AMC و جهانی به توافق اجازه فیلم از تئاتر به دیجیتال اجاره خیلی زودتر

AMC تئاتر و جهانی به یک توافق جدید که به طور چشمگیری کوتاه تئاتر انحصار پنجره — مقدار زمان که فیلم باید به باز

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

AMC تئاتر و جهانی به یک توافق جدید که به طور چشمگیری کوتاه تئاتر انحصار پنجره — مقدار زمان که فیلم باید به بازی در تئاتر قبل از آنها مجاز به فروش و یا اجاره در جاهای دیگر مانند iTunes, Amazon یا AMC خود را بر روی تقاضا خدمات — را به فقط 17 روز (اطمینان حاصل کرد که این فیلم را حداقل سه تعطیلات آخر هفته در سینماهای).

برخورد با نشانه یک تغییر رادیکال از استاندارد اکران پنجره است که به طور معمول شده بین 70 و 90 روز در سال های اخیر و می تواند بسیار تغییر چشم انداز از هر دو تئاتر و فیلم دیجیتال.

جهانی و AMC قبلا اختلافات بیش از نسخه های ویندوز پس از جهانی — دستور مستقیم به دیجیتال موفقیت فیلم هایی مانند دیوهای: تور جهانیکه به قلم تئاتر با توجه به در حال انجام COVID-19 pandemic — برنامه ریزی برای انتشار در آینده فیلم در هر دو دیجیتال و تئاتر سیستم عامل است. AMC تئاتر مدیر عامل آدم آرن در پاسخ به فراخوانی جهانی, برنامه "غیر قابل قبول" و تهدید به ممنوعیت تمام آینده جهانی منتشر شده از AMC تئاتر (اگر چه با توجه به اینکه تئاتر هنوز به بازگشایی AMC در واقع هرگز تا به حال به خوبی در آن تهدید).

آن را کاملا ساده کوتاه از تئاتر پنجره. با توجه به تنوعاین قرارداد تنها اجازه می دهد تا جهانی به ارائه "حق بیمه بر روی تقاضا" اجاره در حدود 20 دلار در محدوده قیمت به طور منظم $3 تا 6 دلار اجاره (که می تواند بسیار فروختن بلیط تئاتر) هنوز هم باید صبر کنید 90 روز پس از این تئاتر اولین. که در اصطلاح به نظر می رسد همچنین تضعیف امکان فیلم پریدن زودتر به جریان خدمات مانند NBCUniversal جدید طاووس خدمات. علاوه بر این آرن اشاره می کند که AMC "به اشتراک گذاری در این جریان درآمد جدید" و یک برش از کسانی که در اوایل اجاره اگر چه این دو شرکت نیست و نشان داد هر جزئیات.

"تئاتر تجربه همچنان سنگ بنای کسب و کار ما" اظهار نظر دانا لانگلی رئیس جهانی فیلم برداری, سرگرمی, گروه, در بیانیه ای به CNBC. "همکاری ما جعلی با AMC رانده است ما جمعی تمایل برای اطمینان از پر رونق آینده برای توزیع فیلم اکوسیستم و برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده با انعطاف پذیری و optionality."

جهانی این فرصت را برای ارائه نسخه های اولیه برای هر یک از آن فیلم اگر چه این شرکت نیست و انتظار می رود به طور چشمگیری کوتاه تئاتر اجرا از فیلم های پرفروش مانند آینده Fast & Furious یا پارک ژوراسیک دنباله (که در طول تاریخ شده اند گنده 1 میلیارد دلار پرفروش). اما آن را به جهانی انعطاف پذیری به انتشار فیلم های کوچکتر زودتر و آن را به مشتریان می دهد گزینه ای را انتخاب کنید که در آن آنها می خواهم برای دیدن آن فیلم (چیزی که به احتمال زیاد خواهد شد به عنوان مهم تدریجی بازگشایی تئاتر آغاز می شود).

در حال حاضر جدید کوتاه پنجره فقط بین جهانی فیلم و AMC اگر چه با تنظیم سابقه آن را سخت به تصور کنید که دیگر استودیوهای بزرگ مانند دیزنی برادران وارنر و سونی و پارامونت نمی خواهد سعی کنید به مذاکره در شرایط مشابه در آینده بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن