سازمان دیده بان فضانورد لیلاند ملوین و بیل نای بحث نژادی و بی عدالتی و اکتشافات فضایی

لیلاند ملوین هرگز فکر نمی کردم او خواهد بود یک فضانورد ناسا زمانی که او در حال رشد بود تا در اونورتر ویرجینیا.

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

لیلاند ملوین هرگز فکر نمی کردم او خواهد بود یک فضانورد ناسا زمانی که او در حال رشد بود تا در اونورتر ویرجینیا. "من فکر نمی کنم در مورد تبدیل شدن به یک فضانورد از آنجا که من نمی بینم کسی که شبیه من" ملوین می گوید.

ملوین در حال حاضر یک فضانورد سابق ناسا و یکی از چهره های برجسته در صنعت فضایی به تازگی ثبت یک گفتگو با بیل نای مدیر عامل این فضا علم غیر انتفاعی سیارهای جامعه است. برای بیش از یک ساعت این دو نفر تا به حال گسترده بحث اکتشاف فضا و تاثیر ماندگار از نژادپرستی در این کشور است.

هر چند هر دو در حال حاضر محبوب علم مربیان ملوین تجربه در حال رشد به عنوان یک فرد سیاه و سفید در اونورتر بودند بسیار متفاوت از نای تجربیات خود به عنوان یک فرد سفید در واشنگتن, DC.

در طول ملوین سال آخر دبیرستان او به خاطر ساخت با دوست دختر خود را در ماشین خود را هنگامی که جفت شد با نزدیک شدن توسط یک دولت سپاهی. او می گوید نای که افسر کشیده دوست دختر خود را از ماشین. "او تلاش برای متقاعد کردن او بود که من تجاوز به او چرا که او از من خواست برای رفتن به زندان" ملوین می گوید. دوست دختر خود را در دفاع از او و در نهایت افسر اجازه دهید آنها را بروید. "دیوانه چیزی است که من فکر می کنم در مورد چگونه شما و من نمی تواند با داشتن این گفتگو در حال حاضر چون من شده اند در سیستم زندان. هنگامی که شما به سیستم که آن را بسیار سخت برای به دست آوردن است." ملوین می گوید نای.

اخیر قتل جورج فلوید و Breonna تیلور توسط پلیس مجبور کشور به رقابت با میراث خود را از تعصب و خشونت علیه مردم سیاه و سفید با اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی نظاممند گسترش در سراسر جهان است.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم خوبی که نشسته بودند در حاشیه گفت:" این تاثیر نمی گذارد من " متوجه می شوند که آن را واقعا تحت تاثیر قرار آنها را تحت تاثیر قرار همه ما باید به برخی از تغییر جدی است." ملوین می گوید.

که شامل پروازهای فضایی جهان است که هنوز هم اکثریت سفید. در تاریخ 5 ژوئن در جریان تظاهرات Nye با صدور نامه ای از طرف سیاره جامعه است. "بسیاری از ما با داشتن یک زمان سخت به دنبال در حال حاضر. این دردناک لحظه. ما در اینجا در سیاره جامعه تشخیص ما باید بیشتر به حمایت از مردم سیاه و سفید از جمله افرادی که عاشق فضا است." نای نوشت که حمایت جامعه خواهد "به دنبال راه هایی برای نفوذ گسترده تر اکتشافات فضایی جامعه به سوی یک چشم انداز جامع تر در آینده است."

نای و ملوین بحث در مورد آنچه که در آینده ممکن است مانند نگاه. ملوین می گوید ممکن است نگاه بسیاری مانند آنچه که او تجربه کرده و در فضایی که در آن هر عضو خدمه تکیه بر هر یک از دیگر به آن را به پایین به زمین زنده است.

"من می خواهم که زندگی کردن-سیاره به یک مدل است که ما اتخاذ و آن را به پایین در اینجا است. چرا که ما بیش از تفاوت های ما در فضا به طوری که ما نمی همه می میرند. که قدرت کار کردن در یک تیم در بحرانی محیط زیست است. زمین ما حیاتی محیط زیست بیش از حد." ملوین می گوید.

سازمان دیده بان کامل مکالمه بین لیلاند ملوین و بیل نای زیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن