سازمان دیده بان مشهور استیو Wozniak بسته بندی شده 70 جشن تولد امشب در 8PM ET

شرکت اپل بنیانگذار استیو Wozniak می شود 70 ساله امروز, و شما می توانید با حضور مشهور خود را جشن می گیرند مهمان

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

شرکت اپل بنیانگذار استیو Wozniak می شود 70 ساله امروز, و شما می توانید با حضور مشهور خود را جشن می گیرند مهمانی تولد مجازی که اتفاق می افتد در تنها چند ساعت در 8PM ET. حزب امروز همچنین لگد کردن "11 روز از وزدوم" مسابقه رسانه های اجتماعی ارائه Woz - خودامضا محصولات اپل به عنوان جایزه.

حزب تنها بهانه ای برای جشن گرفتن یک چهره مهم در تاریخ تکنولوژی آمریکا نیست، با این حال. همچنین این جمع آوری کمک برای حمایت از جواهر الهام بخش کودکان بنیاد (بله، به عنوان خواننده نامزد گرمی جواهر). او خواهد شد میزبانی جشن امشب، که تعداد زیادی از خوانندگان، بازیگران، کمدین ها، و دیگر مشاهیر قابل توجه ویژگی. این یک ترکیب جدی چشمگیر (و صادقانه، و نه الکی) است که در زیر تنها یک نمونه کوچک است: کارلوس سانتانا، کریس راک، امیلو هریس، جورج تاکی، جان اسکالی، کریستی یاماگوچی، مارک کوبایی، نانسی پلوسی، رافائل نادال، ریچارد برانسون، شاکیل اونیل، و ویلیام شاتنر.

Wozniak شروع خود را به عنوان یک مهندس در HP، جایی که او می گوید او پنج بار تبدیل به یک کامپیوتر شخصی تبدیل شد. در حالی که در اچ پی، او با استیو جابز آشنا شد و به طراحی اولین کامپیوترهای اپل، اپل I و اپل II، ادامه داد. Wozniak از آن زمان به یک چهره بسیار عمومی تبدیل شده است، و با وجود ترک اپل در سال 1985، او هنوز هم از نزدیک با شرکت او در ارتباط است که او در راه اندازی (و حتی می تواند در انتظار در خارج از فروشگاه اپل برای راه اندازی آی فون جدید، درست مثل بقیه ما). همچنین او نمی ترسد که علیه اپل یا حتی شرکت های فناوری دیگر صحبت کند.

اگر می خواهید امشب جشن تولد ووزنیاک را تماشا کنید، می توانید در وب سایت جشن تولد، Twitch یا Twitter، لحن بگذارید و جشن ها از ساعت 8 PM ET آغاز شود.

به روز رسانی، 9:34 PM ET: در حالی که جریان تا به حال برخی از مشکلات فنی، شما می توانید پخش از کل نمایش در اینجا در Vimeoتماشاکنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب