس جمهور هیئت مدیره K. A. Yakub, Kodagu Zilla Kraisthara Seva Sangha جمهور K. T. کودک Mathew و Bajarang Dal را Vinay Kumar نیز صحبت کرد در این نشست است.

سرپرست پلیس Kshama Mishra معاون کنسرواتور از جنگل ها (DCF) Prabhakaran اضافی DC دکتر Sneha, District بهداشت و رفاه خانواده افسر دکتر موهان, بئب, مدیر دکتر Cariappa, سرپرست Dr. A. J. Lokesh و دیگران در جلسه حضور داشتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب