خیلی خوشحال Generics مجاز به دوباره باز کردن موضوع به شرایط

ننجنگود MLA Harshavardhan جادوها حرکت دولت در جهت منافع شرکت و کارکنان میسور/Mysuru: ننجنگود مبتنی بر جايزه Ge

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

ننجنگود MLA Harshavardhan جادوها حرکت دولت در جهت منافع شرکت و کارکنان

میسور/Mysuru: ننجنگود مبتنی بر جايزه Genericsیک بازو را از جايزه زندگی علوم اجازه خواهد داشت تا دوباره شروع عملیات از ننجنگود با شرایط خاص و مدیریت شرکت مبنی بر اتخاذ 10 روستاها و کمک به توسعه کلی گفت ننجنگود MLA B. Harshavardhan.

MLA گفت که این شرکت نیز موافقت کرده است برای توزیع 50,000 مواد غذایی و جیره کیت به روستاییان ساکن در این شرکت در مجاورت.

Mysuru تبدیل منطقه قرمز پس از 74 نفر از کارمندان خیلی خوشحال Generics مورد آزمایش قرار گرفتند COVID-19 مثبت و منبع این ویروس هنوز هم یک راز باقی مانده است.

Harshavardhan اولین انتخاب نماینده که خواستار یک کاوشگر به چگونه یکی از کارکنان قراردادی این ویروس که به 74 ارشاد اعلام منطقه قرمز در Mysuru. پس از اصرار دولت دستور داد یک کاوشگر تحت رهبری ارشد IAS افسر Harsha Gupta. اما تحقیقات پرتاب نمی کند هر نور در منبع واقعی از ویروس.

همیشه از موارد مثبت آغاز شده و در حال ظهور از معبد شهر Mysuru منطقه دولت اعلام ننجنگود به عنوان یک خوشه مورد و تولید در واحد بسته شد که همه بیش از 1000 کارمند بودند قرنطینه همراه خود را اولیه و ثانویه تماس با ما.

"این شرکت به مسئولیت کارکنان و حداکثر اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از چنین سهل انگاری در آینده نزدیک. مدیریت گیاه خواهد بود مسئول هر آنچه اتفاق می افتد در شرکت," او گفت:.

'Remdesivir' به صورت COVID-19

"خیلی خوشحال Generics وارد شده به صدور مجوز توافقنامه با آمریکا مبتنی بر علوم جلعاد به تولید و فروش جلعاد تحقیقاتی مواد مخدر 'Remdesivir' یک پتانسیل درمانی برای COVID-19 در 127 کشور جهان است. در نور از این شرکت درخواست کرده است که دولت به آن اجازه برای باز کردن آن ننجنگود تسهیلات. وزیر B. S. Yediyurappa صنایع وزیر Jagadish Shettar و Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar برگزار شد جلسه با شرکت مقامات و شرایط خاصی شده اند تحمیل" Harshavardhan گفت.

"به عنوان شرکت تولید مواد فعال دارویی برای COVID-19 دارو و با در نظر گرفتن منافع بیش از 1000 کارمند در ننجنگود گیاه دولت را کارگردانی کرده است این شرکت به انجام تعهدات خود و اجازه آن را به باز کردن ئه" MLA اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب