ممنوعیت استفاده از بزاق به درخشش توپ

تنها یک اقدام موقت می گوید Kumble دهلی نو: ICC Cricket رئیس کمیته آنیل Kumble می گوید: توصیه به ممنوعیت بزاق ب

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

تنها یک اقدام موقت می گوید Kumble

دهلی نو: ICC Cricket رئیس کمیته آنیل Kumble می گوید: توصیه به ممنوعیت بزاق برای درخشان توپ تنها یک اقدام موقت و "همه چیز را به بازگشت به حالت عادی" یک بار COVID-19 همه گیر تحت کنترل در آورده است.

بازیکنان باید محروم از استفاده از بزاق به درخشش توپ اما می توانید در ادامه به استفاده از عرق آنیل Kumble-رهبری ICC Cricket کمیته توصیه می شود در روز دوشنبه گذشته به عنوان یک عمده بهداشتی احتیاط در بازی. روز جمعه ICC در آن دستورالعمل برای از سرگیری بازی همچنین پیشنهاد کرد یک بار در عمل.

"...این است که تنها یک اقدام موقت و تا زمانی که ما امیدوارم کنترل بیش از COVID در چند ماه یا یک سال زمان پس از آن من فکر می کنم همه چیز را به عنوان طبیعی به عنوان می توان آن را" Kumble گفت.

این ممنوعیت در بزاق است بدستآمده مخلوط پاسخ از پرتاب کنندگان که گفت: این امر قطعا در راه تولید نوسان است. اما بسیاری نیز اذعان خطر سلامت که ممکن است در برخواهد داشت. همچنین وجود داشته است بحث در مورد اینکه آیا ICC اجازه می دهد استفاده از مواد خارجی مانند موم به درخشش در توپ. Kumble گفت وجود دارد بحث استفاده از مواد خارجی.

"...اگر شما نگاهی به تاریخچه بازی منظورم این است که ما شده اند بسیار مهم است و ما شده اند بسیار متمرکز از بین بردن هر گونه مواد خارجی از آمدن به بازی" Kumble گفت: از حدس و گمان است.

"این که آیا شما به معنای واقعی کلمه legalising اگر شما به دنبال به انجام است که در حال حاضر بدیهی است که تا به حال تاثیر زیادی در طول چند سال گذشته," او اضافه شده است.

وی 2018 توپ-دستکاری رسوایی که منجر به ممنوعیت در استرالیا اطفال Steve Smith, David Warner و کامرون Bancroft. "ICC تصمیم گرفت اما پس از آن کریکت استرالیا در زمان و حتی بیشتر سخت تر موضع در مورد آنچه اتفاق افتاده در طول این سری بین آفریقای جنوبی و استرالیا, بنابراین ما در نظر است که" او گفت:.

'اطمینان بولینگ-دوستانه آزمون درها'

سابق هند هاي عرفان Pathan تخمین می زند که این ممنوعیت در استفاده از بزاق دهان برای درخشان توپ ضربه قابل توجهی به پرتاب کنندگان و مقامات باید اطمینان حاصل شود تهیه بولینگ-دوستانه آزمون درها برای جلوگیری از سلطه کامل بازی توسط ضربه.

Pathan احساس می کند این ممنوعیت حتی می تواند کشش تا دو سال و به استفاده های بی مورد به ضربه زن.

"شما را به مطمئن شوید که زمینهای مناسب تر به پرتاب کنندگان از ضربه به نفی استفاده از قادر بودن به استفاده از بزاق). اگر شما قادر به درخشش در توپ به درستی, شما نمی قادر خواهد بود به قطع هوایی به دلیل علمی دلایل.

"و اگر شما قادر به نوسان آن ضربه خواهد آن را آسان به خاطر هیچ کس ترس فقط سرعت آن است که ترکیبی از سرعت و نوسان است که مشکلات آنها را" پتان یکی از بهترین شارحان نوسان بولینگ کریکت هند گفت: در روز یکشنبه.

'ممنوعیت استفاده از بزاق سخت خواهد بود به پیاده سازی'

بان کی مون توصیه شده توسط ICC در استفاده از بزاق بر روی توپ کریکت در مسابقات دشوار خواهد بود به پیاده سازی سابق استرالیا سریع کاسه برت لی گفته است.

"هنگامی که شما انجام داده اند چیزی است که تمام زندگی خود را از هشت-نه-ده سال سن که در آن شما لیسیدن انگشتان دست خود را و شما بر روی توپ قرار دهید, آن را بسیار سخت برای تغییر که یک شبه بیش از حد" او گفت:.

لی انتظار دارد که برخی از نرمی از ICC در این زمینه است. "من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک زن و شوهر از موارد وجود دارد یا رفتن به برخی از نرمی من فکر می کنم از ICC که در آن وجود دارد ممکن است هشدارهای. این یک ابتکار بزرگ آن را می شود بسیار سخت برای پیاده سازی من فکر می کنم چون اطفال انجام داده اند و این برای تمام زندگی خود را" اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن