چرا این حیاتی به درک تفاوت بین اهداف و مقاصد

من مطمئنم که شما شنیده ام بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد اهداف و مقاصد به عنوان اگر آنها همین است. شما حتی م

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

من مطمئنم که شما شنیده ام بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد اهداف و مقاصد به عنوان اگر آنها همین است. شما حتی ممکن است این باور خودتان است.

با این حال, اگر شما می خواهید به از بند باز کردن خود بهره وری و موفقیت های خود را به یک سطح کاملا جدید, سپس شما نیاز به درک روشنی تفاوت بین اهداف و مقاصد.

هنگامی که شما فکر می کنم آنها را به عنوان یک چیزی که شما به خودتان پیدا کنید در تلاش برای رسیدن به اهداف خود و رویاهای. اما هنگامی که شما را در درک تفاوت های خود را — و هم افزایی — شما خودتان را بصورتی پایدار و محکم در جاده ها به موفقیت است.

متفاوت اما مکمل

در حالی که سیب و تمشک هر دو بخشی از میوه های خانواده آنها به وضوح بسیار متفاوت میوه ها. هر دو میوه را در خود طعم بزرگ. اگر شما تا کنون طعم سیب و توت سیاه پای شما می دانید که چقدر خوشمزه طعم آنها با هم!

این یک مثال ساده از نحوه چیزهای مختلف می تواند در ترکیب برای ایجاد چیزی جدید — و چیزی بهتر است.

اگر شما یک foodie, سپس شما ممکن است ترجیح می دهند به فکر می کنم در مورد موسیقی...

به ندرت یک صدا و یا صدا ساز شگفت انگیز خود را. آن را هنگامی که آن را در ترکیب با دیگر صداها و ابزار است که سحر و جادو واقعا آغاز می شود. به طور ناگهانی وجود دارد هارمونی ، همکاران و بافت های مختلف و پویایی به صدا. ارکستر موسیقی یک مثال عالی از این با چند لایه سمفونیک صدا فریبنده ذهن شنوندگان.

چه اهداف ؟

در حالی که من به این در جزئیات بیشتری را در یک جمله پاسخ به این سوال است:

تبلیغات

اهداف این گام های کوچک است که شما نیاز به گرفتن برای رسیدن به اهداف خود.

اجازه بدهید توضیح دهم.

اگر شما می خواستم برای یادگیری یک زبان جدید شما نمی خواهد انتظار برای رفتن از دانستن فقط چند کلمه به طور ناگهانی مسلط بودن. در بین این دو افراط خواهد بود یک تن از یادگیری و تمرین. شما همچنین می خواهم به ساخت اعتماد به نفس خود را در زبان جدید و کسی که به تمرین جدید خود را در مهارت های زبانی ،

برای شما آرزوی بهترین شانس موفقیت این امر می تواند عاقلانه برای شکستن یادگیری خود را به تکه های نیش اندازه. به عبارت دیگر شما باید تعدادی از اهداف که شما می توانید در راه خود را برای مسلط شدن در زبان جدید است.

چیزی در امتداد این خطوط:

هدف #1: پیدا کردن یک زبان برنامه برای کمک به شما در یادگیری اصول اولیه.

هدف شماره 2: تکمیل دوره در دسترس در برنامه.

هدف #3: پیدا کردن یک زبان مادری سخنران به شما کمک کند خود را توسعه, دستور زبان, واژگان و تلفظ.

تبلیغات

هدف #4: مطالعه با آنها را یک به یک تا زمانی که شما احساس می کنید شما به یک سطح مناسب و معقول.

هدف #5: کتاب سفر به یک کشور صحبت می کند که زبان شما را یاد گرفته و سپس با استفاده از سفر به آزمون مهارت های خود را و به افزایش دانش خود را از زبان است.

در حال حاضر مسلما این یک لیست بسیار ساده. در واقع شما احتمالا اضافه کردن مراحل اضافی (اهداف) خود را به مسیر به تسلط به عنوان روشن و ساده به عنوان امکان پذیر است. اما لیست بالا به شما می دهد یک ایده از آنچه در اهداف و نحوه استفاده از آنها به نفع خود استفاده کنید.

اجازه دهید به نوبه خود توجه ما در حال حاضر به اهداف است.

چه اهداف ؟

دوباره اجازه دهید من برای اولین بار به شما یک جمله پاسخ:

اهداف بلند مدت آرمان مانند مایل یک خانه جدید و یا ارتباط.

این اهداف که شما رانندگی به جلو در زندگی[1]. آنها به شما انرژی و شور و شوق به رفتن نگه دارید و برای حفظ موفقیت.

افرادی که فاقد اهداف فقدان یک دلیل برای زندگی. به این دلیل جان خود را اغلب کهنه و unadventurous. آنها همچنین به احتمال زیاد برای پیدا کردن که ایمن ماندن بدان معنی است که آنها شروع به سقوط. پس از همه, اگر نفر دیگر در حال یادگیری مهارت های جدید و هل دادن خود به جلو آنها را به ناچار پیش از بی.

تبلیغات

آمریکا سخنران انگیزشی Robert H. Schuller به حال به این موضوع:

"اهداف نه تنها کاملا لازم است برای ایجاد انگیزه در ما. آنها ضروری به واقعا ما را زنده نگه دارید."

فکر می کنم برای یک لحظه.

داشتن روشن نوشته شده اهداف به تمرکز انرژی خود را و به شما درایو شما نیاز برای به انجام رساندن آنها.

در اینجا چند نمونه از اهداف بزرگ است که می تواند جسور و متهور ساختن و حرکت شما را در حال انجام عمل:

  • خود را به نوشتن اولین کتاب
  • یادگیری به بادبان یک قایق بادبانی
  • سفر جهان
  • خرید یک خانه برای تعطیلات
  • کسب درآمد به اندازه کافی پول برای بازنشستگی زود هنگام

اگر شما با داشتن مشکل در انتخاب اهداف و سپس من به شدت توصیه که شما را به خواندن مقاله ما چگونه به استفاده از چرخ زندگی را به زندگی می کنند زندگی شما می خواهید. این مقاله به شما نشان دهد چگونه به انتخاب اهداف است که تعادل و بهبود زندگی خود را.

اهداف + اهداف = موفقیت

اهداف خود را دوست دارند. چرا که آنها به شما کمک کند حرکت به طور پیوسته در امتداد جاده ای که منجر به موفقیت در اهداف خود را.

از آن فکر می کنم این راه:

تبلیغات

یک هدف بزرگ اغلب می تواند تهدید آمیز و یا حتی به نظر می رسد راه برسد. اما با استفاده هوشمندانه از اهداف برای شکستن این هدف بزرگ به کوچکتر و به راحتی قابل کنترل قطعات به طور ناگهانی هدف می تواند تبدیل به قابل دستیابی و واقع بینانه است.

از همان اوایل آغاز Lifehack به روز در حال حاضر من با استفاده از قدرت از اهداف + اهداف برای کمک به کسب و کار تبدیل به موفقیت بزرگ در آن است امروز.

اما این فرمول فقط برای کسب و کار. شما می توانید استفاده از آن برای تقویت تمام زمینه های زندگی خود را.

خود را بهداشت و درمان و تناسب اندام, به عنوان مثال. شما می توانید راه خود را به هدف برای اجرای یک ماراتن در 12 ماه آینده. با این هدف روشن در ذهن خود از آن خواهد شد آسان به مجموعه های مربوطه اهداف برای کمک به شما در رسیدن به آن. در این صورت آنها خواهد بود چیزهایی مانند: یادگیری چگونه به کشش و گرم کردن ساختمان, تناسب اندام خود را و پیدا کردن یک ماراتن رویداد برای پیوستن به.

یک کلمه نهایی

من امیدوارم که این مقاله به عنوان یک "موفقیت کاتالیست" برای شما.

هنگامی که شما را در درک فرمول ساده — و شروع به اجرای آن در زندگی خود را — شما به سرعت خواهید دید مثبت و نتایج چشمگیر. (در واقع شما احتمالا به عقب نگاه کنید و تعجب می کنم که چرا این فرمول هرگز به تدریس در مدرسه خود را.)

البته موفقیت نیاز به زمان و تلاش اما با شکستن خود اهداف بزرگ را به اهداف کوچکتر شما زندگی خود را هر دو ساده تر و سازنده تر است.

بیشتر در مورد تفاوت بین اهداف و مقاصد

عکس های اعتباری: هوشمند از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب