از چاق و کوتاه و ساده عروسی

خواهد شد 'در صفحه اصلی ازدواج' بود که در چیزی از این پس? میسور/Mysuru: رمان Coronavirus بحران قطع بسیاری از. و

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

خواهد شد 'در صفحه اصلی ازدواج' بود که در چیزی از این پس?

میسور/Mysuru: رمان Coronavirus بحران قطع بسیاری از. و "کون بزرگ, چاق, هندی, عروسی' است که قطعا یکی در میان آنها است. هزاران نفر جمع آوری خیره کننده برای چند روز مراسم عروسی است که سرگرم کننده و اسراف و این سوخت یک صنعت عظیم. با تشکر از Coronavirus-تاثیر جهانی این مراسم عروسی دیده می شود در حال حاضر به عنوان ویروس-فوق العاده-پخش وقایع و بسیاری از دور ماندن از آنها.

پس از مراسم عروسی به تصویب رسید به یک جدید عادی – ساده و کوچک امر با محدود مهمانان. در حالی که بسیاری از زوج ها در نظر گرفته شده اند راه ساده و تعویق مراسم ازدواج خود را به امید روز بهتر بسیاری از مراسم عروسی در حال انجام به عنوان اسپارتان امور فقط با زن و شوهر و خانواده آنها. و به جای choultries چنین مراسم برگزار شده در خانه.

Theetharamada Gagan Appaiah و Kuttanda Kavery.

مراسم عروسی در خانه

زن و شوهر, پدر و مادر خود را چند بستگان و برخی از دوستان نزدیک می تواند در حضور در خانه و آن را ممکن است برای انجام یک عروسی ساده با فقط 50 یا بیشتر مردم به عنوان در هر دستورالعمل دولت. در چنین اسپارتان عروسی همه مهمان می تواند با پوشیدن ماسک و دستکش و اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود در همه زمان ها و مواد غذایی می تواند در خدمت به دقت برای جلوگیری از هر گونه تراکم در جداول.

این روشی است که مراسم عروسی اتفاق می افتد در Kodagu منطقه و در Mysuru گذشته یک ماه طول مستند آن نیز تحت پوشش قله ازدواج فصل است. شماره های از مراسم ازدواج که صورت گرفته در منطقه نشان می دهد که بیشتر و بیشتر مردم در حال شهوت و میل آن است.

Kunchettira Jayanth Subbaiah یک افسر در نیروی دریایی هند در کرور بود به K. Prajna در Napoklu Kodava Samaja در مارس 9 و 10 و دعوت کرده بود بیش از 2000 مهمان برای یک مراسم بزرگ. اما با توجه به COVID-19 مستند خانواده بزرگان تصمیم به انجام مراسم عروسی در خانه خود و تنها 20 تا 25 بستگان نزدیک دعوت شدند. اجتماعی فاصله بود به شدت به دنبال این رویداد کوچک.

کوچک اما سنتی

Theetharamada Gagan Appaiah ازدواج کردم به Kuttanda Kavery (Kirthana) در یک مراسم ساده در مارس 6 در خانه های خود را در یک سنتی Kodava 'تک muhurtha' مراسم است. عروسی خود را در اصل برنامه ریزی شده در Apr. 29 در کف دره در نزدیکی Gonikoppal و با توجه به مستند خانواده تصمیم به نگه داشتن آن می کنم.

Gagan پدر Vijay گفت: 'ستاره میسور است که تنها 20 تا 25 بستگان نزدیک شرکت در عروسی. "هر دو از خانواده های ما راحت شد با مراسم کوچک. اما ما مطمئن ساخته شده است که تمام Kodava سنت دنبال شد و ما خوشحال بودند برای فرزندان ما. این یک بازی ساده اما مراسم سنتی و من برنامه ریزی یک مراسم مشابه برای پسر من بن Aiyappa," او گفت:.

Ranjitha و Sreenidhi شد به ازدواج در آوریل. 29 و 30 و آنها را رزرو کرده بود Choultry در Mysuru پس از پرداخت تومان. 90,000 پیشبرد. با توجه به مستند هر دو خانواده تصمیم به انجام مراسم عروسی در عروس خانه در شهرستان. آنها ازدواج on Apr. 30 در یک مراسم ساده و تنها 20 بستگان نزدیک بودند در آن حضور داشتند.

هیچ امر اسراف

Nayakanda, سونا, ازدواج Karthamada Sunil در یک مراسم سنتی در یکی از بزرگان خود را' خانه و بیش از 50 مهمان حضور داشتند. هر دو سنتی Kodava Oorkuduva مراسم و Dampathi Muhurtha برگزار شد در صفحه اصلی و تمام سنت بودند دنبال کرد.

Sanjith ساکن Mysuru برنامه ریزی اسراف عروسی در مارس 3 در مشهور Choultry در جاده های حلقه ای در Mysuru و پرداخت کرده بود پیش از Rs. 1.25 لاخ. "با توجه به مستند خانواده ما تصمیم به برگزاری مراسم عروسی در اولین هفته از ماه ژوئن است. از آن خواهد شد یک مراسم کوچک در خانه و تنها بستگان نزدیک دعوت خواهد شد," Sanjith گفت.

Nayakanda سونا و Karthamada Sunil.

مستند-حرکت مجبور

اظهار نظر در بسیاری از مردم با ابتلا به یک روند ساده عروسی در خانه های خود رئیس جمهور سابق میسور Kodava Samaja Moovera K. Kuttappa گفت: 'SOM" است که یک مستند-مجبور به حرکت می کند. "هنگامی که مستند برداشته شده است, همه چیز عادی خواهد بود," او گفت:.

"زودتر تمام مراسم عروسی در Kodagu برگزار شد در خانه و العین مانی نقاش (سنتی Kodava خانه آبا و اجدادی). بعد ما معطوف به Kodava Samajas. در حال حاضر با توجه به مستند ما در حال بازگشت به خانه و مراسم عروسی. من خوشحال هستم که همه Kodava سنت به دنبال دارد. اما اگر شما را به یک تصویر بزرگتر از آن است که از دست دادن به Kodava Samajas که خواص ازدواج سالن و کارکنان برای حفظ. اگر مراسم عروسی برگزار می شود در Samajas وجود خواهد داشت درآمد برای حمایت از Kodava موسسات. اگر نه آن را از دست دادن است" او اشاره کرد.

"ازدواج در طول مستند بسیار باریک امور است و ممکن است پیدا کردن کشش در جامعه است. اما به اعتقاد ما روند تعیین شده است به منظور کاهش ازدواج به یک روز امر به جای دو روز. 100 مهمان قابل قبول از هر دو طرف و یک ازدواج ضیافت برای 200 نفر است خیلی بیشتر از یک 1,000" گفت: یکی از منشی-عوامل Ponnampet Kodava Samaja.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب