بخش مهمی از علم اعتراف است که ما اشتباه

این هفته با کلی آدم شروع شد که از اشتباه کردن کسی در اینترنت خیلی عصبانی می شن. این بار، Forbes دانشمند کامپی

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

این هفته با کلی آدم شروع شد که از اشتباه کردن کسی در اینترنت خیلی عصبانی می شن. این بار، Forbes دانشمند کامپیوتر استیون سالزبرگ بود، که یک وبلاگ در فوربز نوشت و استدلال می کرد که مردم باید اکنون شروع به واکسیناسیون کنند - مرحله ۳ کارآزمایی بالینی تازه شروع شده بود. به نظر خوب مي اومدن چرا شروع به از دست دادن دوز به تمایل، داوطلبان آگاه؟

خوب، کلی دلیل، که بیشتر آنها جوش می جوشد تا تغییراتی از آن چیزی است که آزمایش برای آن وجود دارد. شواهدی که برای انتقال چیزی به سطح سوم آزمایش انسان نیاز است بسیار بالا است -- اما نه به اندازه کافی بالا برای توجیه استفاده در جمعیت گسترده تر ، به عنوان ناتالی دین زیست آمار اشاره کرد در نیویورک تایمز rebuttal از فوربز ارسال شده است.

الکس جان لندن، مدیر مرکز اخلاق و سیاست گذاری دانشگاه کارنگی ملن در این هفته به خبرنگار وورجی نیکول وترسمن گفت: «این فقط به طور اساسی اشتباه است که فکر کنیم چون یک اورژانس وجود دارد، که باید به شکلی جنبه های تحقیقات علمی را بیرون بریم»

در واقع، وترسمن می نویسد، چسبیده به فرایند، actually جمع آوری شواهد، و مطمئن شدن از اینکه واکسن در واقع کار می کند، چیزی است که واکسن های امروز ما را بسیار امن می سازد. بعضی چیزها هستند که ما می توانیم سرعت بگیریم، اما توزیع گسترده واکسن های آزمایش نشده بی پروا خواهد بود.

صدها نفر از مردم آنلاین نشان داد تا به خطا از راه های سالزبرگ اشاره. اما به جای این حل شدن به درام، یا محو شدن در پس زمینه دعواها و جنجال های جدید توییتر، اتفاق بسیار متفاوتی افتاد.

سالزبرگ در یک نوشته جدید فوربز نوشت: «اشتباه می کردم. "پس از خواندن بسیاری از پاسخ به مقاله من، برخی از آنها را به خط پایان خطرات با جزئیات بیشتر، من به این نتیجه رسیدند که (1) خطرات بیشتر از من آنها را ارائه شده است، و (2) منافع هستند به اندازه من فکر نمی کنند."

همیشه احساس بهتری است که در اولین تلاش درست باشد. انجام تحقیقات پس زمینه در ابتدا و چالش با تعصبات خود را می تواند پیچ و بالا قبل از آنها اتفاق می افتد اجتناب کنند. اما داشتن انعطاف پذیری برای اعتراف به این که ما اشتباه بود، مانند سالزبرگ انجام داد، ما را به خوبی به عنوان ما را از طریق مرحله بعدی همه گیر سر.

بسیاری از چیزهایی که ما در آغاز همه گیر فکر می کردیم اشتباه بود. افراد بدون علامت و پیش از علامت می توانند ویروس را انتقال دهد. احتمالا ويروس از طريق هوا پخش ميشه کلي چيز ديگه هست که ما هنوز نميدونيم همه در حال یادگیری در مورد این ویروس جدید و تغییر دهنده جهان در زمان واقعی، و این بدان معنی است که گاهی اوقات ما از دست داده، و یا سر پایین بن بست، و یا می خواهید به سرعت جلو، اگر تنها به توقف درد و رنج است.

بررسی دقیق شواهد و باورها بخشی از آنچه باعث می شود کل فرایند علم کار کند، و این چیزی است که ما را به سمت حقیقت باز می گرداند، حتی زمانی که ما از آن جدا می کنیم. فقط آنقدر کار هست که ما می توانیم برای سرعت بخشیدن به علم انجام بگیریم - اما با همکاری با هم، ممکن است ما قادر باشیم خودمان را در مسیر درست نگه داریم.

اينجا چيزي که اين هفته اتفاق ميومد

تحقیقات

حتی افراد بدون علامت حامل ویروس کورونا ویروس در مقادیر بالا
یک مطالعه در خارج از کره جنوبی متوجه شد که افرادی که به ویروس کورونا ویروس مبتلا هستند اما علائم ی وجود نداشتند، به اندازه افراد مبتلا به علائم، در بدن خود به اندازه ویروس بیشتر است. که به طور کامل به این سوال پاسخ نمی دهد که چگونه به راحتی این بیماری را انتقال می دهد، اما برای افرادی که سعی در ردیابی گسترش ویروس دارند هشدار دهنده است. (Apoorva Mandavilli / The New York Times)

immunology است که در آن شهود می رود به مرگ
در روز خوب، سیستم ایمنی بدن ما عجیب و غریب است. یک همه گیر دقیقا ً چه مقدار از آن را می دونیم که این بخش مهم بدن ما چگونه کار می کند. نگاهی به شیرجه عمیق به پیچیدگی های سیستم ایمنی بدن و زمینه اختصاص داده شده به مطالعه آن را در اینجا. (اد یونگ / اقیانوس اطلس)

توسعه

واکسن نوید-۱۹ نوواکس نشان می دهد که پاسخ ایمنی امیدوار کننده، داده های اولیه نشان می دهد
بیایید با این غار بزرگ شروع کنیم که این نتایج از مرحله 1 آزمایشی است که همتا بررسی نشده است. نتیجه اولیه در اینجا تشویق کننده است، اما هنوز هم کافی نیست که بگویند آیا این واکسن کار خواهد کرد یا نه. (داميان گارد / استات)

هیدروکسی کلروکین نمی تواند COVID-19 را متوقف کند. وقتش شده که ادامه بديم، دانشمندان ميگن
این داروی ضد مالاریا زمان، توجه و پول را در جستجوی درمان موثر COVID-19 خورد. اما اين فقط کار نميکنه اخبار علمی دقیقا به همین دلیل آن زمان به خندق این درمان و حرکت به چیزهایی که ممکن است در واقع کار می کند. (تینا هسمن سی ای / اخبار علمی)

دیدگاه

کیک کوچک ، کیسه های هدیه پر از اسباب بازی دلار فروشگاه و آب نبات ، بعد از ظهر دختر من در اتاق خواب خود را صرف خوردن پیتزا و تماشای یک فیلم با یک دوست ... 12 مارس آخرین نگاه بیهوده ما از عادی بودن قبل از واقعیت همه گیر واقعا در حل و فصل بود.

— روزنامه نگار ويلی بلکمور در مورد تجربه اش با COVID-19 در مجله COVID-19 می نويسد : "وحشتناک است - پس نگران کننده است که شما کسی را آلوده کرده اید" برای مجله نیویورک New York Magazine 'sIntelligencer.

چطوری ویروس کورونا ویروس رو گرفتم؟
تماس با ردیابی در ایالات متحده در شکل بد است. کارولين کورمن خوانندگان را در تلاش خسته کننده اش مي کشد تا بفهمد ويروس را از کجا گير اومده، حتي بعد از احتياط. (کارولین کورمان / نیویورکر)

زن حامله با covid-19 در حال مرگ بود. با یک تصمیم، پزشکان او سه نفر را نجات داد.
A harrowing oral history of how doctors successfully treated a pregnant woman with COVID-19. (کیتلین گیبسون / واشنگتن پوست)

بیشتر از اعداد

به بیش از 19،405،013 نفر در سراسر جهان که آزمایش مثبت ، ممکن است جاده خود را به بهبود یکسانی باشد.

به خانواده ها و دوستان 712906 نفر که در سراسر جهان فوت کرده اند -- 161،367 از کسانی که در آمریکا -- عزیزان شما فراموش نشده است.

همه در امان بمونين

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن