Pac-Man خواهد شد قابل پخش در حرکت یا کشش ناگهانی شروع این ماه ژوئن

Pac-Man خواهد بود قابل پخش بازی در حرکت یا کشش ناگهانی شروع این ماه ژوئن Bandai Namco و آمازون بازی امروز اعلا

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

Pac-Man خواهد بود قابل پخش بازی در حرکت یا کشش ناگهانی شروع این ماه ژوئن Bandai Namco و آمازون بازی امروز اعلام کرد. به بازی Twitch نسخه از این بازی به نام Pac-Man Live Studio, شما فقط نیاز به حرکت به اختصاص داده شده کانال Twitch برای بازی زمانی که آن را می رود زندگی می کنند, هر چند شما تنها قادر به بازی کردن آن را در یک مرورگر وب است.

نگران نباشید — شما قادر خواهید بود به بازی اصلی Pac-Man مارپیچهای در Pac-Man Live استودیو حالت کلاسیک. اما وجود خواهد داشت و حالت های دیگر بیش از حد. در حالت بی پایان به چهار نفر می توانند با هم بازی کنید و سعی کنید بالا رفتن از رهبران جهانی و رقابت برای نمره بالا اما شما فقط باید یک زندگی در هر سطح. در استودیو حالت شما می توانید ایجاد و به اشتراک گذاری مارپیچهای و شما می توانید یک نگاهی به این بازی پیچ و خم را در ویرایشگر تصویر زیر. و در انتخاب حالت تا چهار بازیکن می توانید سعی کنید برای گرفتن نمره بالا در جامعه ساخته شده مارپیچهای.

حرکت یا کشش ناگهانی است که به خوبی شناخته شده به عنوان یک مقصد برای تماشای بازی های ویدئویی و آن را بازی کرده است میزبان تعدادی از تعاملی خالق رهبری جریان مانند Twitch پخش کلیپ. اما Pac-Man Live Studio خواهد بود که اولین بازی که ساخته شده است به طور مستقیم به پلت فرم. که موجب جذاب امکان که بازی های دیگر را می توان ساخته شده است به حرکت یا کشش ناگهانی در آینده تبدیل آن به یک محل برای تماشای و بازی بازی.

همچنین شایعاتی که آمازون در حال آماده سازی خود Stadia مانند cloud gaming خدمات خواهد شد که یکپارچه با حرکت یا کشش ناگهانی, به طور بالقوه به این معنی که شما می توانید روزی قادر به بازی بازی های بیشتر گرافیکی فشرده از Pac-Man راست از یک حرکت یا کشش ناگهانی کانال. (آمازون بوته, جدید, رایگان-به-بازی بازی تیرانداز قهرمان که تنها در بخار در دسترس در حال حاضر به ذهن می آید به عنوان یک نامزد بالقوه برای چیزی شبیه به این.)

اگر شما نیاز به خود را Pac-Man ثابت قبل از Pac-Man Live استودیو در دسترس است در حرکت یا کشش ناگهانی شما می توانید صرف برخی از خود را روز جمعه در یکی از مکان های مورد علاقه من از اینترنت Pac-Man گوگل دودل.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن