همه گیر ساخته شده است آن را سخت تر برای خرید یک لپ تاپ جدید

جدید 13 اینچی MacBook Pro با ضربه قفسه on May 4th. کیت Kozuch یک روزنامه نگار به دستور یکی به جای او پیر و شکس

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

جدید 13 اینچی MacBook Pro با ضربه قفسه on May 4th. کیت Kozuch یک روزنامه نگار به دستور یکی به جای او پیر و شکسته 2015 مدل. او گیج شده بود افزودنی های مختلف و گزینه های پیکربندی — "اعداد صدمه دیده مغز من," او گفت: آستانه. اما پس از تحقیقات زیادی که او در نهایت حل و فصل در یک.

هنگامی که آن زمان برای اتمام این Kozuch متوجه او ممکن است مجبور به صبر بسیار طولانی تر از او می خواهم امیدوار بود. اپل تخمین زده است که او را واحد می رسند بین ماه مه و ژوئن 26th, 2nd. آن را کاملا که اما آن را هنوز هم در زمان طولانی تر از پیش بینی. Kozuch رو مک بوک در آوریل 18 — دو هفته پس از قرار دادن سفارش.

رابین براق دانشجویی نیز دستور داد که مک بوک جدید در مارس 26. او دریافت نکرده آن نشده اما آمده قرار است در ژوئن 10. براق نیست هیجان زده در مورد نیاز به صبر که طولانی او نگران است که او 2015 مک بوک ایر سقوط خواهد کرد قبل از آن می رسد. "اما به سختی," او گفت:. "آن را نمی کند به اندازه کافی قدرت پردازش برای اجرای پلاگین وردپرس نیاز دارم."

ضربه فیلم های پورنو کار, Adams, دستور 15-inch HP Spectre x360, on May 3rd, به عنوان یک جایگزین دسکتاپ. HP و گفت: کشتی در مه 29 و وارد در ژوئن 4. در ژوئن 1st, Adams خواسته برای به روز رسانی; ورود تاریخ در حال حاضر ژوئن 23.

آدامز بود که خیلی تحریک شده که او در نظر گرفته لغو سفارش و رفتن به بهترین خرید. "HP در حال انجام است بد" او شکایت کرده است. "آنها نیاز به خارج شدن از لپ تاپ کسب و کار."

اگر شما مانند براق, Adams و Kozuch باید برای خرید یک لپ تاپ جدید در چند ماه گذشته و ملاقات با multiweek تخمین حمل و نقل و خارج از بورس نشانه شما به تنهایی نیست. تجزیه و تحلیل خرده فروشی شرکت Stackline یافت می شود که در هفته های اخیر, ترافیک برای لپ تاپ محصول صفحات رشد 100 تا 130 درصد (در سال بیش از سال). نرخ تبدیل (که بسیاری از بازدید کنندگان به لپ تاپ صفحات محصول که در واقع خرید) برعکس کاهش یافت; آنها به طور معمول حدود 3 درصد اما در اواسط ماه مه آنها آمار پایین ترین سطح خود از 1.5 درصد است. به عبارت دیگر: مردم به دنبال لپ تاپ بیشتر, اما آنها با داشتن مشکل پیدا کردن محصولات در انبار به واقع خرید.

که به دلیل COVID-19 همه گیر است و قرار است در دو منحصر به فرد فشار بر تولید کنندگان لپ تاپ: افزایش تقاضا و کاهش عرضه است.

Sayon دب, تحلیلگر ارشد در مصرف کننده انجمن تکنولوژی می گوید که شیوع ضربه لپ تاپ تولید کنندگان سخت ترین در چند ماه اول سال 2020 زمانی که شهرستانها در سراسر چین در مستند. "جایی در اطراف پایان ماه فوریه بود که آخرین دسته از محموله" دب گفت: با اشاره به واحدهای در حال آمدن به آمریکا از آسیا است. "در اطراف اواسط ماه فوریه بود که تولید شد و در حال چرخش پایین. این زمین را متوقف کند."

چین مستندات و قرنطينه باید کاسته بیش از چند ماه گذشته — حدود 75 درصد از کشور عقب بود در محل کار تا پایان ماه مارس با توجه به مک کینزی. اما کمبود ادامه داشته و حتی به عنوان زنجیره تامین سطح شیب دار تا دوباره آن را سخت به می گویند که آنها خواهید بود در ظرفیت کامل.

که تا حدی با توجه به زمان لازم برای حمل و نقل لپ تاپ قطعات به امکانات تولید. Oem ها کشتی برخی از قطعات از خارج از چین و کسانی که (با توجه به اندازه آنها) معمولا مسافرت های هوایی. تحلیلگر گارتنر Mikako Kitagawa تخمین می زند که حدود نیمی از این محموله معمولا در پروازهای تجاری. همه گیر نشده است و به نوعی به آن حالت از حمل و نقل; از کشورها در سراسر جهان را محدود کرده اند مسافرت هوایی و هواپیمایی دارای ظرفیت crunched. دلتا کاهش آن پروازها 40 درصد در ماه مارس به دلیل کاهش تقاضا در حالی که بین المللی حمل و نقل هوایی پیش بینی شده است که شرکت های هواپیمایی می توانید ببینید بین 11 و 19 درصد از دست دادن در جهانی مسافری درآمد از طریق پایان این سال است.

A screenshot of one custom HP Envy x360 15t order, showing over a three-week shipping period.

پس از آن ماده از گرفتن مونتاژ لپ تاپ در سراسر اقیانوس. تنگ پورت محدودیت هستند بدون هیچ زحمتی برای اقیانوس حمل و نقل و لجستیک حمل و نقل واحد از بنادر به انبارها و فروشگاه ها و در نهایت خانه خود را در حال نبرد دیگری به طور کامل. بسیاری از پیک از جمله UPS و فدرال اکسپرس را به حالت تعلیق در خدمات خود را تضمین می کند (که به قول شما بازپرداخت اگر شما نمی توانید بسته خود را) با استناد به COVID-19 اختلال در زنجیره تامین محدودیت های مسافرتی و پرواز محدود ظرفیت و اشاره کرد که آنها پیش بینی به تاخیر می اندازد. حجم ظرف در شانگهای کاهش یافت و به 20 درصد در سال بیش از سال گذشته فوریه و حجم محموله در لس آنجلس سقوط کرد توسط 23 درصد به نیویورک تایمز گزارش.

Deb انتظار واحد است که میله میله به وارد آمریکا در اواسط ماه آوریل می تواند وارد یک ماه و نیم بعد. "تولید سرعت بازگشت اما در آن طول می کشد زمان برای آن به پایان رسید دریافت لود بالا, دریافت, حمل بیش," گفت: Deb.

اما کارشناسان می گویند بزرگترین مشکل این است که COVID-19 آورده سنبله در تقاضا — که زنجیره تامین حتی در ظرفیت کامل نیست تا به خدمات. "شما نمی توانید فقط تصمیم امروز شما میخوای یک ساخت و فروش آن فردا" استفان بیکر, معاون رئیس جمهور, صنعت و مشاور در گروه NPD گفت: از لپ تاپ. "شما لازم نیست برنامه ریزی برای فروش برای رفتن تا 40 درصد زمانی که فروش در حال پایین رفتن هر هفته 30 درصد است." (PC فروش اره تیز در طول دو سال گذشته کاهش Q1 پس زود مستندات در چین است.)

این موج آغاز شد و در اواسط ماه مارس زمانی که ما برای اولین بار رفت به مستند, اما آن را هنوز هم رفتن: در طول هفته پایان مارس 23rd, ویندوز, نوت بوک ها و دستگاههای Chromebook دیدم اواسط 40 درصد سال بیش از سال افزایش در واحد فروش با توجه به NPD Group. در طول هفته پایان مارس 2nd, تلویزیون, تبلت و کامپیوتر فروش دیدم 33 درصد سال بیش از سال افزایش در درآمد و 38 درصد افزایش در واحد فروش. "آن را به برخی از سریع ترین نرخ رشد این گروه دیده می شود در یک مدت طولانی و طولانی" گفت: Michael Lagoni مدیر عامل شرکت Stackline.

و البته محدودیت عرضه آن را سخت به ارزیابی چقدر تقاضا واقعا وجود دارد. "اگر وجود دارد بسیاری از تقاضا است که در حال برآورده نشده چرا که مردم می خواهید چیزی خاص و آنها می توانند آن را دریافت کند, ما واقعا نمی تواند بگوید که گفت:" بیکر. "هنگامی که شما نمی توانید همه چیز را تحقق اما شما هنوز هم فروش 40 درصد بیش از سال گذشته آیا شما واقعا نمی توانید ببینید که قطعه گم شده." او اشاره کرد هر چند که "به عنوان هفته بروید و شما که همان سطح از رشد است که باعث می شود شما بر این باورند که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی بیشتر در تقاضا در سمت چپ بازار است."

یکی از نویسندگان این کشور ناوگان جدید از کارگران از راه دور; گالوپ نظرسنجی از پایان می یافت که 40 درصد از آمریکایی ها "همیشه" کار از خانه با توجه به همه گیر و 22 درصد از آمریکایی ها "گاهی اوقات" انجام شده است. گارتنر پیش بینی کرد که 48 درصد از کارکنان را به کار از راه دور پس از همه گیر در مقایسه با 30 درصد که تا قبل از همه گیر.

Spectre x360 models at Best Buy shown as sold out or unavailable.

یکی دیگر از دانش آموزان بیش از 40 میلیون نفر از آنها شده اند تحت تاثیر تعطیلی مدارس. این آشکار است از این واقعیت است که خرید و فروش ارزان دستگاه منفجر شد و در ماه های اخیر. Stackline یافت که آنلاین لپ تاپ فروش تا به حال به طور متوسط قیمت فروش (ASP) از $516 در ماه مارس در مقایسه با $730 در طول سال 2019; این کمترین ASP Stackline تا به حال دیده در خارج از نخست روز و سایبر دوشنبه. حجم جستجو برای عبارت "لپ تاپ فروش" بالاتر است بیش از حد — بیش از 30 برابر بیشتر از چند ماه اول 2019. لپ تاپ فروش زیر 700 دلار نیز رشد در اطراف دو بار به عنوان سریع به عنوان کلی دسته از طریق آوریل و مه.

"ما فکر می کنیم یک نیروی محرکه این است که بسیاری از دانش آموزان در حال حاضر به فراموش مدرسه خود را در خانه و بسیاری از آنها نمی باید یک لپ تاپ در خانه" Lagoni گفت. "بنابراین شما شاهد یک افزایش بزرگ در سفارشات برای کسانی که دانشجو بر اساس, کاهش قیمت ورود نقطه models."

و البته با افراد گیر کرده در خانه میل به بهتر سرگرمی تجربه آید به خط مقدم. "بسیاری از مردم با استفاده از رایانه های خود را به تماشای Netflix بکشد و یا انواع دیگر از جریان خدمات" بیکر گفت. "اگر شما یک کامپیوتر قدیمی شما ممکن است بخواهید به تماشای کسانی که همه چیز در یک صفحه نمایش با آهسته پردازنده. ما در حال دیدن مردم ارتقا به حد آنها می تواند در آن نوع از ویژگی های."

کارشناسان فکر می کنم که افزایش احتمال زیاد نیست به گذشته است. هر چند با توجه به غیر قابل پیش بینی از این بیماری همه گیر آن را دشوار است برای گفتن چه مدت از آن خواهد داشت.

COVID شیوع بیماری ممکن است به طور موقت اما عواقب اقتصادی کمتر ، گارتنر پیش بینی شده در هفته گذشته است که در سراسر جهان دستگاه های حمل و نقل هنوز هم کاهش 13.6 درصد در سال 2020 و PC حمل و نقل را کاهش 10.5 درصد — هر چند محموله از لپ تاپ ، تبلت و دستگاههای Chromebook را کاهش کمی آهسته تر از PC دسته.

"اعتماد مصرف کننده شده است رفتن به پایین می گوید:" Kitagawa. "وجود دارد تعداد زیادی از بیکاری اتفاق می افتد و مردم احساس ناراحت کننده در مورد این قطعیت اقتصادی. آنها میخوای سفت هزینه های خود را."

آیا برای خرید یک لپ تاپ در حال حاضر بستگی دارد که چگونه انعطاف پذیر شما هستند و چگونه بحباله نکاح در اوردن شما به یک مدل خاص. "عرضه است برای رفتن به کاسته بیرون رفتن به جلو, بنابراین شما ممکن است گزینه های بیشتر بعد از آن در سال می گوید:" Kitagawa. او حدس زده است که رشد ممکن است از طریق ادامه پایان این سال, اما تاکید کرد که این سخت است برای قرار دادن یک تاریخ خاص در سهام نمایند.

اگر شما نیاز به یک لپ تاپ در حال حاضر بهترین شرط بندی شما انعطاف پذیری است; این مدل بیشتر شما مایل به رفتن و بیشتر خرده فروشان شما مایل به حفاری را از طریق بیشتر احتمال دارد آن است که شما می توانید تنظیمات و مشخصات نیاز شما را با مناسب کشتی بار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن