OnePlus تایید آن آینده گوشی های ارزان تر خواهد شد به نام Nord

وان پلاس اعلام کرده است یک خط تولید جدید از گوشی های ارزان تر به نام OnePlus نورد با هدف ساخت "حق بیمه OnePlus

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

وان پلاس اعلام کرده است یک خط تولید جدید از گوشی های ارزان تر به نام OnePlus نورد با هدف ساخت "حق بیمه OnePlus تجربه در دسترس کاربران می باشد."

"ما بسیار افتخار از ما گل سرسبد محصولات ادامه خواهد داد و به ایجاد تکنولوژی پیشرو flagships برای کاربران ما. در حال حاضر ما در حال هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن وان پلاس با تجربه حتی بیشتر کاربران در سراسر جهان از طریق این خط تولید جدید" اظهار نظر مدیر عامل وان پلاس Pete Lau در اعلام.

وان پلاس اصل آغاز شد و با فروش ارزان دستگاه (اصلی OnePlus One شروع در $299), اما آن را تبدیل به بهترین و شناخته شده برای حق بیمه خود را گوشی های هوشمند در طول چند سال گذشته (مانند زمان OnePlus 8 و 8 طرفدار). این مدل که تلاش کرده اند برای به چالش کشیدن گوشی از بیشتر تثبیت برندها مانند سامسونگ و یا ال جی با ارائه مقایسه ویژگی های پایان بالا و طرح ها در قیمت های پایین تر از بسیاری از flagships. اما حتی ارزان ترین OnePlus دستگاه در حال حاضر در شروع $699. جدید Nord خط نگاه خواهد کرد برای کاهش این مسئله با ارائه ارزان تر از گوشی های فعلی این شرکت ارائه شده است.

OnePlus نشده ارائه شده بیش از حد بسیاری از جزئیات در مورد آنچه اول OnePlus Nord گوشی خواهد بود اما گفته است که آن را راه اندازی در اروپا و هند است. آمریکای شمالی به مشتریان علاقه مند در وان پلاس, Nord خط را یک فرصت از طریق "بسیار محدود بتا برنامه" مجموعه پس از اصلی راه اندازی بین المللی است.

زودتر نشت نشان می دهد که اولین OnePlus Nord تلفن (که در یک نقطه شایعه شد به نام OnePlus Z یا وان پلاس 8 Lite) را از ویژگی های یک پیکسل 765G پردازنده 6.55-اینچ 90Hz صفحه نمایش OLED, 6GB RAM و 128 GB حافظه داخلی. این گوشی همچنین انتظار می رود به ارائه 48-مگاپیکسل دوربین اصلی و همچنین به عنوان یک 16 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز.

وان پلاس است که انتظار می رود اعلام جزئیات بیشتر در مورد اولین OnePlus Nord گوشی در ماه جولای 10th, راه اندازی رویداد در هند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن