تصاویری از سامسونگ باقلا به شکل earbuds نشت دوباره آن از جمله شارژ مورد

سامسونگ در آینده باقلا به شکل earbuds به بیرون درز کرده اند را دوباره در یک سری از تصاویر جدید که همچنین شامل

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

سامسونگ در آینده باقلا به شکل earbuds به بیرون درز کرده اند را دوباره در یک سری از تصاویر جدید که همچنین شامل آن شارژ مورد برای اولین بار. این تصاویر در ابتدا به بیرون درز توسط Evan Blass قبل از چاپ توسط 9to5Google. به عنوان به خوبی به عنوان ما بهترین های ما نگاه هنوز در earbuds' شارژ مورد رنگ برنز طرح Blass همچنین نشان می دهد که از earbuds خواهد بود به نام Galaxy جوانه های زنده به جای "کهکشان لوبیا."

اگر چه این مجموعه به سامسونگ جفت دوم درست بی سیم از earbuds در این سال آنها در حال خروج قابل توجهی از کهکشان جوانه Plus. آنچه قابل توجه در مورد طراحی گلکسی جوانه های زنده است که آنها به نظر نمی رسد به یک سیلیکون گوش نکته است که نشسته است در کانال گوش خود را در حالی که شما آنها را می پوشند. به جای آن وجود دارد فقط یک باقلا به شکل earbud که شما می پوشند در بخش بیرونی گوش خود را.

شارژ مورد که شامل نمی شد در یک قبلی نشت از WinFutureاست شبیه به آنچه که ما دیده ایم با دیگر درست هدفون بی سیم. هیچ احتیاج بخش برای غیر موجود گوش-راهنمایی برای حافظه را به, اما در غیر این صورت ما می توانیم یک مجموعه معمولی از شارژ پین.

یک آخر توجه داشته باشید این است که تصاویر به نظر می رسد نشان می دهد که از earbuds باید یک جفت میکروفن در خارج و همچنین به عنوان آنچه 9to5Google خواستار یک "دریچه مانند بلندگو." این میکروفن به احتمال زیاد مورد استفاده قرار گیرد برای گرفتن تماس و همچنین ممکن است نقشی در فعال لغو سر و صدا که Gizmodo انگلستان گزارش کرده است که این earbuds پشتیبانی خواهد کرد.

در کنار این تصاویر از سامسونگ در آینده درست بی سیم earbuds, Blass نیز ارسال شده تصاویری جدید از Galaxy Tab S7. تصاویری که بعدها چاپ توسط SamMobileنشان می دهد یک تبلت با طراحی مشابه به کهکشان S6. آن را گزارش طراحی شده توسط یک پیکسل 865 Plus chipset را در صفحه نمایش حسگر اثر انگشت.

ما نباید به مدت طولانی صبر کنید برای پیدا کردن اگر این شایعات دقیق هستند. از earbuds و تبلت به شمار می رود پرده برداری در مرداد ماه, جایی که آنها به احتمال زیاد به نظر می رسد در کنار Galaxy Note 20.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب