یوتیوب کودکان و نوجوانان در حال حاضر در دسترس برای اپل TV

یوتیوب کودکان و نوجوانان, Google video streaming خدمات با هدف کودکان در حال حاضر می تواند بر روی تلویزیون اپل

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

یوتیوب کودکان و نوجوانان, Google video streaming خدمات با هدف کودکان در حال حاضر می تواند بر روی تلویزیون اپل جریان, جعبه, این شرکت اعلام کرد. یوتیوب کودکان و نوجوانان برنامه برای دانلود در دسترس است در حال حاضر در فروشگاه App در بریتانیا و ایالات متحده و ده ها تن از کشورهای دیگر است. این را می توان با یا بدون ورود به سایت گوگل.

یک کلید نقطه فروش برای یوتیوب کودکان و نوجوانان است که کنترل والدین آن است که می تواند مورد استفاده برای تنظیم مشاهده محدودیت محتوای محدودیت بر اساس سن و دیگر محدودیت. در سال 2018 یوتیوب آغاز شده اجازه می دهد پدر و مادر برای محدود کردن محتوا به بشر-تایید ویدئوها. شما می توانید به حساب خود وارد شوید برای انتقال موجود کنترل والدین به تلویزیون اپل و گوگل می گوید شما می توانید تنظیمات خود را تغییر دهید از قرص و یا تلفن برنامه. یوتیوب کودکان و نوجوانان می تواند محدود به خاص فیلم ها و کانال های تایید شده توسط والدین و یا چپ باز اجازه می دهد بچه ها به جستجو برای هر چیزی در محدوده دستگاه - و انسان-سرپرستی فروشگاه.

راه اندازی در سال 2015 یوتیوب کودکان و نوجوانان است که به معنای به عنوان یک محیط امن تر برای کودکان به مرور و تماشای محتوای YouTube, اما آن را نمی شده است بدون آن مجادلات. ضروری است به یاد داشته باشید که به طور کامل و بدون نظارت یوتیوب مشاهده از بچه های نرم افزار و یا در غیر این صورت هرگز یک ایده خوب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن