زیپ کار را در حال حاضر به شما اجازه دسترسی به یک ماشین در عرض چند دقیقه ثبت نام برای خدمات

ماشین های خدمات زیپ کار را در حال حاضر اجازه می دهد مردم ما برای دسترسی به یک ماشین در عرض چند دقیقه ثبت نام ک

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

ماشین های خدمات زیپ کار را در حال حاضر اجازه می دهد مردم ما برای دسترسی به یک ماشین در عرض چند دقیقه ثبت نام که "زیپ کار" خواستار دسترسی فوری این شرکت امروز اعلام کرد. که قبلا آن را می تواند روز بعد از اولین امضا تا زمانی که شما در واقع می خواهم قادر به اجاره یکی از زیپ کار وسایل نقلیه.

در حال حاضر به عنوان بخشی از فرآیند ثبت نام شما می توانید هویت خود را تایید مطابق با عکاسی از خود با گواهینامه رانندگی خود را با توجه به "زیپ کار". سپس هنگامی که شما تایید شده شما قادر خواهید بود برای دسترسی به یک ماشین از طریق شرکت در برنامه گوشی های هوشمند. زیپ کار می گوید آن را هنوز ارسال RFID فعال "Zipcards" به اعضای که شما نیز می توانید استفاده کنید به اتومبیل شما ذخیره.

"کوتاه شدن زمان آن طول می کشد از پیوستن به "زیپ کار" به رزرو یک وسیله نقلیه بوده است که یکی از اعضای ما بزرگترین درخواست ما هستند و ما مفتخریم که ما می توانیم در حال حاضر که ممکن است" گفت: "زیپ کار" رئیس جمهور تریسی ژن. "آوردن مردم بیشتر دسترسی فوری به قابل اعتماد و مقرون به صرفه حمل و نقل هرگز مهم تر بوده است به عنوان شهرنشینان چهره جدید چالش های اقتصادی و عدم اطمینان در همه گیر-بار."

زیپ کار که می گوید آن در نظر گرفته شده است ضروری خدمات در طول COVID-19 همه گیر نیز به تازگی معرفی زیپ کار اختصاص داده شده. این سرویس جدید به شما امکان رزرو یک ماشین خاص برای هزینه ماهانه. آن را نیز معرفی "اقامت محلی" برنامه است که به شما می دهد تا به 50 درصد استاندارد ساعتی و روزانه اگر شما را به سفرهای کوتاه به صورت محلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن