چه خوب نمره های اعتباری (و چگونه برای به دست آوردن یک)

یک امتیاز اعتبار خوب می تواند آن را بسیار آسان تر به قرض گرفتن پول برای خرید یک خانه یا اتومبیل دریافت یک کارت

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

یک امتیاز اعتبار خوب می تواند آن را بسیار آسان تر به قرض گرفتن پول برای خرید یک خانه یا اتومبیل دریافت یک کارت اعتباری را از شخصی یا وام کسب و کار امن وام دانشجویی ، وجود دارد لزوما یک نمره اعتباری که در نظر گرفته "خوب" ،

در عوض آنچه به منزله یک امتیاز اعتبار خوب بستگی به اعتبار مدل به ثمر رساند که مورد استفاده قرار گیرد. ما تجزیه و تحلیل برخی از این و بحث در مورد چگونه به بهبود نمره اعتباری خود را بدون توجه به مدل.

انواع نمره های اعتباری مدل

چند مدلهای ارزیابی متفاوت استفاده می شود برای محاسبه نمره اعتباری خود را با این نمایشگاه اسحاق شرکت (FICO) نمره یک استاندارد محبوب. درک تفاوت ها و عوامل مورد استفاده برای محاسبه نمره خود را می تواند کمک به شما در بهبود نمره اعتباری خود را در طول زمان.

FICO نمره های اعتباری

FICO نمره در نظر گرفته شده است بیشتر قابل اعتماد و اعتبار مدل به ثمر رساند به دلیل طولانی شهرت. مدل شده است در اطراف از سال 1989 و دستخوش متعدد تجدید نظر در آن زمان.

در حال حاضر FICO نمره اعتباری از محدوده 300 تا 850. یک امتیاز اعتبار خوب است که به طور معمول بین 670 تا 739[1]با توجه به FICO; با این حال نمره های اعتباری مورد نیاز برای تایید دریافت وام و یا خط اعتباری قرض دهنده بستگی دارد. یک وام دهنده ممکن است ارائه پایین ترین نرخ بهره برای وام گیرندگان با نمره بالای 730 در حالی که یکی دیگر از وام دهنده ممکن است نیاز به یک نمره 760 را تایید کنید.

تبلیغات

VantageScore

این VantageScore ایجاد شد و در سال 2006 است و دیگر به طور گسترده ای استفاده می شود مدل به ثمر رساند و پس از FICO. VantageScore استفاده می شود در گزارش های اعتباری در تمام سه دفاتر اعتباری. این الگوریتم با استفاده از داده های سنتی مانند تعداد در زمان پرداخت کارت اعتباری توازن دارایی و دیگر عوامل برای محاسبه نمره اعتباری خود را. این VantageScore 4.0 مقیاس بین 300 تا 850 با 700 در نظر گرفته شده برای نشان دادن اعتبار خوب است.

این مدل به ثمر رساند شامل بسیاری از عوامل را به عنوان نمره FICO مانند گذشته پرداخت و اعتباری, استفاده, اما وزن آن در هر دسته متفاوت است. همچنین برگ پرداخت می شود مجموعه و کاهش وزن, پزشکی, مجموعه پس نمره خود را به طور چشمگیری آسیب توسط این علائم است.

دیگر اعتباری به ثمر رساند مدل

بسته به هدف از اعتبار خود را پرس و جو اعتباری دیگر به ثمر رساند مدل ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین اعتبار.

برای مثال استفاده از شرکت های بیمه اعتباری خود را نمره به ارزیابی طرح های خود را بیمه. بیمه های اعتباری و نمرات از محدوده 0-999 با استفاده از شبیه به ثمر رساند عواملی است که استفاده می شود برای FICO مانند بدهی های برجسته خود را, سن, اعتباری, انواع اعتبار شما و پرداخت سوالات. این عوامل ممکن است وزن متفاوت, با این حال و به ثمر مدل شامل عوامل دیگر که شامل نمی شود در نمره FICO خود را مانند مالکیت خانه.

چگونه می توانید خوب FICO نمره های اعتباری

وجود ندارد, یک راه حل جادویی برای بالا بردن نمره اعتباری خود را به "خوب" ایستاده است. حتی حفظ آن در آن سطح و یا بهبود اعتبار خود را به "بسیار خوب" یا "استثنایی" کار طول می کشد. به جای آن وجود دارد تعدادی از مسئول مالی مراحل شما می توانید برای اطمینان از نمره های اعتباری خود را به اندازه کافی قوی به شما اعتباری است که شما نیاز دارید.

تبلیغات

با استفاده از آشنا نمره FICO[2] به تعیین یک امتیاز اعتبار خوب است در اینجا چند راهنمایی برای بهبود نمره اعتباری خود.

1. همیشه پرداخت وام خود را در زمان

سابقه پرداخت شما حساب 35% از نمره خود را FICO نمره های اعتباری. نشان می دهد که شما پرداخت صورتحساب خود را در زمان القا اعتماد به نفس در وام دهندگان که شما ریسک اعتباری خوب. راه اندازی پرداخت های خودکار و یا یادآوری برنامه به اطمینان حاصل شود که شما را از دست ندهید هر از پرداخت صورتحساب خود را.

2. جلوگیری از گرفتن بیش از حد نزدیک به کارت اعتباری خود را محدود

"مقدار بدهکار" یکی از پنج دسته FICO به نظر می رسد در زمانی که آن را تعیین نمره اعتباری خود را. این عامل به حساب 30% از نمره های اعتباری خود را. سعی کنید برای حفظ تعادل کارت اعتباری خود را پایین در مقایسه با کل خود را حد اعتباری. در واقع بهتر است برای حمل یک کارت اعتباری تعادل در تمام با پرداخت اظهارات کارت اعتباری خود را کامل در هر ماه.

اگر شما باید با حفظ تعادل بر روی کارت خود را, آن را توصیه به نگه داشتن نرخ بهره (خود را در کل تعادل کارت اعتباری تقسیم خود را در کل محدودیت اعتباری) زیر 30٪.

3. ایجاد یک سابقه اعتباری

داشتن یک سابقه اعتباری است که یک علامت مثبت برای نمره اعتباری خود را — به عنوان طولانی به عنوان آن را خوب و سابقه طولانی است. نمرات اعتبار بخشی بر اساس تجربه خود را با کارت های اعتباری و وام های دیگر — "طول تاریخ" باعث می شود تا 15% از نمره خود را FICO نمره های اعتباری.

تبلیغات

یکی از راه های شما ممکن است سهوا شما آسیب برساند طول اعتباری است که با بستن یک کارت اعتباری است که شما استفاده نمی کنه. به یاد داشته باشید که سن خود را حساب است که بخشی از خود را به طور کلی نمره های اعتباری. مبارزه با اصرار به بستن حساب خود را فعال اگر آنها در ایستاده خوب است.

4. فقط برای اعتباری اعمال می شود زمانی که آن را لازم

بله داشتن یک تاسیس سابقه اعتباری مفید است اما شما می توانید نفی است که با حسن نیت بیش از حد اعتباری دسترسی به نام شما — به خصوص اگر شما افتتاح حساب های متعدد در یک زمان کوتاه است. با داشتن مقدار زیادی از اعتبار جدید در یک مقدار کوتاه از زمان ممکن است نشان می دهد که شما در یک نقطه بد مالی و بالا خطر به طور پیش فرض.

به علاوه هر بار که شما درخواست برای وام و یا کارت اعتباری یک تحقیق نشان خواهد داد تا در گزارش اعتبار خود را که آیا شما تایید شده یا نه. پرس و جو می تواند نمره اعتباری خود پنج امتیاز اگر چه این کاهش موقتی است. سعی کنید برای حفظ اعتبار خود برنامه را به حداقل برساند و به دنبال وارزيابي ابزار است که انجام یک نرم اعتباری استعلام بنابراین نمره اعتباری خود نیست منفی نهفته است.

5. تنوع بخشیدن به خود و حساب های اعتباری

خود را "اعتبار مخلوط" شامل 10% از نمره خود را FICO نمره های اعتباری. متنوع تر اعتبار خود را مخلوط مانند کارت های اعتباری و وام مسکن و وام خودرو — بهتر نمره اعتباری خود را با فرض البته که شما در حال ساخت پرداخت وام خود را در زمان.

وام های دانشجویی یکی دیگر از تعهد مالی است که ممکن است شامل اعتباری خود را مخلوط. حتی اگر شما اعتباری نیست در سطح خوب و در عین حال شما هنوز هم می تواند اعمال می شود. برای مثال وام های دانشجویی فدرال نیازی به چک کردن اعتبار. اگر شما درخواستي خود را وام دانشجویی فدرال, کمک هزینه تحصیلی و کمک مالی گزینه های وام های دانشجویی خصوصی می تواند کمک به را تشکیل می دهند تفاوت. بد اعتباری می تواند آن را سخت تر برای تضمین وام, اما گرفتن یک وام دانشجویی با اعتبار بد نیست غیر ممکن است[3].

تبلیغات

6. بررسی گزارش اعتبار خود را

گزارش اعتبار خود را ممکن است موارد آن است که در حال کشیدن نمره خود را پایین. نمره های اعتباری اشتباهات اتفاق می افتد به دلیل یک خطا در گزارش اعتبار خود را. این هوشمند به طور منظم بررسی گزارش اعتبار خود را برای هر گونه خطا مانند نام اشتباه, نادرست, یا, پیر, آدرس حساب که به شما تعلق ندارند و یا عوارض جانبی که باید حذف شده اند. اگر شما نقطه هر چیزی اشتباه است و یا مشکوک, تماس با دفاتر اعتباری به اختلاف اشتباهات.

شما مجاز به درخواست گزارش اعتبار رایگان از هر یک از سه اعتباری گزارش آژانس (Equifax Experian و TransUnion) یک بار در هر 12 ماه از طریق AnnualCreditReport.com. شما می توانید درخواست هر سه گزارش در یک بار و یا گسترش آنها در طول سال است.

خط پایین

داشتن یک "خوب" (یا بهتر) نمره های اعتباری می توانید برای باز کردن بسیاری از درب های مالی برای شما هنگامی که شما نیاز به قرض گرفتن پول. نه تنها شانس خود را از تصویب افزایش با قوی تر نمره اما شما باید دسترسی به بیشتر نرخ بهره رقابتی است.

اگر شما همچنان به پرداخت به موقع نگه داشتن مقدار از پول شما مدیون کم و به حداقل رساندن خود وام و کارت اعتباری برنامه های کاربردی نمره اعتباری خود را باید جایی برای رفتن اما ،

راهنمایی های بیشتر در گرفتن یک امتیاز اعتبار خوب

عکس های اعتباری: Shaun Evans طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن