West Bengal محدود Shramik ویژه برگ Ashokapuram ایستگاه حمل 1,520 مهاجران

SWR Mysuru بخش اجرا می شود 10 Shramik قطار تا امروز تسهیل 14,066 مسافران برای رسیدن به خانه های خود میسور/Mysu

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

SWR Mysuru بخش اجرا می شود 10 Shramik قطار تا امروز تسهیل 14,066 مسافران برای رسیدن به خانه های خود

میسور/Mysuru: دهم 'نقطه-به-نقطه' Shramik ویژه قطار از جنوب غربی راه آهن (SWR), Mysuru بخش حمل 1,520 مهاجران چپ Ashokapuram (Mysuru) ایستگاه امروز در ساعت 1 بعد از ظهر جدید Jalpaiguri در غرب بنگال.

این قطار در حال اجرا به عنوان در هر درخواست از دولت بنگال غربی و کارناتاکا. قطار متشکل از 20 LHB مربیان برنامه ریزی شده است برای رسیدن به Jalpaiguri (2,488 کیلومتر) در روز یکشنبه (31 مه) در 9.30 صبح.

پس از بررسی و تایید اسناد و مدارک از ثبت نام مهاجران متعلق به Mysuru, مندیا و Hunsur مقامات از دولت به اتمام موظف فرآیند غربالگری قبل از اجازه می دهد آنها را به هیئت مدیره قطار.

در ضمن دولت در ارتباط با باشگاه روتاری میسور و جین Samaj از شهر ارائه مواد غذایی و آب به مسافران است. طبق ترتیبات موجود راه آهن هند پذیرایی و گردشگری شرکت (IRCTC) است مراقبت از غذا در بخش باقی مانده از این سفر با همکاری بخش راه آهن در مسیر قطار.

شش راه آهن نیروی حفاظت (RPF) پرسنل خواهد بود اسکورت قطار end-to-end برای رسیدگی به مسائل اگر هر کدام مربوط به نظم و قانون در هماهنگی با پلیس مربوطه دولت در طول راه. مسافران بودند دستور اجباری به پوشیدن ماسک و حفظ استانداردهای بالا از بهداشت شخصی.

روز گذشته نیز (28 مه) یک Shramik ویژه با مجموع 1,298 مهاجران از حسن و Kodagu ولسوالی چپ جدید Jalpaiguri در غرب بنگال. این بود که در نهم Shramik از Mysuru بخش و سوم از حسن. گره ماموران راه آهن و دولت کارناتاکا هماهنگ ترتیبات برای عمل صاف از آموزش های ویژه به عنوان در هر دستورالعمل های صادر شده برای ثبت نام و غربالگری. در حالی که دولت و راه آهن ارائه مواد غذایی برای مهاجران در نقطه شروع IRCTC هماهنگی با راه آهن بخش مسیر برای تامین مواد غذایی است.

راه آهن هند اجرا شده است Shramik قطار ویژه به صورت روزانه در سراسر کشور به اطمینان حاصل شود که مهاجران می توانند سفر بازگشت به خانه های خود. مشاهده شده است که برخی از افرادی که بهره گرفتن از این سرویس باید از قبل موجود شرایط پزشکی که تشدید خطر آنها در طول COVID-19 بیماری همه گیر. چند تاسف موارد مرگ و میر مربوط به قبل موجود شرایط پزشکی در حالی که سفر رخ داده است.

درخواست تجدید نظر به افراد با شرکت morbidities

به منظور حفاظت از افراد آسیب پذیر از COVID-19 در خط با وزارت امور سفارش مورخ 17.5.2020 وزارت راه آهن اعتراض کرده است که افراد با شرکت morbidities (به عنوان مثال فشار خون بالا و دیابت و بیماری های قلبی و عروقی و سرطان و نقص ايمنی شرایط) زنان باردار و کودکان زیر سن 10 سال و افراد بالای 65 سال سن ممکن است برای جلوگیری از سفر با راه آهن به جز زمانی که آن را ضروری است.

خط تلفن: 139 & 138

"راه آهن هند Parivaar کار 24X7 به اطمینان حاصل شود که راه آهن خدمات ارائه شده به همه شهروندان این کشور نیاز به سفر. اما ایمنی مسافران است بزرگترین نگرانی ما. بنابراین ما به دنبال همکاری همه شهروندان در این زمینه است. در صورت هر گونه ناراحتی و یا اضطراری لطفا دریغ نکنید برای رسیدن به خود راه آهن Parivaar و ما به شما کمک خواهد کرد (خط تلفن شماره 139 & 138)" اظهار داشت راه آهن در آزادی مطبوعات.

ممکن است به ذکر است که Mysuru بخش اجرای 10 Shramik قطار ویژه تا کنون تسهیل 14,066 مسافران برای رسیدن به خانه های خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب