چگونه به سازمان دیده بان مایکروسافت ساخت کنفرانس

مایکروسافت ساخت سالانه کنفرانس توسعه آغاز امروز, که در آن شرکت تمرکز خود را بر روی ویندوز و ابر اطلاعیه ها. ما

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

مایکروسافت ساخت سالانه کنفرانس توسعه آغاز امروز, که در آن شرکت تمرکز خود را بر روی ویندوز و ابر اطلاعیه ها. مایکروسافت معمولا میزبان ساخت در سیاتل به حدود 5000 توسعه دهندگان که پرداخت حدود $2,000 به حضور, اما این بیماری همه گیر به معنی ساخت در حال رفتن به طور کامل آنلاین و رایگان برای هر کسی که به تماشای.

مایکروسافت برگزار خواهد شد 48 ساعت از توقف ساخت محتوا در مناطق مختلف شروع 8 صبح PT / 11ساعت ET امروز. شما قادر خواهید بود به لحن به اصلی keynotes, پخش, آنها بعد, و ثبت نام در جلسات متعدد که همچنین پخش در ساعات مختلف روز است. اگر شما علاقه مند در توسعه نرم افزار و یا به سادگی به آخرین اخبار بر روی ویندوز و بیشتر و سپس شما می توانید ثبت نام برای حضور در این مجازی ساخت.

چگونه می توانم تماشای مایکروسافت ساخت ؟

شما نیاز به ثبت نام ، همه 604 جلسات خواهد بود جریان را در سایت مایکروسافت و شما می توانید ایجاد یک برنامه برای حضور در این جلسات است که جالب ترین در زمان خود منطقه حق در اینجا.

مایکروسافت همچنین وعده داده شده به جریان زندگی می کنند برنامه نویسی, کارگاه های آموزشی در حرکت یا کشش ناگهانی, اما این شرکت هنوز به اشتراک گذاشته جزئیات که در آن کانال Twitch این میزبانی می شود ،

چه زمان می کند مایکروسافت ساخت شروع کنم ؟

اگر شما می خواهید به تماشای در امتداد این جریان آغاز می شود در 8 PT / 11ساعت همکاران و همچنان برای 48 ساعت از محتوای مختلف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن