حرارتی غربالگری شدت در Ramakrishnanagar 'G' بلوک

میسور/Mysuru: پس از دو زنان از Ramakrishnanagar تست مثبت برای COVID-19 روز گذشته مقامات اعلام کرده اند Ramakri

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پس از دو زنان از Ramakrishnanagar تست مثبت برای COVID-19 روز گذشته مقامات اعلام کرده اند Ramakrishnanagar 'G' بلوک به عنوان یک مهار منطقه تنها با یک ورود و نقطه خروج است. آنها را تشدید حرارتی غربالگری از ساکنان این منطقه است.

جاده اصلی و سه عبور از جاده ها شده اند مهر و موم شده. زنان – یکی از آنها باردار و دیگر زن و مادر وارد شده بود از بمبئی به همراه خواهر شوهر و تحت صفحه اصلی قرنطینه. آنها آزمایش مثبت دیروز و سواب گرفته شد در بنگلور و آنها را به Mysuru قبل از اینکه نتایج آزمون بودند. این زن و شوهر تحت COVID مراقبت در بنگلور.

امروز مقامات مهر و موم شده 200 متر و محیط اطراف از 7 متقابل که شامل 6 و 8 صلیب در Ramakrishnanagar 'G' بلوک. حتی Dakshineshwara جاده اصلی شده و مهر و موم شده. مقامات بهداشتی رفت درب-به-درب و حرارتی به نمایش در تمام ساکنان در مهر و موم شده مناطق و از آنها خواسته شده است به گزارش اگر وجود دارد هر گونه سلامت نوسانات. Handbills شامل باید ها و نبایدها توزیع شد.

کالاهای اساسی و دارو خواهد بود را به درب خانه خود. تمام وسایل نقلیه حمل ملزومات برای مهار منطقه خواهد بود با اسپری ضد عفونی کننده و MCC است انجام ضد عفونی کننده اسپری سه بار در روز. در غیر این صورت وجود ندارد و ورود و خروج برای دیگران به پس وپیش.

MCC معاون کمیسر Shivananda منصوب شده است به عنوان حادثه فرمانده مهار منطقه در حالی که دیگر مقامات MCC دستیار مهندس Ananth دستیار درآمد افسر Madhu توسعه افسر Sathyamurthy بهداشت افسر Dr. D. G. Nagaraj و ارشد بازرس بهداشت از وزارت بهداشت و رفاه خانواده Shankaralingegowda.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن